بایگانی‌های قالب وبلاگ وردپرس پرشین اسکریپت | betheme

خطوط زیبا، تصاویر برجسته خیره کننده و لیست دستور العمل های عذایی، چیزهایی هستند که این قالب را به یکی از قالب های محبوب تبدیل کرده است. این یکی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس برای وبلاگ نویسان با موضوع غذا در سال 2017 است. بسته تم X شامل بیش از صدها افزونه وردپرس ممتاز است که توسط تیم X ایجاد شده اند تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور یکپارچه با وب سایت شما کار می‌کنند. از آنجایی که می‌توانید انتخاب کنید کدام یک از این ویژگی‌های اضافی در وب سایت خود فعال شوند، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ کد غیرضروری برای کاهش سرعت سایت شما اجرا نمی‌شود.

تا از بهترین قالب های وبلاگ شخصی وردپرس برای 2017

این کار به بهبود زمان‌های بارگذاری و بهبود امتیاز SEO و رتبه‌بندی بهتر موتورهای جستجو کمک می‌کند. Konte می‌تواند برخی از بهترین وب سایت‌های وردپرس را ایجاد کند. این یک تم تجارت الکترونیک وردپرس منحصر به فرد و مدرن است که با بوت استرپ ساخته شده و توسط صفحه ساز همیشه محبوب WPBakery طراحی شده است. Konte به طور خاص به عنوان یک فروشگاه زیبا و سازگار با WooCommerce طراحی شده است.

liosa

کاملاً پاسخگو است و برای موسسات آموزشی، بستر وبلاگ نویسی ، کتابخانه ها و موارد دیگر مناسب است. این قالب شاید کمی جالب تر از برخی قالب های ساده تر و حداقلی باشد. Natural Lite برای راه اندازی سایت های وبلاگی مخصوصا سایت های مربوط به طبیعت، صنایع دستی ، جغرافیا و موارد مشابه فوق العاده است. در این طرحی از نقاشی ها و الگوهایی برای ایجاد ظاهری خوش بینانه استفاده شده است.

http://absnews.ir

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب‌های متنوعی از جمله قالب‌های خبری، شرکتی، فروشگاهی و شخصی هستند. پس از انتخاب قالب موردنظر به آسانی می‌توانید قسمت‌های مختلف قالب وردپرس خود را تغییر و آن گونه که می‌خواهید سفارشی‌سازی کنید. قالب شخصی وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و امکانات مختلفی را برای شما فراهم می‌کنند. ساخت وبسایت شخصی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه این مقاله به مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

قالب وبلاگ وردپرس

فرقی نمیکند که می خواهید برندِ شخصیِ خود را ایجاد کنید و یا علاقه خود را برای سفر یا پخت و پز به اشتراک بگذارید، وبلاگ شخصی ساده ترین راه برای نوشتن و وارد شدن به این دنیا است. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید مجله خبری قالب بی تم وردپرس نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  • طراحی تم بر برجسته کردن عناصر بصری وب سایت شما برای جلب توجه بازدیدکنندگان تمرکز دارد.
  • این یکی از بهترین قالب های وردپرس برای وبلاگ هایی است که نیاز به سَبکِ عالی در برابر طراحی تمیز دارند.
  • رنگ های مشابه را به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید و همچنان با رنگ ها و فونت های گرافیکی سفارشی شما هم سازگار باشید.
  • شما یک Visual Composer ساخته شده با چارچوب Unyson در دسترس خواهید داشت.