دمو فلتشاپ دمو فروشگاهی فارسی ساخته شده با قالب فلتسام با هدایای رایگان | betheme

از این قالب می توانید جهت معرفی و فروش محصولات خود استفاده نمایید. این قالب وردپرسی به صورت کاملا داینامیک طراحی شده و قابلیت تغییر تمام عکس ها و مطالب را دارد و به راحتی می توانید هر تعداد دسته بندی و محصول ایجاد نمایید و مناسب برای معرفی تمامی مشاغل و خدمات می باشد. بله قالب وردپرس سهند علاوه بر تمامی موضوعاتی که گفته شد ، به صورت کامل با ابزارک های اختصاصی ووکامرس، المنتور، و… سازگار هست و شما می توانید با افزونه صفحه ساز المنتور به آسانی و بدون دانش مجله خبری قالب بی تم وردپرس کدنویسی ، هر بخشی که مورد نظر دارید ویرایش و تغییر و یا حتی اضافه کنید. شاپ کیپر در اصل یک قالب چند منظوره است که می‌توانید از آن به غیر از طراحی سایت فروشگاهی، برای طراحی سایت‌های خدماتی، شرکتی، محتوا محور، نمونه کار و … هم استفاده کنید. البته این قالب یک قالب حرفه‌ای است و برای همین نیاز است که یکسری اطلاعات اولیه در زمینه وردپرس و طراحی سایت داشته باشید. ولی مطمئن باشید که با استفاده از قالب شاپ کیپر، در نهایت یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای نصیب شما می‌شود.

ارسال نظر لغو پاسخ

این قالب با هدف خدمت به فارسی زبانان عزیز، به صورت کامل فارسی سازی شده و طراحی آن کاملا مورد پسند ایرانیان عزیز است و بر این پایه و هدف بنا شده است. ما در این مقاله 6 تا از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس را معرفی کردیم و جزئیات منحصر به فرد هر کدام را ذکر کردیم، ما در مقالات دیگر سایتمان بهترین قالب های شرکتی، چند منظوره، آموزشی و… را هم معرفی کردیم که با مراجعه به بخش وبلاگ سایت می توانید آنها را پیدا و مطالعه کنید. البته قالب های بسیاری هستند که می توانند در این لیست گنجانده شوند اما ما سعی کردیم معتبر ترین و پر فروش ترین آنها را به شما معرفی کنیم. قالب وردپرس معرفی و فروشگاهی دکوراسیون خانگی یک قالب وردپرس فروشگاهی است و مناسب برای فروش هر نوع محصولی می باشد.

همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین عناصر سایت شما امنیت آن است. قالب‌های ارائه شده در تم آف (ThemeOff.ir)، به صورت مداوم به روز رسانی و رفع اشکال می‌شوند. شما می‌توانید در تم آف به راحتی دانلود قالب وردپرس را انجام دهید.

http://absnews.ir

این صفحه از سایت میهن وردپرس به قالب فروشگاهی وردپرس اختصاص داده شده است. اگر فروشگاه آنلاین خود را با فروشگاه‌‌ساز ووکامرس طراحی کرده‌اید می‌توانید هر قالب ووکامرس فروشگاهی که نیاز دارید را انتخاب کنید تا سایت خود را به یکی از جذاب‌‌ترین‌‌های دنیای وب تبدیل کنید. اگر به دنبال یک قالب فوق العاده برای سایت خود هستید که متن باز باشد و مانند سایر قالب ها قفل گذاری نشده باشد، ووکامرس فارسی بهترین انتخاب است. ما در ووکامرس فارسی کلیه قالب ها را بدون قفل، کاملا متن باز و با پشتیبانی 6 ماهه رایگان به شما ارائه می کنیم. قالب فروشگاهی وردپرس سهند یک قالب آکادمی آموزشی و قالب وردپرس فروش فایل میباشد.

دارای اسلایدر حرفه ای

برای اینکه افرادی از ما خرید کنند نیاز است که آن‌ها را به خرید ترغیب کنیم. شاید گزینه‌های خیلی بیشتری از این 4 مورد را بتوانیم برای کاربرد بهترین قالب فروشگاهی وردپرس متصور شویم اما اگر بخواهیم واقع بینانه به این داشتان نگاه کنیم، شاید این 4 مورد دلیل اصلی ما برای انتخاب است. قالب های ورپرس باران با بررسی و مقایسه پرفروش ترین و بهترین های جهان تهیه و ارائه شده اند. قالب وردپرس فروشگاهی حرفه ای یکی از موضوعات مورد استقبال کاربران در ایران می باشد. بنابراین تیم فنی سایت نیز برای انتخاب و معرفی این قالب ها بیشترین بررسی را داشته تا در نهایت لیست بهترین پوسته های فروشگاهی وردپرس تهیه شود.

  • قالب فلتشاپ – قالب flatshopهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تنظیمات به بخش های مختلفی از جمله سربرگ، استایل، بلاگ، shop یا فروشگاه، طرح بندی، پانوشت، برگه ها و… تقسیم شده است، که با ورود به هر بخش شما تنظیمات مربوط به هر کدام را مشاهده می کنید.
  • پس در هنگام انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس باید از هماهمگی کامل آن با صفحه ساز خود ( المنتور، ویژوال کامپوزر و… ) مطمئن شویم.
  • این افزونه توسط تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که ظاهر آن نیز بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و همچنین با افزونه‌هایی به مانند المنتور هم سازگاری کامل دارد.
  • پیشاپیش از تمام کسانی که ما را در این راه کمک میکنند سپاسگذاریم.
  • پس از نصب وردپرس، تصمیم گیری و انتخاب یک قالب جذاب اولین و مهمترین قدم برای شروع راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.
  • شما با قالب فلتسام هر طرحی رو که بخواید میتونید روی سایتتون اجرا کنید و محدودیتی وجود ندارد.