کاربردیترین افزونههای وردپرس که باید نصب کنید

وردپرس به نحوی طراحی شده که برنامه نویسان بتوانند کد های خود را به آن اضافه کنند .و این امکان را می دهد که تعداد زیادی ویژگی و فیلتر در آن قرار دهید همچنین به برنامه نویسیان امکان تغییر یا افزودن عملگر های جدید به سایت را می دهد. وردپرس سرویس منبع باز است، پس هر شخصی قادر خواهد بود تا کد منبع ها را تغییر دهد و نرم افزار را مجدداً توزیع کند، یک انجمن منبع باز وجود دارد که به بهتر شدن وردپرس کمک می کند. اگر در کنار لینک Download دقت کنید کنار هر عدد یک علامت منها یا منفی قرار داده که نشان دهنده سطح فشرده سازی تصاویر هستش اگر بر روی هر لینک Download کلیک کنید میتوانید تصاویر فشرده شده را دانلود کنید. افزونههای وردپرس بیتهایی از نرمافزار هستند که اگر به قابلیت هایی فراتر از مواردی که وردپرس ارائه می دهد نیاز داشته باشید؛ افزونه ها میتوانند برای گسترش عملکرد سایت وردپرس خود آپلود شوند.

پلاگین وردپرس

با انتخاب کننده های رنگ تعبیه شده می توانید به سرعت رنگ تقریباً هر جزیی از دمو را تغییر دهید. پس از انجام پاک سازی و حذف بازبینی های وردپرس می توانید بسته به تعداد بازبینی ها افزایش سرعت محسوسی را تجربه کنید. سرعت : برنامه نویسان وردپرس همواره در تلاشند تا کد های اضافی و ناکارآمد را حذف کنند تا همیشه سرعت این نرم افزار را افزایش دهند. برای این کار می توانید از کد زیر در فایل .htaaceess استفاده کنید. آنچه در اینجا مهم است این است که چگونه این کد در وهله اول در یک مکان خاص روی سرور ذخیره شده است؟ تا به حال شنیده اید که می گویند هر آنچه را که می شود اندازه گیری کرد، می توان مدیریت کرد؟ وردپرس یک CMS عالی برای هر نوع وب سایتی است از بلاگ های متنوع و فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های شخصی و شرکتی.

توجه داشته باشید که وردپرس بدون افزونه های صرفا فقط یک میزکار است و کاربردی ندارد، با نصب کردن افزونه های مختلف است که امکان ساخت هر نوع وب سایتی فراهم می شود. همچنین مزایا و معایب هر بی تم – http://betheme.ir – کدام گفته میشود. البته هستند که منجر به کندتر شدن سایت میشود. پلاگین وردپرس مجموعه ای از دستورالعمل ها هستند که ویژگی ها و عملکردهای اضافی را تعریف می کنند آنها اساساً فایلهای کدی هستند که میتوانند از طریق داشبورد وردپرس روی سرور آپلود شوند، اما مانند تمها، میتوان از آنها برای وادار کردن وردپرس برای انجام هر کاری استفاده کرد و می توانید برای افزودن ویژگی ها، عملکرد یا ادغام های جدید در وب سایت خود آپلود کنید. پلاگین ها مجموعه ای از دستورالعمل ها هستند که ویژگی ها و عملکردهای اضافی را تعریف می کنند، آنها اساساً فایلهای کدی هستند که میتوانند از طریق داشبورد وردپرس روی سرور آپلود شوند، اما مانند تمها، میتوان از آنها برای وادار کردن وردپرس برای انجام هر کاری استفاده کرد؛ و مانند تم ها، هزاران مورد از آن ها در حال حاضر موجود است.

فعالسازی کش سرور دومین عامل مهم در افزایش سرعت سایت است، در بیانی ساده: وظیفه کش سرور در سایت، ایجاد فایل های HTML برای داده های هر یک از صفحات سایت میباشد، دقیقاً همین مورد سرعت لودینگ سایت را افزایش میدهد. این افزونه با استفاده از بهینهسازی و کش کردن در سطح سرور، توانسته به یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس تبدیل شود. میزان دانلودهای این افزونه به مقدار افزونه Wordfence که در ادامه به آن میپردازیم نیست، اما همانقدر موثر میباشد. در ادامه ی مطلب به سؤالاتی نظیر ورد پرس چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟ همانطور که در ادامه خواهیم دید، در طراحی سایت با وردپرس، بسیاری از رویکردها برای افزایش سرعت وردپرس کاملا غیر فنی هستند، در حالی که برخی دیگر شامل نصب یک افزونه یا حتی تغییر برخی از کدها توسط خودتان است (تا زمانی که بدانید در حال انجام چه کاری هستید).

