آموزش مجازی مهارت های 7 گانه ICDL- آموزش مجازی هرمس | آموزشگاه آپادانا تبریز

باید گفت که مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر این روزها یکی از ضروری‌ترین مهارت‌هایی است که برای ورود به هر نوع بازار کاری به آن‌ها نیاز دارید. بنابراین، فارغ از اینکه قصد دارید در چه حوزه‌ای فعالیت داشته باشید، دانشجو هستید یا به صورت خویش‌فرما فعالیت می‌کنید، نیاز به مهارت‌های icdl خواهید داشت. دوره کاربر ICDL یکی از معتبرترین دوره‌های آموزش کامپیوتر است که مدرک آن در بسیاری از کشورهای جهان  به رسمیت شناخته می‌شود. این دوره برای افرادی تدوین شده که با کامپیوتر آشنایی ندارند  یا آشنایی بسیار کمی دارند و می‌خواهند با گذراندن این دوره معتبر ، توانایی  و مهارت خود را در استفاده از کامپیوتر افزایش دهند.

وظیفه ی مدیران فناوری اطلاعات چیست؟

کارت ورود به جلسه آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای ۱ هفته قبل از برگزاری آزمون توسط آموزشگاهی که در حال آموزش دیدن هستید به کارآموزان ارائه می گردد. یا اینکه می توانید برای دریافت زمان آزمون، با فنی حرفه ای استان یا شهر خود تماس بگیرید. کارآموزانی که در کلاس های آی سی دی ال بعد از تکمیل فرم ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای، توسط آموزشگاه در پرتال سازمان فنی حرفه ای ثبت شده و زمان آزمون آنها مشخص می شود. پس از انتخاب و تایید زمان برگزاری امتحان توسط آموزشگاه و کارآموز، زمان دقیق بصورت تلفنی و همچنین از طریق آموزشگاهی که در آن در حال یادگیری هستید به تمام کارآموزان اطلاع رسانی می گردد.

ویژگی‌های دوره

در قسمت سرفصل icdl ۷ مهارت به ترتیب شرح داده شده و نمونه آموزش icdl قابل رویت می باشد. تجربه چند ساله به ما نشان می دهد که افراد حاضر در دوره های آموزش ICDL تا چه حد مسیر دست یابی به اهداف خود ، در حوزه کامپیوتر را هموارتر نموده اند. همچنین در انتهای دوره ICDL ، خدمت تمامی هنرجویانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند ، مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهران ارائه می گردد. این مدرک نه تنها داخل ایران ، بلکه خارج از کشور نیز از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. جای خالی این آموزش ها آنجا احساس می شود که در آینده ای نزدیک که بسیاری از این دانش آموزان وارد دانشگاه می شوند ، از کار کردن با نرم افزارهای تخصصی رشته خود عاجز می مانند.

مؤلفه های راهبرد آموزش و اجرا

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند ضروری میباشد. پنل کاربری که در این سایت بعد از ثبت نام ساخته می شود به صورت مادام العمر بوده و شما می توانید از آموزش های به روز، فیلم های آموزشی و اطلاعات پیشرفته ای که هر زمان اضافه می شوداستفاده کنید. برای کسب اطلاعات مفید در مورد گواهینامه ICDL مقاله مدرک بین المللی برای مهاجرت را مطالعه کنید. در این مهارت داوطلب با دستورات لازم برای ایجاد، شکل دادن و اتمام یک متن به کمک نرم افزار ورد آشنا می‌شود. همچنین او یاد می‌گیرد چگونه جدول و فرم را با استفاده از تصویر تهیه کند.

یادگیری ICDL به عنوان یک دوره کاملا کاربردی می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیتی فراهم آورد. توجه فرمایید هزینه کلاس icdl خصوصی، بصورت جلسه ای محاسبه شده و با توجه به نیاز هر فرد مبحث مورد نظر به هنرجو تدریس می شود و ما همیشه سعی کرده ایم شهریه دوره ICDL را با مناسب ترین قیمت از کاراموزان خود دریافت نماییم. توجه به این نکته ضروری است که الزامات و رویه ها ممکن است بسته به مرکز آموزشی و کشور متفاوت باشد، بنابراین بهتر است برای اطلاعات بیشتر مستقیماً با مرکز آموزشی تماس بگیرید. علاوه بر این، آکادمی فنی نو آموزش و امتحانات آنلاین را ارائه می دهد، بنابراین ممکن است این گزینه را داشته باشید که دوره و امتحانات را از راه دور تکمیل کنید.

  • لازم به ذکر است که محتواهای آموزشی به دوبخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود.
  • در این قسمت با ابزار های جانبی که ویندوز 7 در اختیار ما قرار داده است آشنا میشویم.ابزار هایی مثل ماشین حساب،محیط کامندی و…
  • هم اکنون مدرک ICDL استاندارد شامل ۱۳۰ساعت و در یک مدرک پایان دوره به هنرجویان ارائه میگردد.
  • سازمانهای حمایت کننده از مدرک ICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند.

آموزش مجازی مهارت های 7 گانه ICDL- آموزش مجازی هرمس | آموزشگاه آپادانا تبریز