بایگانی‌های قالب فروشگاهی وردپرس آریا وردپرس | betheme

این افزونه توسط تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که ظاهر آن نیز بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و همچنین با افزونه‌هایی به مانند المنتور هم سازگاری کامل دارد. این قالب توسط یک توسعه دهنده ایرانی طراحی شده و باعث شده تا ظاهر آن هم بر اساس سلیقه کاربران ایرانی باشد. قالب مجله خبری قالب بی تم وردپرس دیجی لند دارای یکسری المان‌های اختصاصی است که در هیچ کدام از قالب‌های دیگر نمی‌توانید نمونه آن را پیدا کنید. قالب‌هایی که در ادامه قصد معرفی آنها را داریم، از تمامی نکات بالا برخوردار هستند که شما می‌توانید با خیال راحت، یکی از آنها خریداری و بر روی سایت خودتان، نصب کنید.

این روز ها به بررسی قالب فروشگاهی می پردازیم قالب MediaPhase فارسی سازی شده یک قالب فروشگاهی است که کار شما را راحت خواهد کرد… افزونه وردپرسی است که امکان ساخت یک فروشگاه حرفه‌‌ای و کامل وردپرسی را برای سایت شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های سایت فروشگاهی امکان گسترش و تنوع در محصولات و خدمات است، در سایت‌های فروشگاهی محدود به فروش یک یا چند نوع محصول نیستید بلکه بدون هیچگونه محدودیتی قادر به فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی در هر زمینه‌ای خواهید بود. یکی از ویژگی های قابل توجه وردپرس ایجاد صفحات گرافیکی جذاب بدون یک خط کدنویسی است.

  • بهترین قالب‌های فروشگاهی را انتخاب کرده و برایتان در همیار وردپرس قرار دادیم.
  • می توانید بی نهایت اسلاید اضافه کنید، تایمر بگذارید تا به صورت خودکار بین اسلایدها ورق بزند، اندازه ی اسلایدر را تنظیم کنید، بین حالت های مختلف اسلایدر انتخاب کنید و بسیاری تنظیمات دیگر که شما را از داشتن هر گونه افزونه اسلایدر بی نیاز می کند.
  • در صورت نیاز امکان نصب رایگان قالب توسط پشتیبانی فنی وجود دارد و یک عمر پشتیبانی و بروزرسانی رایگان نیز برای محصولات در نظر گرفته شده است.
  • ما در ووکامرس فارسی کلیه قالب ها را بدون قفل، کاملا متن باز و با پشتیبانی 6 ماهه رایگان به شما ارائه می کنیم.
  • اما پکیج آموزش حرفه ای قالب Flatsome به صورت جداگانه به فروش میرسد که شامل پشتیبانی آموزشی و مشاوره طراحی سایت نیز می باشد.
ایران فلتسام یا همان فلتسام فارسی، با هدف ارائه پشتیبانی و خدمات برتر در زمینه قالب فروش قالب فلتسام و رفع مشکلات کاربران فارسی زبان عزیز در این زمینه راه اندازی شده است. سلام دوست عزیز، بله با خرید دموی فلتشاپ، ما پکیج قالب فلتسام رو هم به صورت رایگان در اختیارتون قرار میدیم و میتونید به بروزرسانی ها و تمامی دموهای قالب دسترسی داشته باشید. سلام وقتتون بخیر، دموی فلتشاپ با قالب فلتسام طراحی شده، بنابراین شما امکان اعمال هرگونه تغییرات و یا طراحی سایت در موضوعات مختلف رو خواهید داشت. لطفا توجه بفرمایید فلتشاپ دموی اختصاصی است که ما برپایه قالب فلتسام طراحی کردیم، بنابراین اگر شما از این دموی فلتشاپ برای سایت تان خوشتون اومده میتونید دموی فلتشاپ رو تهیه کنید. اما اگر قصد طراحی از صفر سایت تان را دارید، یا از دموهای رایگان میخواید استفاده کنید بنابراین خرید خود پکیج قالب فلتسام کافی هستش. کاربر گرامی پکیج آموزش حرفه ای طراحی سایت با فلتسام به صورت جداگانه بفروش میرسد، اما در صورتی که قصد خرید دو پکیج رو دارید میتونیم یک کد تخفیف مناسب در اختیارتون قرار بدیم که هر دو پکیج رو تهیه کنید.

http://absnews.irدر واقع قالب فروشگاهی وردپرس تم آف وردپرس بهترین راهکار برای کسب کار آنلاین شما است تم آف ارائه دهنده بهترین قالب های وردپرس بدون لایسنس می باشد . بهترین قالب های فروشگاهی قالب هایی مثل قالب وودمارت ، قالب فلت سام و… هستند. قالب نلس هم یکی دیگر از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است که دارای انعطاف پذیری فوق العاده‌ای است که شما می‌توانید آن را برای هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کنید. قالب نلس دارای یکسری افزونه‌های اختصاصی است که با استفاده از آنها می‌توانید ظاهر وبسایت خودتان را جذاب‌تر کنید.

برخی از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس پرسون

اگر هنوز حساب کاربری ندارید، جهت استفاده از تمامی امکانات روی لینک زیر کلیک کرده و ثبت نام کنید. دکمه تماس با ما توسط افزونه اضافه شده، این افزونه در پکیج به صورت رایگان پس از خرید ارائه خواهد شد میتونید استفاده کنید. قالب فلتشاپ – قالب flatshopهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تنظیمات به بخش های مختلفی از جمله سربرگ، استایل، بلاگ، shop یا فروشگاه، طرح بندی، پانوشت، برگه ها و… تقسیم شده است، که با ورود به هر بخش شما تنظیمات مربوط به هر کدام را مشاهده می کنید. این ها تنها بخشی از طراحی خاص دموی فلتشاپ است که به شما عزیزان نمایش دادیم، تنها کافی است این دمو را در تلفن همراه خود باز کرده و طراحی کاملا ریسپانسیو آن را مشاهده بفرمایید.

قالب فروشگاهی وردپرس رایگان