افزایش سرعت وردپرس

در این نوع وب سایت ها دانش آموزان می تواند دوره های آنلاین را در مورد هر زمینه ای بگذرانند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند ، سوال های خود را مطرح کنند و تخصص مورد نظر خود را یاد بگیرند. وردپرس هیچ نوع رسانه اصلی را محدود نمی کند؛ بنابراین، می توانید از هر ترکیبی از متن، تصویر و ویدیو در وب سایت خود استفاده کنید، در این بازار رقابتی خوب است بدانید که برای توجه مصرف کنندگان، این پلتفرم به شما آزادی خلاقانه می دهد.

گاهی اوقات ممکن است اشتباها این سطح دسترسی را تغییر دهید که در نهایت موجب میشوند تا امکان مشاهده این فایلها و مسیرها برای گروه خاصی از افراد که نباید آنها را ببینند قابل مشاهده باشد. به عنوان یک CMS، وردپرس به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که بخواهید، محتوای وب سایت خود را اضافه یا تغییر دهید اما بدون دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه چیدمان این محتوا در یک صفحه وب، قادر به نمایش هیچ یک از آن ها نخواهد بود، پس یک تم وردپرس این مجموعه دستورالعمل های کاملاً ضروری است؛ وقتی وردپرس را نصب میکنید، با یک تم پیشفرض همراه میشود، مجموعهای بسیار ساده از دستورالعملها در مورد نحوه نمایش محتوای خود که به شما امکان میدهد نسخهای از وبسایت خود را فوراً مشاهده کنید. قبل از ساخت یک افزونه وردپرسی باید نحوه استفاده از نامها را نیز در نظر بگیرید.

انجام میدهد، کسب و کار شما هم در فضای مجازی نیاز به انجام این اقدامات دارد که ما کمک میکنیم این اقدامات را در قالب دوره آموزش امنیت وردپرس برای سایت خود محیاء کنید. برخی از افزونه ها هنگام لود شدن تعدادی فایل css و js با خود لود میکنند و باعث کاهش سرعت سایت سایت میشوند. وبلاگ ها نوع از وب سایت هایی هستند که برای به اشتراک گذاشتن افکار ، عکس و ویدیو و نظر ها و خیلی چیز های دیگر ساخته می شوند.افراد با تولید محتوا در این وب سایت ها تجربیات و نظرات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS ، قابلیت های بسیار کاربردی ای دارد که به آن می پردازیم. معمولا افزونه های وردپرس به این صورت هستند که دو نسخه متفاوت دارند، نسخه اول که به صورت رایگان است و امکانات محدودی دارد و نسخه دوم که با پرداخت هزینه فعال می گردد و از امکانات ویژه ای برخوردار است.

سرعت: وردپرس یک چارچوب وب سایت ناب است که دائماً در تلاش است تا کد «bloat» که سرعت بارگذاری یک وب سایت را کاهش می دهد را حذف کند. این گزینه که به تازگی خیلی در سرعت سایت هم شده و اگر جزئیات سایت خود را بعد از آنالیز در سایت های ذکر شده چک کنید میبینید که بیشتر از ۴ یا ۵ ثانیه فقط به خاطر پیش بارگذاری فونتها سرعت لود سایت بالا رفته و این گزینه به راحتی می تواند با استفاده از روش های زیر حل شود. وب سایت عروسی به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای چنین روز های بزرگی برنامه مشخصی بریزید و به دیگران برای هماهنگی جشن های خود کمک کنید. لازم به ذکر است افزونه لاگینی دارای پنل تنظیمات قدرتمند است و امکان شخصی سازی بالایی جهت هماهنگی هر چه تمام تر با سایت شما را در اختیارتان می گذارد.

قابل گسترش است : با نصب کردن افزونه های موجود می توانید قابلیت های وردپرس را افزایش دهید و به گسترش کسب و کار خود بپردازید. نکته: این فاکتورها تضمین نمیکنند که شما 100 درصد پلاگین مناسب را انتخاب خواهید کرد اما مطمئنا شانس شما در برگزیدن بهترین پلاگین را افزایش میدهند. بهعبارتدیگر توسط پلنهای پولی WordPress.com، یک وبسایت کامل را در اختیار خواهید داشت. 1. در نسخه پرمیوم، کاربران میتوانند پشتیبانی کامل را در اختیار داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی با ارائه دهندگان آن در ارتباط باشند. کسی کد را نوشته است و به صورت دستی روی سرور آپلود کرده است.

افزونه وردپرس

کاربران بعد از ثبتنام در آن سایت (برای ثبتنام باید از نرمافزارهای تغییر آیپی استفاده کنید. رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا از بزرگترین دلایلی است که افراد ترغیب می شوند که وب سایت های خود را با این CMS پیاده سازی کنند. مهارت برنامه­نویسی از مواردی است که افراد فکر می­کنند بدون داشتن این مهارت قادر نیستند فعالیتی در اینترنت داشته باشند اما سیستم مدیریت محتوا این امکان را به افراد داده است که بدون نیاز به پیش­زمینه­ای در مورد برنامه­نویسی بتوانند به آسانی کسب و کار اینترنتی خود را راه بیندازند، البته این سیستم برای افرادی که قابلیت برنامهنویسی نیز دارند مناسب است و کاربران می­توانند با کدنویسی هرگونه شخصی­سازی را در وب­سایت خود انجام دهند و صاحب یک وبسایت حرفهای شوند.

