قالب سایت حرفه ای و فروشگاهی وردپرس دیجیتال طراحی سایت دارکوب | betheme

یک قالب استاندارد باید از سرعت مناسبی برخوردار باشد، زیرا سرعت یکی از مهم ترین معیارهای سئو سایت است و اگر قالب سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، می تواند در دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل نتایج بدی بگذارد. قبل از انتخاب قالب به استاندارد بودن قالب از نظر سرعت توجه کنید. شما می‌توانید قالب‌های رایگان و پرمیوم زیادی را برای فروشگاه اینترنتی خود پیدا کرده و آن را نصب کنید. پلاگین یاب برای توسعه وب و کمک به وبمستران فارسی زبان ساخته شده است. پیشاپیش از تمام کسانی که ما را در این راه کمک میکنند سپاسگذاریم.

سلام وقت بخیر دوست عزیز،دموی فلتشاپ رو خودمون با قالب فلتسام طراحی کردیم. در واقع یک سایت آماده فروشگاهی مشابه با دمو برای شما راه اندازی میکنه. مورد دیگه اینکه اگر شما فلتشاپ رو تهیه کنین، بروزرسانی های قالب فلتسام رو هم به صورت رایگان از ما دریافت میکنید. قالب فلتشاپ عمدتا برای افرادی طراحی شده است که وب سایت شان را هنوز راه اندازی نکرده اند، بنابراین با دریافت بسته نصبی قالب می توانند سایتی کاملا فارسی و فروشگاهی راه اندازی کنند، بدون آن که وقتشان را صرف طراحی صفحات مختلف سایت و فروشگاه خود کرده باشد.

افزونه وردپرس

پلاگین های صفحه ساز به شما امکان سفارشی سازی صفحات سایت را می دهند. برای ترغیب مخاطب به خرید از ما نیاز به یادآوری وجود خود و محصولاتمان به کاربر را داریم. برای اینکار باید با استفاده از آموزش ایمیل مارکتینگ برای ترغیب با ابزار ایمیل و آموزش فروش تلفنی برای ترغیب با ابزار تلفن بتوانیم کاربران را مجاب به خرید نماییم.

قالب فروشگاهی Ecommerce Gem فارسی

قالب نیکی کالا هم به مانند قالب دیجی لند، توسط یک تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که در مدت زمان کمی پس از عرضه، با استقبال زیادی از سمت کاربران رو به رو شد. این قالب علاوه بر اینکه در زمینه فروشگاهی، فوق العاده عمل می‌کند، همچنین یک سیستمی با عنوان سیستم هدیه کالا را هم راه اندازی کرده که نمونه آن در کمتر قالب فروشگاهی مشاهده می‌شود. این سیستم به این شکل است که شما که می‌توانید برای یکسری از محصولات خودتان، یک هدیه را در نظر بگیرید که مثلا مشتری بعد از خرید، این هدیه را هم می‌تواند به صورت رایگان، دریافت کند. از قالب پورتو به عنوان یک قالب چند منظوره یاد می‌شود که اکثر استفاده‌ها از این قالب، برای قالب فروشگاهی است؛ به همین دلیل قالب پورتو را به عنوان یکی از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس اسم بردیم.

http://absnews.ir

دموی فلتشاپ توسط تیم ما به گونه ای طراحی شده است که کاربران شما زمانی که از سایت تان بازدید می کنند احساس باز کردن یک اپلیکیشن را داشته باشند. خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر لایسنس صرفا برای یک دامنه قابل استفاده خواهد بود. امروز می خواهیم به قالب چند منظوره Travelify بپردازیم که مجله خبری قالب بی تم وردپرس می توانید به عنوان قالب فروشگاهی هم استفاده کنید. روز برای کاربران به صورت “رایگان” نصب می گردند و در صورت تمایل کاربران می توانند برای ادامه استفاده از قالب لایسنس دائمی قالب را خریداری کنند. سفارشی سازی کدهای قالب یکی از مواردی است که ممکن است به آن برای توسعه و شخصی سازی سایتتان احتیاج داشته باشید، اگر قالبی که خریداری کنید قفل باشد، این امکان برای شما میسر نخواهد بود.

  • قالب‌های متنوع دیگر در زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاملاً متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد.
  • در صورتی که تمایل داشته باشید تیم ما هم میتونیم فرایند نصب رو برای شما انجام بدیم.
  • اضافه شدن دکمه پیش نمایش سریع محصول به صورت ایجکس (بدون رفرش شدن صفحه) بدون افزونه.
  • سایت های بزرگ، مثل دیجیکالا از قالب جداگانه ای برای موبایل خود استفاده میکنند.