با ۱۰ قالب وبلاگی وردپرس آشنا شوید نیک پرداخت | betheme

امروزه داشتن یک نام تجاری در شبکه‌های اجتماعی و راه‌های بسیاری امکان‌پذیر است، اما هیچکدام از این روش‌ها به اندازه وبسایت شخصی رسمی، معتبر و مطمئن نیست. قالب‌های متنوعی وجود دارند که هر کدام بسته به نوع سلیقه و فعالیت وبسایت کارایی خاصی دارند. شما می­توانید سوالات و نظرات خود را از بخش دیدگاه­ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دوره های آموزشی

OceanWP یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس رایگان است که دارای چندین ویژگی برتر است. این افزونه همراه خود را دارد و توصیه می کند که پس از فعال سازی یک افزونه سازنده صفحه رایگان نصب کنید. این می تواند برای هر نوع وب سایت ، از جمله وبلاگ ها ، مجلات ، وب سایت های تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده شود. قالب وبلاگ وردپرس به صورت فارسی و راست چین شده بر روی سایت وردپرس شما پیاده سازی می‌شود که به شما در جهت آماده سازی یک وبلاگ وردپرس جذاب و مناسب کمک می‌کند. این نوع قالب همچنین باعث می‌شود تا خواندن مطالب وبلاگ وردپرس شما راحت‌تر شود که تجربه کاربری مخاطب را بهبود می دهد و بازدید سایت وردپرس شما را بالاتر می برد. قالب وبلاگ وردپرسیِ Writsy دارای ظاهری faded است و دارای طراحی های مختلف از صفحه اصلی، پشتیبانی از تمامی فرمت های پست، وبلاگ ها و دکمه های ارسال اشتراک و موارد دیگر است.

  • شما میتوانید از بین شش نسخه نمایشی وب سایت با امکانات کامل انتخاب کنید، که هر کدام می‌توانند تنها با چند کلیک به سایت شما وارد شوند.
  • با این حال، با وجود تعداد بی ‌شماری از تم‌ های وردپرس رایگان، انتخاب یک قالب مناسب برای وب ‌سایت شما می‌ تواند بسیار دشوار باشد.
  • کار با این قالب مشخصا آسان و کاربردی است و یک روند Drag & Drop است.
  • یک وبلاگ شخصی می تواند راه عالی برای ایجاد اعتبار شما باشد و میتواند دانش شما را بر روی یک موضوع خاص نمایش دهد.
  • این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است اما هنوز هم بسیار آسان با پشتیبانی از سفارشی سازنده زنده است.
این قالب دارای طراحی مینیمالیستی بوده و هدر تمام عرض دارد که به سرعت توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. این موضوع یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسی سایت هایی است که بر روی موقعیت های خاص مانند عکاسی، غذا، مد یا سبک زندگی تمرکز دارند. بله، تغییر قالب وردپرس شما به طور بالقوه و تا حد زیادی بر سئوی شما تأثیر می‌گذارد. قالب شما بر طراحی، سرعت سایت، قالب‌بندی محتوا و داده‌های ساختاریافته شما تأثیر می‌گذارد که همه عوامل مهم برای سئو هستند. به دنبال بهترین تم رایگان وبلاگ وردپرس هستید؟ برای اینکه جستجو در بین هزاران تم رایگان در WordPress.org را برای شما آسان‌تر کنیم، 6 تم عالی را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

قالب Modernize

آخرین قالب در لیست ما، قالبِ Pippit که دارای ویژگی هایی مانند تصاویر تمام صفحه، Slider پست برگزیده، پوسته های منحصر به فرد، و طراحی retina-ready است. پنل مدیریت توسط چارچوب Redux طراحی شده است، که به شما گزینه های متنوع برای تمیز کردن قالب و بازتاب برند شخصی خود را می دهد. اگر میخواهید خودتان را به عنوان یک وبلاگ نویس یا نویسنده حرفه ای نشان دهید، قالب Wirter را انتخاب کنید. به غیر از طراحی مدرن و کاربردی، قالب دارای قابلیت کتابفروشی خود است، بنابراین شما می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

قالب وبلاگ و ساختار محتوایی یک بلاگ چگونه باید باشد؟

The Bridge یک تم WP زیبا و آماده برای شما است که برای سایت‌های تجاری، نمونه کارها، سایت‌های رستوران، وب سایت‌های موسیقی و موارد دیگر مناسب است. استفاده از آن آسان است و می‌توانید با نصب هر یک از دموها و سبک‌ها و تنها با یک کلیک، روند راه اندازی سایت را سرعت بخشید. یک قالب رایگان یا غیر رایگان وردپرس مزایا و معایب مجله خبری قالب بی تم وردپرس خود را دارد، اما انتخاب یکی از آنها برای نصب در نهایت به نیازهای وب سایت شما و بودجه صاحب وب سایت و ترجیحات زیبایی سایت شما بستگی دارد. با وجود پیشرفت و توسعه سیستم مدیریت محتوا افرادی که وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ و آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌پردازند برخی از امکانات این سیستم برای آنها مبهم است.

http://absnews.ir