هدف از راه اندازی و ساخت یک وب سایت وردپرس، دسترسی و بازدید از وب سایت شما از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد؛ سئو در سطح فنی صورت می گیرد و وردپرس برای سئو یک دستورالعمل و پایه کد استثنایی ارائه می دهد تا از طریق موتور های جستجو رایجی همچون گوگل یا بینگ دسترسی به وب سایت و محتوای آن اتفاق بیفتد؛ با افزونه های SEO، مانند Yoast SEO، می توانید رتبه بندی مقالات خود را با پیشنهادات پیوند داخلی و قالب های توضیحات متا افزایش دهید. وردپرس به قدری ساده است که افرادی که هیچ پیش زمینه ای از طراحی سایت ندارند هم می توانند با آن کار کنند، با وردپرس سرعت کار چندین برابر افزایش می یابد. این نوع از وب سایت ها به کاربران دسترسی خواندن مطالب و محتوای وب سایت شما را نمی دهد مگر اینکه ثبت نام کرده باشند و یا هزینه ای را پرداخت کرده باشد.

همچنین بین سیستم مدیریت محتواهای شناختهشده در بازار نیز سهم ۶۰ درصدی را به خود اختصاص میدهد. این افزونه تمامی تصاویر و فایلهایی که در هیچ پست یا برگهای استفاده نشده است را پیدا کرده و در سطل زباله قرار میدهد. بنابراین شاید مهم تر از انتخاب بهترین افزونه امنیتی برای یک وبمستر وردپرسی انتخاب هاست وردپرس ایمن، انتخاب قالب اورجینال وردپرس و پلاگین های قابل اعتماد باشد. نسبت به نگهداری و پشتیبایی سایت های وردپرسی اقدام کنید، برخی از افراد وقت کافی برای نگهداری و پشتیبانی از وب سایت خود را ندارند. به راحتی می توانیم با استفاده از این ابزار که کاملا رایگان است، سرعت سایت خود را در مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کنیم.

این سرعت بارگذاری صفحه شما را افزایش می دهد. توجه: در صورتی که می خواهید دموی خاصی نصب کنید ابتدا فایل help.pdf مطالعه بفرمایید بعد از نصب قالب مطابق راهنما دموهای قالب در پنل وردپرس به شما نمایش داده می شود که می توانید از بین دموها دموی خاصی انتخاب نمایید تا اطلاعات دمو بارگذاری گردد.( پس دموها پکیج نصبی جدا ندارند و همه با همین پکیج قابل دسترسی و درون ریزی خواهند بود)- این موارد به وضوح در فیلم آموزش نصب قالب، قابل مشاهده می باشد. پس از خرید و دانلود، ما با یک فایل zip مواجه هستیم که باید آن را در سایت خود بارگذاری کنیم.

وردپرس یک سیستم آماده برای انتشار محتوا در وب است که می توانید از آن برای ایجاد وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید، وردپرس شما را قادر می سازد تا وب سایت کامل خود را با استفاده از مرورگر وب خود بسازید و مدیریت کنید؛ بدون اینکه نیازی به یادگیری نحوه کدنویسی داشته باشید. مت برای بهبود عملکرد یک وب سایت بدون تغییر کد منبع اصلی فرصتی یافت، همین مورد نیز سبب تولد وردپرس شد. هسته وردپرس که در ابتدا مختص وبلاگ نویسی بود توسط مت مولِنوِگ و مایک لیتل پایهگذاری شد. زمانی که وردپرس در سال 2003 ایجاد شد، یک امر ساده بود؛ تقریباً به طور کامل بر روی یک نوع وب سایت متمرکز بود. وردپرس مناسب افراد غیر فنی و مبتدی است؛ یعنی لازم نیست هر بار که می خواهید یک تغییر کوچک در وب سایت خود ایجاد کنید، یک طراح وب استخدام کنید.

بنابراين، اگر يک فروشگاه تجارت الکترونيکي را با وردپرس اداره ميکنيد، بهتر است خود را آماده کنيد تا تغييرات عمدهاي روي سايت انجام دهيد تا تجارت شما سودآوري بيشتري داشته باشد. اگر مایل هستید که چه افرادی مشهوری با وردپرس سایت ساخته اند می تواند به صفحه اصلی وردپرس رفته و در آنجا لیست افراد را مشاهده کنید. هم اکنون در این لینک می توانید آموزش نصب قالب وردپرس را مشاهده نمایید. با چند کلیک ساده، می توانید با اعمال یک تم جدید وردپرس، ظاهر کل وب سایت خود را تغییر دهید؛ تم های پیشرفته تر وردپرس بیشتر شبیه صفحه سازهای وردپرس هستند و به شما کنترل بیشتری بر طرح بندی های خود می دهند.