بهترین قالب وردپرس برای وبلاگ نویسی شخصی شما چیه؟ نتیجه تحقیقی طولانی! ویرگول | betheme

ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن… فقط یکبار خدمات ما را تجربه کنید، بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین سطح پشتیبانی برای شما فراهم کرده ایم. با تبلیغات متنی، هم دیده شوید و هم به کسب جایگاه بهتر برای سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید …

قالب شخصی وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد؟

با رفتن به مسیری که در آن همه چیز به صورت سفارشی و بدون درز ساخته شده است، برخلاف بسیاری از تم‌های دیگر، تجربه ای شگفت انگیز به دست می‌آورید. این پوسته ممتاز وردپرس همیشه به‌روز است و به‌روزرسانی‌های مادام‌العمر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. Impeka کاملا آماده WooCommerce مجله خبری قالب بی تم وردپرس است و برای کار با آن به هیچ گونه مهارت طراحی یا کدنویسی نیاز ندارید. ممکن است در انتخاب یک تم خاص وردپرس مردد باشید زیرا کاملاً از نیازهای خود مطمئن نیستید. این قالب دارای سازنده کامل کشیدن و رها کردن، یک جادوگر راه‌اندازی بصری، و فیلترهای فروشگاه کامل AJAX میباشد.

با رتبه پنج ستاره و نظراتی مانند “… بهترین پشتیبانی از مشتری و یک قالب شگفت انگیز!” به آسانی میتوان متوجه شد چرا Amory Blog یکی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس است. هنگامی‌که نوبت به خرید یک پوسته وردپرس فوق العاده سئو پسند می‌رسد، Schema تمام کادرها را علامت گذاری می‌کند. SEO Crawler یک پوسته وردپرس سازگار با سئو بسیار قابل تنظیم با طراحی حرفه ای است. شما میتوانید از بین شش نسخه نمایشی وب سایت با امکانات کامل انتخاب کنید، که هر کدام می‌توانند تنها با چند کلیک به سایت شما وارد شوند. Crocal در مجموعه تم‌های وردپرس واکنش‌گرا ThemeForest تازه وارد است، اما بلافاصله به نمودارهای پرطرفدار رسید و در چند روز اول از صدها فروش لذت برد. این تم 14 نوع مختلف وب سایت، بیش از 300 طرح بندی صفحه مختلف و بیش از 50 عنصر سفارشی را نمایش می‌دهد که تطبیق پذیری و انعطاف پذیری آن را برجسته می‌کند.

http://absnews.ir

اینکه وبلاگ داشته باشید یا نداشته باشید به خود شما بستگی دارد؛ اما اگر جواب این سؤال را از من بخواهید باید بگویم که داشتن وبلاگ برای سایت بهتر از نداشتن آن است. نکته‌ای که باید در اینجا توجه داشته باشید این است که برای وبلاگ خود فهرست و دسته‌بندی ایجاد کنید تا بتوانید آن را در صفحه اصلی سایت و سایدبار آن را قرار دهید. برای این دو کار ابتدا به قسمت نمایش رفته و از طریق فهرست به ایجاد یک فهرست برای بلاگ خود بپردازید. اگر که نمی‌دانید قالب وردپرس چیست و چه عملکردی را در سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارد حتما مقاله مورد نظر را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید Evanto یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین وبسایت‌های فروش محتوا و قالب وبلاگ است.

  • هر خواسته‌ای که از یک قالب مدرن داشته باشید، در قالب وبلاگی وردپرس Jevelin وجود دارد.
  • سایت‌های وبلاگی معمولا برای ارائه اخبار مشخصی یا دلنوشته‌ها به کار می‌رود از این رو برای زیباسازی ظاهر وبلاگ‌های وردپرسی می‌توان از قالب وردپرس وبلاگی استفاده کرد.
  • همچنین تنظیمات هوشمند این قالب برای بهینه سازی فایل‌های JS و CSS یکی از ویژگی‌های بارز آن است.
  • با Hestia می توانید با استفاده از برنامه سازنده تم به صورت زنده ، صفحه اصلی را با کشیدن و رها کردن مجددا تنظیم کنید.
  • SEO Crawler یک پوسته وردپرس سازگار با سئو بسیار قابل تنظیم با طراحی حرفه ای است.

Tecblogger یک قالب وردپرس وبلاگی دیگر با طراحی نکیز و ساده است و یک وبلاگ بسیار کلاسیک با یک ستون محتوا و یک نوار کناری راست ارائه می دهد. این قالب انتخاب بسیار مناسبی برای وبلاگ های درجه یک شخصی، مسافرتی، مد و… است. Tecblogger علاوه بر انعطاف پذیری، از سربرگ ها، پس زمینه ها و رنگ های دلخواه برخوردار است. Revive یک قالب چند منظوره وردپرس است، هرچند که دارای طرح مجله است. این همراه با فونت آیکن های عالی، طرح بندی چند وبلاگ، شخصی سازی نوار کناری و موارد دیگر است. Revive با استفاده از چارچوب Bootstrap 3 ساخته شده است و در همه نوع دستگاه های تلفن همراه بسیار عالی عمل می کند.

قالب Hueman