دمو فلتشاپ دمو فروشگاهی فارسی ساخته شده با قالب فلتسام با هدایای رایگان | betheme

با قالب وردپرس فروش فایل سهند وسایت خودت رو بساز و با استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی سایت خودت رو با drag & drop با سلیقه شخصیت طراحی کن. برای اینکه افرادی از ما بخرند ظاهر سایت، کاربری ساده، سرعت بالا و… که مربوط به انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است اهمیت دارد ولی شما سایت‌های زیادی مثل دیجیکالا از نظر ظاهری ندیده‌اید؟ چرا همه ما دیده‌ایم ولی هیچکدام از نظر فروش حتی قابل مقایسه نیستند. ما در وب سایت ایران فلتسام، با بررسی این مشکلات تصمیم گرفتیم قالبی را طراحی کنیم که کاربران بتوانند به صورت کاملا آماده آن را نصب کرده و بلافاصله شروع به کار کنند. قالب فلتشاپ دارای هر چیزی است که هر فروشگاهی به آن نیاز دارد، از طرح های مختلف فروشگاه گرفته تا استایل های مختلف و زیبا و صفحه ساز پیشرفته و حرفه ای به نام UX builder که شما می توانید در لحظه تغییراتی که تمایل دارید را ایجاد کرده و در همان لحظه هم نتیجه را مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین ویژگی های وردپرس یا به عبارتی جعبه ابزار وردپرس افزونه هایی هستند که به شما این امکان را می دهند که بدون دانستن زبان برنامه نویسی و کدنویسی سایت خود را تغییر، سفارشی سازی و ارتقا دهید. بنابراین نیازی به صرف زمان طولانی برای تغییرات دلخواه خود ندارید.

روش طلایی برای افزایش امنیت سایت وردپرسی

سهند قالب وردپرس منحصر به فرد و بسیار کاربردی می باشد که برای ایجاد اموزشگاه های آنلاین و سایت های فروش فایل مورد اسفاده قرارمی گیرد. قالب ووکامرس معمولاً باید ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر وب سایت ها داشته باشد. برای هر نوع محصولی باید بتوانید ویژگی های مورد نظر را اضافه کنید.

http://absnews.irاسلایدر ابتدای صفحه نیز مخصوص حالت موبایل طراحی شده است و با اسلایدری که در حالت دسکتاپ مشاهده میفرمایید متفاوت می باشد. با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. این که قالب اپن سورس باشد و شما بتوانید کدهای یک قالب را به خوبی بررسی کنید بسیار مهم است.

در سایت ما عضو شوید…

بله؛بله قالب به صورت ریسپانسیو طراحی شده و علاوه بر آن نیز داری یک قالب ویژه موبایل میباشد که در صورت تمایل میتونید از این قالب استفاده نمائید. به طور متوسط هر ماه، توسط گزارش ها و امکاناتی که کاربران ارسال می کنند بررسی و انجام خواهد شد. این قالب چه برای افرادی که در ابتدای راه هستند و حتی افرادی که با قالب های متنوع کار کرده مجله خبری قالب بی تم وردپرس اند ( بر این باور هستند که قالب پرسون ) بی نظیرترین قالب ممکنه تا به امروز بوده است. در طراحی اینقالب ووکامرسسعی کریدم طراحی گرافیکی منطبق با سلیقه ایرانی و کاربردی باشه. جواب ساده است یا خودمان شخص یا تیم برنامه نویس را میشناسیم یا اینکه بر اساس عقل جمعی و اینکه افراد زیادی اعتماد کرده و نتیجه خوبی گرفته اند، اعتماد میکنیم.

  • سلام وقتتون بخیر، دموی فلتشاپ با قالب فلتسام طراحی شده، بنابراین شما امکان اعمال هرگونه تغییرات و یا طراحی سایت در موضوعات مختلف رو خواهید داشت.
  • به صورت کلی ما در طراحی سایت فروشگاهی از قالب های فروشگاهی برای ساخت یک فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک کمک میگیریم.
  • با نصب یک قالب فروشگاهی وردپرس حرفه ای امکان هرگونه تغییر در ظاهر سایت وجود دارد.
  • بهترین قالب های فروشگاهی قالب هایی مثل قالب وودمارت ، قالب فلت سام و… هستند.
برای ایجاد یک سایت فروش فایل بهترین گزینه میتواند قالب فروش فایل سهند که با سلیقه ایرانی طراحی و کدنویسی شده است باشد. این قالب فروشگاهی یک پوسته المنتوری کاملا مطابق با سلیقه و تجربه کاربری ساخته شده است. بنابراین می توانید با استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس سهند تنوع طراحی صفحات خود را تا حد ممکن بالا ببرید. قالب فروشگاهی وردپرس پرسون برترین قالب حال حاضر برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است.