بهترین هیتر گلخانه ای برای فصل سرما همیار گلخانه | mehbaran

هیترهای گازی نیز برای فعالیت خود نیاز به گاز دارند و بسته به نوع این هیترها، امکان کار با گاز شهری و یا گاز مایع را دارند. چرخ های کوره گرماسان (هیتر گلخانه) از نوع بلند و پر قدرت می باشد که باعث سهولت بسیار زیاد در جابجایی کوره ها می شود. در صورتی که گلخانه دارای سیستم کنترل مرکزی دما باشد، میتوانید هیتر را به این سیستم وصل کرده و سیستم شرایط روشن خاموش شدن دستگاه را فراهم کند. برای اطلاع ازقیمت و فروش یونیت هیتر گلخانه با مشاوران ما تماس بگیرید. تا این قسمت با انواع گوناگون هیتر گلخانه ای و اندازه‌ها و کار آنها آشنا شدید اکنون می‌خواهیم به معرفی بخاری‌های گلخانه‌های ایرانی و خارجی بپردازیم.

جنس کوره هیتر گلخانه ای گروه صنعتی اروم کشاورز چه چیزی می باشد؟

بهترین هیتر گلخانه ای برای فصل سرما همیار گلخانه | mehbaran به طور کلی استفاده از این قابلیت سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر هیتر گلخانه خواهد شد. بخاری های گازی با استفاده از گاز شهری و یا حتی با استفاده از گاز مایع قابل راه اندازی می باشند. با توجه به قیمت ارزان گاز و در دسترس بودن آن، این نوع هیترها بسیار متداول شده اند. هیترهای گازی دارای ظرفیت های مختلفی می باشند، ظرفیت ها از یک سو به میزان گرمای تولیدی اشاره دارد و از سویی دیگر به میزان هوادهی دستگاه بستگی دارد. فضای گلخانه به علت وجود گیاهان مخصوص خود باید همیشه در یک دمای معین باقی بماند تا سبب اذیت گیاهان نشود. ازین رو هیتر گلخانه باید دارای سیستم مخصوص تنظیم دمای اتوماتیک باشد تا گرما بیش از حد بالا یا پایین نرود.

علاوه بر گرما ، وجود هوا با میزان مناسب آلاینده ها برای رشد تلفن مه باران گیاه ضروری است. مطمئن شوید که میزان آلاینده ها نه خیلی کم و نه زیاد باشد ، زیرا در هر دو مورد رشد اندام های رویشی گیاه مشکل خواهد بود. در صورت وجود آلودگی های زیاد ، سموم خطرناک وارد گیاه شده و رشد آنها را با مشکل مواجه می کند. این المان ها گرما را همانند گرمای نور خورشید از بالا به گیاهان منتقل می کنند.

  • هیتر ها بای ایجاد گرمای ملایم و مناسب باعث کاهش تنش و مشکل برای گیاه و گلخانه دار میشوند.
  • به همین علت برای حفاظت از گیاهان در فصول سرد از هیتر های گلخانه استفاده میکنند.
  • بخاری گلخانه ای یکی از ادوات ضروری برای تولید محصول در فضای گلخانه می باشد.
  • در این مقاله قصد داریم به بررسی هیتر گلخانه ای یا بخاری گلخانه ای بپردازیم.
  • طول عمر کوره نسبت به گالوانیزه بسیار بالا می باشد و از این رو پیشنهاد میشود از این آلیاژ در کوره استفاده شود.

در غیر این صورت ، نمی توانید انتخاب مناسبی برای گرمایش گلخانه خود مانند هیتر گلخانه داشته باشید. بگذارید بگوییم شما فقط گیاهان خشن پرورش می دهید و بیشتر گلخانه خود را صرف این گیاهان می کنید. امکان نصب لوله بر روی دیوار و سقف گلخانه جهت جلوگیری از یخ زدگی وجود دارد. از آنجا که گرمایش از طریق شبکه لوله ها انجام می شود ، دیگر نیازی به فن برای پخش هوای گرم نداریم.

بنابراین، تصمیم گیری در مورد بهترین هیتر گلخانه ای برای فصل سرما بستگی زیادی به نحوه استفاده از گلخانه دارد. برای استعلام لیست قیمت بخاری گلخانه ای و اطلاع از نحوه خرید جت هیتر و هیتر کابینتی گلخانه و پکیج برقی دیواری و پکیج استخری با کارشناسان فروش شرکت انعکاس تماس بگیرید. بخاری گلخانه ای کوچک معمولا برای تنظیم دمای پرورش طیور به کار می رود. باید بدانید این سیستم های گلخانه ای نام های متفاوتی از قبیل هیترفن دار یا کوره هوای گرم و اسم هایی از این نوع دارند.

مخزن استیل، میکسر استیل، راکتور استیل، دیگ پخت استیل