معرفی 6 تا از پرفروش ترین و بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس | betheme

با قالب فروشگاهی ووکامرس میتوانیم در زمان کوتاه با فروشگاه اینترنتی خود کسب درآمد کنیم. فروشگاه اینترنتی پرسون کاملترین پوسته فروشگاهی وردپرس است که هم اکنون میتوانید با خرید قالب وردپرس پرسون از امکانات قالب وردپرس حرفه ای آن استفاده کنید. اگر مدیر وب‌سایت هستید، نیازی به پرداخت هزینه‌های میلیونی برای طراحی وبسایت فروشگاهی خود ندارید.

امکانات سایت فروشگاهی وردپرس

شاید مهمترین ویژگی و پایه ترین ویژگی بهترین قالب فروشگاهی، هماهنگی کامل با ووکامرس است. حتی ممکن است شما به دنبال یک شغل خانگی پردرآمد مثل باشید و بعد از خواندن مقاله بهترین شغل برای خانم ها به این نتیجه رسیده باشید که طراحی سایت برای شما شغل مناسبی است، خب باز هم نیاز دارید که برای این کار قالب فروشگاهی مناسبی را انتخاب کنید. مثل سایر بخش های وردپرس، قالب فروشگاهی هم یک فایل زیپ هست که شما با آپلود در هاست، و سپس فعال سازی آن میتوانید سایت فروشگاهی یا ووکامرسی خود را طراحی کنید. همچنین قالب فلت سام دارای صفحه ساز اختصاصی است که باعث می‌شود تا از نصب افزونه‌های صفحه سازی به مانند المنتور و ویژوال کامپوزر، بی نیاز شوید. قالب فلت سام یکی از محصولات پرفروش سایت تم فارست به شمار می‌رود؛ همچنین قدرت انعطاف پذیری این قالب به حدی زیاد است که شما قادر به راه اندازی هر نوع سایت فروشگاهی با این قالب هستید.

  • سلام وقتتون بخیر، دموی فلتشاپ با قالب فلتسام طراحی شده، بنابراین شما امکان اعمال هرگونه تغییرات و یا طراحی سایت در موضوعات مختلف رو خواهید داشت.
  • سئو سایت فروشگاهی یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم یک وبسایت می باشد که ما در ارج آموز به صورت کامل این مورد را برای تمام قالب های آماده خود فراهم کرده ایم که صاحبان کسب کار بتوانند یک سایت کامل و جامع را با کمترین قیمت برای خود داشته باشد.
  • ، که سازگاری کامل با قالب پرسون را داراست در این پکیج فروشگاهی آماده شده است.
  • برای هر نوع محصولی باید بتوانید ویژگی های مورد نظر را اضافه کنید.
  • بهترین قالب های فروشگاهی قالب هایی مثل قالب وودمارت ، قالب فلت سام و… هستند.
تنها در عرض چند دقیقه فروشگاه خودتان را راه اندازی کرده و محصولات تان را تعریف و به فروش برسانید. اگر به دنبال راه اندازی کسب و کاری نوین در دنیای اینترنت و کسب درآمد اینترنتی می باشید، قالب وردپرس مجله خبری قالب بی تم وردپرس دانشسرا می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. ما در طراحی این قالب از آخرین نسخه بوت استرپ استفاده کرده ایم ، و همچنین برای پویایی بیشتر از افزونه صفحه ساز ویژوال کامپزور بهره جسته ایم.

http://absnews.ir

دمو فلتشاپ – قالب فروشگاهی وردپرس ساخته شده بر روی قالب فلتسامدمو فلتشاپ دارای یک سیستم اسلایدر پیشرفته است، بنابراین شما می توانید بدون نیاز به افزونه های سنگین اسلایدر امروزه، اسلایدری پیشرفته و سبک داشته باشید و بنرهای تان را برای کاربران تان به نمایش بگذارید. می توانید بی نهایت اسلاید اضافه کنید، تایمر بگذارید تا به صورت خودکار بین اسلایدها ورق بزند، اندازه ی اسلایدر را تنظیم کنید، بین حالت های مختلف اسلایدر انتخاب کنید و بسیاری تنظیمات دیگر که شما را از داشتن هر گونه افزونه اسلایدر بی نیاز می کند. سایت های فروش فایل نیز امروزه درآمد بسیار بالایی دارند و اگر شما هم بتوانید یک سایت فروشگاهی بسازید میتوانید بصورت کاملا تضمینی از طریق اینترنت کسب درآمد عالی داشته باشید.

پشتیبانی و مشاوره خرید :

یعنی اگر اختلالی در کارکرد قالب باشد موظف به رفع آن به صورت رایگان هستیم. محصول ( محصولات تمام عرض [آرشیو دیجی کالا]، محصولات با فیلتر، محصولات عریض، محصولات با سایدبار چپ، محصولات با سایدبار راست). بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهمترین مسائلی است که مدیران و صاحبان سایت با آن مواجه هستند. شما از فرم ها برای ارتباط با کاربران خود و جلب اعتماد آنها استفاده می کنید، بنابراین فرم ها یکی از عناصر ضروری در سایت شما هستند. آموزش اینستاگرام مارکتینگ شامل جذب رایگان فالور، استراتژی تولید محتوا، تولید محتوا با گوشی، بازاریابی محتوا در اینستاگرام و…. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هماهنگی با افزونه های مهم