صرافی کوکوین KuCoin چیست؟

برای مثال، فرض کنید از طریق USDT وام گرفته شده، بیتکوین سایت ایران ارز دیجیتال خریداری کردهاید. برای بستن پوزیشن تنها کافیست مجدد BTC را فروخته و آن را با USDT مبادله کنید. به عنوان مثال، اگر کاربری یک پوزیشن جدیدی را با اهرم فشار X100 ایجاد کند، سود و زیان معامله نیز در ۱۰۰ ضرب میشود. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، از اهرم فشار برای تقویت اصل حساب شما استفاده میشود. توصیه مهم ما به شما این است که برای استفاده از معاملات مارجین در صرافی کوکوین حتما وسواس زیادی به خرج دهید و تنها در صورتی که تبحر کافی در معاملات بازار رمزارزها دارید، به سراغ این معاملات بروید. برعکس، حجم معاملات ۲۴ ساعته صرافی در حال افزایش است که از طریق آمارهای موجود در وب سایت رسمی ما مشهود است.

منوی اول مرتبط با رمزارز تتر بوده که از قبل مشخص شده است، منوی دوم نشان دهنده نوع اکانت انتخابی برای واریز وجه است که دو گزینه Main Account و Trading Account در آن موجود است. پروژه بزرگ دیگری که از بلاک چین اتریوم بهره میبرد، تتر است. 5- پس از انتقال وجه مورد نظر به آدرس تتر کیف پول کوکوین، در قسمت Deposit history میتوانید موفق بودن عملیات را چک کنید. فعالیت در پلتفرم معاملات مارجین نسبت به معاملات معمولی ریسک بسیار بیشتری دارد. در پلتفرم مارجین صرافی کوکوین برای کاربران این امکان فراهم شده تا با ایجاد پوزیشن جدید، سود بسیار زیادی نسبت به یک معامله معمولی بدست آورند. هر یک از این پلتفرمهای معاملات ویژگی و امکانات خاصی را در اختیار معاملهگران قرار میدهند. صرافی کوکوین به عنوان پلتفرم مبادلات ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۱۷ در جزیره Seychelles تاسیس شده است. پس از ورود به پنل کاربری صرافی از طریق داشبورد بالای صفحه بر روی گزینه “Trade” کلیک کنید.

4. در آخر بر روی گزینه Sell کلیک کنید. در باکس مربوط به فروش محدود: در قسمت “Price” قیمت مدنظر مثلا ۳۲ هزار دلار و در کادر مربوط به “Amount” میزان رمزارزی (در این مثال BTC) که قصد فروش آن را دارید، وارد کرده و گزینه Sell BTC را انتخاب کنید. اگر قصد بازپرداخت تمام توکنها را دارید، گزینه “All” را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. در گوشه بالا سمت راست صفحه؛ مانند تصویر پایین، بر روی گزینه “Borrow” کلیک کنید.

۵- اطلاعات کامل هر پوزیشن در این قسمت وجود داره.

۵. مانند تصویر پایین، در گوشه بالا سمت چپ صفحه با کلیک بر روی گزینه BTC/USDT لیستی از جفت ارزهای مختلف نمایش داده میشود. عبارت «قول میدهم که مالک قانونی این اسناد شناسایی باشم» را تیک بزنید و گزینه «ارسال» را کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه مانند تصویر پایین یک پنجره کوچک بر روی صفحه به شما نمایش داده میشود. نرخ بهره روزانه از طریق Lending Market انتخاب شده و به صورت دلخواه تنظیم نمیشود. Leverage عاملی است که به واسطه آن معاملهگر پوزیشن خود را چند برابر میکند. ۵- اطلاعات کامل هر پوزیشن در این قسمت وجود داره. برای این کار پس از ورود به قسمت Security روی Enable Google Authentication کلیک کنید.

در قسمت Spot Asset و در قسمت سرچ آن، ابتدا ارزی که می خواهید به این صرافی انتقال دهید را سرچ کرده و بعد در روبه روی ارز موردنظر گزینه Deposit (دریافت) را انتخاب کنید تا پنجره Deposit برای شما باز شود، سپس در قسمت Protocol Type، نوع شبکه ارز دریافتی را انتخاب می کنید، حالا یک آدرس در قسمت Deposit To به شما نمایش داده میشود که باید روی کپی آدرس کلیک کنید و این آدرس را کپی کرده و به صرافی یا کیف پولی که می خواهید ارز را از آنجا به کوینکس انتقال دهید بفرستید تا ارز به حساب صرافی کوینکس شما ارسال شده و موجودی شما در کوینکس شارژ شده تا شما بتوانید به راحتی به خرید و فروش بپردازید. در باکس مربوط به خرید محدود: در قسمت “Price” قیمت ۳۰ هزار دلار و کادر مربوط به “Amount” میزان توکن مدنظر (در این مثال ۱ BTC) را وارد کرده و گزینه Buy BTC را انتخاب کنید.

