قالب شخصی وردپرس پوسته وردپرس مناسب سایت شخصی و وبلاگی | betheme

قالب های شخصی وردپرس به شما کمک می کند تا برای وبلاگ شخصی، رزومه یا پورتفولیوی خود یک وب سایت بسازید. این قالب ها طرح بندی و ویژگی های متفاوتی دارند، بنابراین می توانید قالبی را انتخاب کنید که با محتوای وب سایت مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. همه این قالب ها دارای طراحی های حرفه ای هستند و شامل اسلایدر های زیبا و گالری تصاویر بسیار جذاب هستند که می توانند با عکس یا نمونه کارها یا هر آنچه که شما ارائه می دهید پر شوند.

لینک‌های کاربردی:

همچنین اگر هر یک از آیکون ها و یا طرح های مورد پسند قرار نگیرد می توانید به آسانی آن را عوض کرده و هر آنچه را می خواهید،‌ جایگزین نمایید. پنل و تنظیمات حرفه ای که هر کدام برای آن در نظر گرفته شده هم می تواند ویرایش شود تا هر انچه را که در نظر دارید، بارگذاری نمایید. با “موودو” کارآمدی، زیبایی و پایداری در ساخت یک سایت فاخر وردپرسی را تجربه کن. افزونه هپی اددان المنتور | افزونه Happy Addons | افزودنی خوشحال المنتور Happy Elementor Addons Pro افزونه Happy Elementor Addons Pro یکی از افزونه های صفحه ساز قدرتمندی است که بی رقیب بوده و نمی توان آن را با سایر… خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

http://absnews.ir

که با المان های اختصاصی آن می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وبسایت رزومه و نمونه کار خودتان را طراحی کنید. همچنین این قالب دارای صفحه نمونه کار و صفحه وبلاگ بسیار زیبا و شیک می باشد، که به صورت کامل از پیشخوان وردپرس می توانید آن ها را مدیریت کنید و به راحتی چند کلیک قابل تغییر و اضافه شدن هستند. اگر دنبال قالب سایت شخصی و رزومه‌ای هستید که جلوه بصری زیبایی داشته باشد و بازدیدکنندگان را میخکوب کند، حتماً دموهای قالب ایرانی ساویس را ببینید. قالب چندمنظوره BeTheme هم از قالب‌های معروف وردپرسی است که برای سایت‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. سازگاری فوق‌العاده بالای این قالب با صفحه‌سازهایی مثل المنتور، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای وبمستران دنیا تبدیل کرده است. اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، درج دکمه در صفحات وب سایت امری ضروری می باشد.

  • با قالب BreezyCV می توانید بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی وبسایت شخصی یا رزومه خود را راه اندازی کنید و پروژه ها و نمونه کار های خود را برای نمایش کاربران در آن قرار دهید.
  • از ویژگی های بازر قالب شخصی آرتر می توان به پشتیبانی از صفحه ساز محبوب المنتور، دو حالت تیره و روشن، نمایش تک صفحه ای و چند صفحه ای ، قسمت نمونه کار حرفه ای و … اشاره کرد.
  • برخی از نویسندگان موفق دنیا، با استفاده از وبلاگ کار خود را آغاز کرده اند.
  • با این افزونه ها شما می توانید سایت خود را به زبان های مختلف برای تمامی مردم جهان ترجمه کنید.
  • مجموعه‌ی ماندگار وب فعالیت خود را از سال 1390 با انگیزه‌ی رفع نیازهای کاربران سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارایه‌ی خدمات رایگان به وبمستران پارسی زبان آغاز نمود.
خیر، تمام قالب ها به صورت اختصاصی و با سلیقه ایرانی از پایه طراحی شده و کاملا بومی بوده و دلیل کیفیت بالای قالب ها نیز عدم فارسی سازی قالب میباشد. بله ، تمام قالب های توس وب دارای پشتیبانی بوده و در صورت بروز خطا ، بعد از بررسی مشکل برطرف می شود. بخش بلاگ حرفه‌ای نیز از دیگر قابلیت‌های این قالب پرطرفدار است که می‌توانید محتوا و مقاله‌های خود را به‌صورت سفارشی‌سازی شده بر روی آن بارگذاری کنید. تمام قابلیت‌ها و محتویات قالب به‌صورت کاملاً راست‌چین و فارسی‌سازی شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خب باید پوسته را نصب و پیکربندی کنید، اگر از کاربران هاستینگ هستید درخواست بدهید تا پشتیبانان برای‌تان همانند دمو نصب کنند. پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق بخش تیکت پروفایل کاربری انجام میشود.

افزونه پاورپک المنتور

قالب اینبو م بسیار قالب حرفه ای و مناسب برای انواع سایت های نمونه کار، سایت شخصی و رزومه آنلاین است. کار با این قالب بسیار آسان است و با قالب نصبی آماده در عرض چند دقیقا می توانید سایت شخصی مجله خبری قالب بی تم وردپرس خود را راه اندازی کنید. اما اگر می‌خواهید در کنار سایت شخصی خود، یک فروشگاه یا مجله پروپیمان داشته باشید، شاید این قالب‌ها کافی نباشند و لازم باشد سراغ انفولد یا قالب‌های دیگر بروید.

قالب وردپرس Portfolio Web فارسی