دانلود رایگان قالب شرکتی فروشگاهی وردپرس فارسی Hestia wordpress theme free | betheme

این قالب قادر است نیازهای شما را در همه ادوار پاسخگو باشد و قابلیت‌های شایان ذکری نیز ارائه می‌دهد. توصیفات مشتری در صفحه اصلی، بخش نمونه کارها، چندین ابزارک سفارشی، صفحه آرایی نامحدود و 6 طرح رنگی و بسیاری دیگر از مزایا و گزینه‌هایی که همه از ویژگی‌های این قالب محسوب می‌گردند. با استفاده از پوسته Presence این امکان برای مدیران سایت وجود مجله خبری قالب بی تم وردپرس دارد که بتوانند در سئو و گوگل رتبه خوبی را کسب نمایند. برای وب سایت‌های تجاری و ورزشی خود می‌توانید از تم Presence استفاده کنید. این تم تجاری شیک با طراحی منحصر به فرد خود از ووکامرس پشتیبانی می‌نماید. با استفاده از این قالب نمایشگری زیبا از محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته و یک تصویر زیبا و جذاب از هدر داشته باشید.

فقط با نگاهی به اعداد، این تم دارای دو سبک طراحی، چهار طرح هدر، بیش از 600 فونت در دسترس، رنگ های پس زمینه نامحدود و 12 پوسته است. در طراحی این قالب، تلاش شده تا از رنگ ها به شکل صحیحی استفاده شود تا با استفاده از تکنیک رنگ پردازی، توجه کاربر به فضاهای مهم تر جلب گردد. در عین حال این قالب هم به مانند تمامی قالب های دیگری که در این فهرست معرفی شدند، قابلیت شخصی سازی و تغییر عناصر مختلف به دست شما را دارد. بنابراین اگر به دنبال یک قالبی هستید که الگوهای متفاوت و ویژگی های مختلفی دارد، می‌توانید قالب Kallyas را برای خود در نظر داشته باشید. قالب Qwery یا کوئری یکی از ساده ترین و در عین حال انعطاف پذیرترین قالب های موجود در لیست بهترین قالب های شرکی وردپرس است. انعطاف پذیری و قابلیت تغییر زیاد، یکی از ویژگی های مهم در قالب های خوب است که باعث می‌شود تا شما هر زمان که خواستید، بتوانید تغییرات اساسی در سایت خود به وجود بیاورید.

قالب چند منظوره وردپرس ساسلند – Saasland

برای راه اندازی یک سایت وردپرسی اولین چیزی که نیاز دارید یک قالب وردپرس است. پس چنانچه در انتخاب قالب وردپرس سایت خود حساسیت کافی را به خرج ندهید امکان دارد هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ زمانی متضرر شوید. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی کنیم.

  • پیشنهاد می کنم با شرکت تماس بگیرید تا بتوانیم دقیق تر شما را راهنمایی کنیم.
  • در صورت تمایل از قالب رزومه و شخصی وردپرس – سایت آماده Resume ویژوال کامپوزر و نسخه المنتوری آن دیدن بفرمایید.
  • قالب‌های وردپرسی در شکل‌ها و انواع مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی اهداف متفاوتی باشند.
  • دوست عزیز بنده به تازگی شروع به طراحی سایت کردم و در گذشه قالب بوو رو تهیه کردم که متاسفانه استفاده از اون صرفا منوط به استفاده از افزونه بیکری هست و خوده قالب دسترسی محدودی برای تغییرات داره و روند طراحی بسیار سخت شده برای بنده.
برای سایت های آماده بزودی ویدئوی کار با آنها منتشر می شود، البته که کار با انها در صورتی که وردپرس بدانید کفایت می کند. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما از تمام فروش های ویژه و تخفیف ها با خبر شوید. وقتی که قالب رو فعال کردم پنل ادمین از کار افتاده و باز نمیشود. طراحی خاص اسلایدر در اول صفحه، قالب را با سایر قالب ها متفاوت و خاص کرده است. خیر ، قالب برای یک دامنه به شما فروخته می شود و برای استفاده مجدد نیاز است دو سوم هزینه قالب را پرداخت نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

http://absnews.irیکی از سؤالاتی که برخی از کاربران می‌پرسند این است که آیا ممکن است از یک قالب برای چند نوع سایت مختلف استفاده کرد؟ طبیعی است که اگر قالب شما توانایی این کار را داشته باشد، این کار ممکن است. اگر دقت کرده باشید برخی قالب‌ها را با عنوان قالب چندمنظوره می‌شناسند. این نوع قالب‌ها این امکان را دارند که هم برای سایت فروشگاهی استفاده شوند، هم سایت شرکتی، هم بلاگ و… .

دانلود قالب شرکتی فروشگاهی وردپرس (Hestia)