3.در این قسمت ارز مورد نظر خود را برای واریز انتخاب کنید. پس از انتخاب جفت معاملاتی مدنظر، با کلیک بر روی گزینه “Borrow” موجود در گوشه پایین سمت راست تصویر، میتوانید به سرعت توکن انتخاب شده را از صرافی وام بگیرید. 7. درنهایت، با کلیک روی گزینه Create، ربات مدنظر ایجاد میشود و آغاز به کار میکند. خدمات کوکوین شامل معاملات اسپات و مارجین، معاملات آتی، مبادله همتا به همتا (P2P) و استیکینگ (Staking)، اتصال به استخرهای نقدینگی داخلی، شرکت در عرضه اولیه توکن های جدید (مستلزم به تکمیل فرآیند احراز هویت KYC)، معاملات اتوماتیک با استفاده از ربات کوکوین و سایر خدمات مورد نیاز فعالان بازار ارز دیجیتال است. با این حال لازم است معاملهگران حرفهای نیز در هنگام ایجاد پوزیشنهای جدید بسیار با دقت و احتیاط عمل کرده و از استراتژیهای خاص این فضا استفاده کنند. بنابراین آنها باید ابتدا با مزایا و معایب این صرافیها آشنایی پیدا کنند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

۱۰. برای انجام معاملات اسپات، گزینه Spot را انتخاب کنید. اما حجم معاملات صرافی کوینکس چقدر است؟ حتما توضیحات و جداول مقایسه صرافی کوکوین با کوینکس و اسندکس و پروبیت و چنجلی را دقیق مطالعه کنید. در اسندکس میتوانید آلت کوینهای زیادی را معامله کنید که در کوکوین نیستند. در این حالت کوکوین به صورت خودکار و معمولا خیلی سریع سفارشهایی را از اوردر بوک با خواسته شما مطابقت داده و معامله را انجام میدهد. این کد نیز در هر دقیقه یک بار بصورت اتوماتیک تغییر میکند.

۴. این کد از قبل در قسمت Security”” توسط خود کاربر تنظیم میشود. بر اساس این سفارش ثبت شده کاربر مشخص میکند که اگر قیمت کوین مورد نظر به X برسد، به صورت خودکار به میزان Y، از آن کوین خرید یا فروش شود. به محض اینکه قیمت به ۳۲ هزار دلار برسد به صورت خودکار بیتکوینهای تعیین شده فروخته میشوند. پس از انجام این کار، آثار به دارایی ASSETS تبدیل می شوند که می توانند با ارسال اولین پیشنهاد فروش در بازار برای خرید خریداران بالقوه، فروخته شوند. بنابراین ابتدا به بخش استاپ مارکت رفته و در قسمت مربوط به فروش، در کادر “Stop Price” عدد ۲۹ هزار دلار را وارد کرده تا در بهترین قیمت بازار (Best Market Price)، X میزان از بیتکوینهای شما به صورت خودکار فروخته شود. صرافی بایننس برای تمامی کاربران خود احراز هویت را اجباری کرده است، بنابراین از ثبت نام و فعالیت در این صرافی خودداری کنید.

از این رو در این مقاله تصمیم داریم به آموزش ترید در صرافی کوینکس بپردازیم. یکی از نکات مهمی که در زمینه معرفی صرافی کوکوین و آموزش کامل کار با این صرافی به وجود میآید دانستن مزیت های استفاده از این پلتفرم هست. طبق اعلام صرافی Kucoin پلتفرم فیوچرز این صرافی، ورود کاربران با IP کشورهای تحریم شده، به این بخش امکانپذیر نبوده و از طرف دیگر کاربران احراز هویت شده ساکن این کشورها نیز به معاملات فیوچرز دسترسی ندارند. اکثر کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی بایننس انصراف داده و اقدام به ثبت نام در kucoin exchange کردهاند؛ زیرا که سختگیریهای بایننس برای معامله کنانی که احراز هویت نکرده بودن بسیار زیاد بود.

بسیاری از کاربران چشم بورس پرسیده بودند که از کدام صرافی استفاده کنیم؟ مورد دیگر تغییر تایم فریم کندل ها می باشد که در تصویر زیر مشخص کرده ایم، روی هر کدام از تایم ها کلیک نمایید کندل ها به همان تایم تنظیم می شوند÷. ⦁ پس از انتخاب جفت معاملاتی، در گوشه پایین سمت راست صفحه بر روی گزینه “Repay” کلیک کنید. 2. اگر قصد خرید دارید گزینه Buy و در صورت فروش گزینه Sell را انتخاب نمایید. در ادامه با انتخاب گزینه Buy یا Sell سفارش به جریان میافتد. ابتدا در رابط تریدینگ جفت معاملاتی مدنظر را انتخاب کنید.

