قالب سایت حرفه ای و فروشگاهی وردپرس دیجیتال طراحی سایت دارکوب | betheme

چنانچه شما نیز تصمیم دارید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی و قالب فروشگاهی وردپرس رایگان بیشتر آشنا شوید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه ای بسیار قدرتمند و کاربردی به نام ووکامرس است که به عنوان فروشگاه ساز آنلاین شناخته می شود. ووکامرس بسیاری از مشکلات مانند صرف زمان طولانی، ایجاد و طراحی صفحات مختلف، سبد خرید، کاتالوگ محصولات و … را برای شما حل می کند که به صورت پیش فرض آنها را در قالب های آماده قرار داده است. به طوری که برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیازی به برنامه نویس نخواهید داشت و هزینه ای پرداخت نمی کنید.

قابلیت فوق العاده سفارشی سازی پذیری بالا قالب فلتشاپ

از طریق کد لایسنس می توانید وارد پیشخوان سایت خود شده و محصول را فعال نمایید. بله؛قالب دارای بسته نصبی آسان به همراه آموزش نصب میباشد به صورتی که میتوانید قالب رو دقیقا به صورت دمو نصب نمائید. به این صورت که می خواهید هدر بامیلو را با ساختار محصولات دیجی کالا داشته باشید که این مورد را به راحتی و آنی با یک تغییرات امکان پذیر است. این قالب از بیس توسط تیم طراحی و تولید قالب وردپرس آنلاینر کدنویسی شده است.

پرفروش، منعطف، قدرتمند و بهینه‌ ترین قالب وردپرس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید، طراحی صفحه زمانی که شخصی سایت شما را با تلفن همراه خود باز می کند مشابه با اپلیکیشن است. در پایین صفحه یک فهرست چسبان قرار داده شده تا کاربران شما بتوانند به راحتی به بخش های اصلی سایت دسترسی داشته باشند. البته طبق راهنمایی که در پکیج فلتشاپ قرار دادیم شما می توانید به راحتی این فهرست چسبان را سفارشی سازو تغییر دهید. قالب Unite یک قالب رایگان و فروشگاهی است که جزو قالب فروشگاهی وردپرس طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

قالب چند منظوره وردپرس + قالب شرکتی پاندا کمپانی

تیم فنی ووکامرس فارسی، خدمات افزایش سرعت سایت شما را به شما ارائه می دهند، در صورت تمایل با ما در تماس باشید. فروشندگان در نسخه فارسی برخی از قالب های ووکامرس کدها را بهبود و بهینه کرده اند تا یک قالب سریع و سئو فرندلی تقدیم کاربران کنند. چقدر قیمتهاتون خوبههههههه و شفاف اعلام کردین، من اول فکر کردم الکیه بعد با مشاورهاتون صحبت کردم با این قیمت همونی که میخواستم رو طراحی کردند.

  • با داشتن یک وبسایت آنلاین قادر خواهید بود بدون محدودیت زمانی و به صورت 24 ساعته به بازدیدکنندگان فروشگاه خود خدمات ارائه دهید.
  • در حقیقت تفاوت پوسته فروشگاهی با سایر پوسته ها در این است که اولا با فروشگاه ساز وردپرس ( ووکامرس ) هماهنگ است، دوما امکانات ویژه‌ه‌ای برای دیجیتال مارکتینگ دارد.
  • ابزارها و افزونه های زیادی برای ایجاد فروشگاه آنلاین در سایت های وردپرسی وجود دارد.
  • نکته اینکه در ووکامرس ۳٫۴ تغییرات و آپدیت ها بسیار زیاد بوده که ما فعلا موارد اصلی رو با قالب سازگار کردیم و در نسخه بعدی تمامی امکانات نسخه ۳٫۴ ووکامرس رو در قالب اعمال خواهیم کرد.
  • این سیستم به این شکل است که شما که می‌توانید برای یکسری از محصولات خودتان، یک هدیه را در نظر بگیرید که مثلا مشتری بعد از خرید، این هدیه را هم می‌تواند به صورت رایگان، دریافت کند.
  • قالب نلس هم یکی دیگر از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است که دارای انعطاف پذیری فوق العاده‌ای است که شما می‌توانید آن را برای هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کنید.
قالب وودمارت علاوه بر اینکه جزو بهترین‌ها در قالب‌های فروشگاهی به شمار می‌رود، جزو معروف‌ترین‌ها هم هست که احتمالا اسم آن را در جاهای زیادی شنیدید. این قالب هم به مانند قالب نلس، دارای مجله خبری قالب بی تم وردپرس انعطاف پذیری زیادی است که باعث شده تا سایت‌های فروشگاهی زیادی از آن استفاده کنند. سلام وقتتون بخیر، توجه بفرمایید فلتشاپ در واقع دمویی هستش که ما توسط قالب flatsome طراحی کردیم.

http://absnews.ir