در بالا سمت چپ بروید. پس از اینکه تمامی موارد بالا را انجام دادید، در کادر اول ارز انتخاب شده شما نمایش داده میشود و در فیلد دوم آدرسی که به آن واریز میشود. در این قسمت نیز باید یک رمز عبور قوی انتخاب کرد و در قسمت بعدی نیز باید رمز عبور را تکرار کنید. در این میان صرافی کوکوین با توانسته است بیش از 10 روش مختلف برای افزایش امنیت حساب کاربری معامله گران مهیا کند. به همین دلیل با همه کاستی ها، بسیاری معتقدند که صرافی کوکوین برای ایرانیها بهترین گزینه موجود است. 3. این قسمت از صفحه قیمت رمز ارزها به همراه تغییرات آن را نشان می دهد. در زمانی که این مقاله نوشته شده، KuCoin فقط از قراردادهای آتی BTC و ETH پشتیبانی میکند؛ با این حال امید است که در آینده نزدیک ارزهای دیجیتال بیشتری اضافه شوند.

پشتیبانی قوی: KuCoin به طور 24 ساعته کارکنان پشتیبان مشتری دارد و حداکثر طی چند ساعت به کاربران کمک میکنند تا مشکل را برطرف کنند. در حال حاضر، این صرافی دارای کوین منحصر به خود، به نام KuCoin Shares یا KCS است. قبل از بحث درباره آموزش صرافی کوکوین، لازم است ویژگیهای این صرافی را بشناسید و با جنبههای مختلف امکاناتی که این صرافی در اختیار کاربر قرار میدهد، آشنا شوید. البته شما می توانید در مقاله آموزش ثبت نام کوینکس نحوه احراز هویت در این صرافی را به صورت کامل و جامع مشاهده کنید. به این ترتیب پس از خرید یک رمزارز خاص پرداختها بلافاصله و به صورت نقدی انجام میشوند. بنابراین همانطور که ملاحظه کردید معاملات Margin با معاملات معمولی که در آنها معاملهگر سرمایه خود را برای ترید به حساب صرافی خود واریز میکند، متفاوت است. در نگاه اول، چند برابر شدن سود حاصل از انجام معاملات مارجین بسیار جذاب به نظر میرسد؛ اما باید توجه داشته باشید که انجام معاملات مارجین خطر از دست رفتن سرمایه را نیز به همراه دارد.

2 برای مقایسه صرافی کوکوین و بای بیت به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ در ابتدا خوب تحقیق کنید و با توجه به نیاز خود بهترین کیف پول را برای نگهداری بیت کوین های خود انتخاب کنید. برخی صرافیها مانند کوینکس امکان معامله بدون نیاز به vps را فراهم کرده اند. همین امر توجه سرمایهگذاران بسیاری را برای خرید بیت کوین به این صرافی جلب کرده است. این صرافی برای کاهش دشواری های معامله گران عمل مناسب و قابل توجهی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. در صورتی که از قبل در این پلتفرم حساب کاربری ایجاد نکرده باشید، لازم است در صرافی ثبتنام کنید. میتوانید از طریق این لیست جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را انتخاب کنید. در این روش میتوانید مانند تصویر پایین؛ مستقیما یک جفت معاملاتی را در رابط تریدینگ صرافی انتخاب کنید.

و انجام تراکنش ها در این ارز دیجیتال بدون تاخیر است. در یک بیان ساده، اسپات تریدینگ همان معامله نقطهای یا نقدی بوده و بلافاصله در یک تاریخ خاص انجام میشود. اما اگر هیچ رمزارزی در حساب خود نداشته باشید، نمیتوانید با وام گرفتن در پلتفرم مارجین معامله را شروع کنید. ۳. در این مرحله به منظور افزایش امنیت حساب، لازم است در گوشه پایین سمت چپ تصویر کد امنیتی معاملات خود را وارد کنید. کاربران دسنترالند Decentraland می توانند ضمن کاوش، تعامل و بازی در این دنیای مجازی، املاک دیجیتالی را خریداری و بفروشند. از نظر امنیتی نیز کوکوین دارای قدرت مناسبی می باشد. در یک بیان ساده، معاملات مارجین به کاربران ارزهای دیجیتال این امکان را میدهد تا با گرفتن وام قدرت خرید خود را افزایش دهند. سطح امنیتی این صرافی در حد امنیت بانک ها می باشد.

کوکوین یکی از برترین صرافیهای رمزنگاری شده در سطح جهان است. سپس در کادر مربوط به “Amount” مقدار توکنی که قصد وام گرفتن آن را دارید، وارد کنید. همانطور که گفتیم، در صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت اجباری نیست. صرافی کوکوین یک بستر مناسب برای مبادله و ترید رمزارزها است. برای انجام معاملات خود یا ترید اسپات در اپلیکیشن کوکوین می توانید طبق مراحل زیر پیش روید. ورود به حساب کاربری و بخش مارجین تریدینگاولین قدم برای شروع ترید مارجین در صرافی کوکوین ورود به پنل کاربری است. این صرافی در مقایسه با دیگر صرافیهای ارز دیجیتال از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. با همه اینها این بدان معنا نیست که انجام معاملات مارجین هیچ مزیتی ندارد. در صورتی که در این صنعت فعال باشید مطمئنا با اصطلاحاتی مانند معاملات مارجین، اسپات، فیوچرز و مواردی از این دست آشنا هستید. و برای کاربران با سیستم عامل ios این اپلیکیشن در App Store در دسترس می باشد.