قوی تر کردن سایت وردپرسی در مقابل حملات – امنیت وردپرس (قسمت 5)

در این مقاله افزونه BulletProof Security را آموزش می دهیم. BulletProof Security یک افزونه امنیتی همه فن حریف وردپرسی است. این افزونه همچنین دارای یک نسخه حرفه ای با ویژگیهای مضاعف است. با این ابزار به سادگی میتوانید به هدف مورد نظر خود برسید و تنها کافی است لینک وب سایت دلخواه تان را در این سایت وارد کنید. حالا پس از نصب افزونه باید در کنسول پوشه اکانت بسازید تا بتوانید App Id خود را در وردپرس وارد کنید و همچنین متن پوشنوتیقیکیشن را از طریق کنسول آماده کنید. میتونید کاری کنید که انیمشین داشته باشه حتی، مثلا نوشته با تاخیر یک ثانیه از سمت چپ کادر وارد بشه و از این جور حرکات.

افزایش امنیت وردپرس به صورت دستی امکان داره؟

اما میتوانید خودتان نیز با خرید یک هاست ایرانی و استفاده از اسکریپت خاصی این ویژگی را به سایت اضافه کنید تا برای کاربرانی که در ایران قرار دارند، فایلها از هاست ایران لود شوند. در انتخاب یه هاست امن دقت کنید. گوگل روزانه ۱۰.۰۰۰ سایت را به خاطر داشتن بدافزار و ۵۰.۰۰۰ سایت را به خاطر استفاده از صفحات phishing در لیست سیاه (Black List) قرار میدهد. یک وب سایت متوسط به طور روزانه 44 بار مورد حمله قرار می گیرد که شامل وبسایت های وردپرس و غیر وردپرس است. دوست من محافظت از وب سایت خودتون رو جدید بگیرید و از داده های خودتون به طور روزانه بکاپ بگیرید تا دچار مشکلات و مصیبت ها نشید. با آموزش های WordPress که در اختیار شما قرار داده ایم مسیر یادگیری وردپرس کاملا مشخص است.

اسکن بدافزار، فایروال، امنیت ورود کاربران، پشتیبانگیری پایگاه داده، مقابله با اسپم و غیره بخشی از خدمات این افزونه امنیتی وردپرس هستند. پس از نصب، به شما در اجرای رمزعبور قوی، قفل کردن کاربران بد از سایت شما ، ایجاد پشتیبان پایگاه داده، پیاده سازی احراز هویت دو عاملی و موارد دیگر کمک خواهد کرد. 10. پیشوند پایگاه داده وردپرس را تغییر دهید. در این صفحه بهترین قالب وردپرس شرکتی قرار داده شده است. و سوالات مشابه دیگر تا در نهایت یک گزینه مناسب برای شخص A پیشنهاد داده می شود. برای هر موضوعی که دوست دارید می توانید از یک افزونه صفحه ساز استفاده کنید.

همانطور که در آموزش وردپرس گفته شده بود ، وردپرس تغییر و مدیریت قالب ها در سایت خود را برای کاربران بسیار آسان می کند. این پلاگین امنیتی وردپرس همانطور که از اسمش پیداست، یک افزونه امنیتی جامع است. این پلاگین از یک سیستم رتبهبندی بینظیر امنیتی استفاده میکند و شرایط امنیتی فعلی وبسایت شما را میسنجد تا به طور مؤثر و بدون افت سرعت، از وبسایت شما محافظت کند. دارای بخش فیلتر محصولات و فروش شگفتانگیز است که سایت فروشگاهی شما را برای کاربران جذابتر میکند. ایجاد کنند. تمام این ویژگیهای شگفتانگیز Bulletproof Security باعث شدهاند که این پلاگین، در لیست بهترین افزونههای امنیتی رایگان وردپرس قرار گیرد.

70.000 نفر BulletProof را روی سایت خود نصب کردهاند و امتیاز مناسب 4.8 از 5 را از کاربران گرفته است. Wordfence Security امتیاز 4.8 از 5 را کسب کرده ، استفاده میلیون ها کاربر در جهان و کسب امتیاز های کامل در مارکت ها مهر تاییدی بر عملکرد این افزونه هستش. این کندی سایت قطعا به توسعه کسب و کار یا خدمات اینترنتی شما لطمه جدی خواهد زد. Malcare پس از تجزیه و تحلیل بیش از 240،000 سایت وردپرس توسعه داده شده، حفاظت لایهای را برای وبسایت ها ارائه میدهد. هکر های خبره و کاربلد با پیدا کردن حفره های نفوذ در خود وردپرس به سایت شما نفوذ می کنن در این حد اعلائ از هک سایت شما هر چقدر هم امن باشه هک میشه چون مشکل از شما نیست از خود وردپرس هست، و ما امید واریم اینجور حفره ها رو هر چه سریعتر تیم توسعه دهنده وردپرس برطرف کنه، البته تیم توسعه هنده وردپرس قوی هست و کمتر از این جور مشکلات پیش میاد پس نگران نباشید.

این موضوع به این معنی است که شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن محتوای خود به بازدیدکنندگان و قانع کردن آنها برای سپری کردن زمان بیشتر در سایت خود در اختیار دارید. این افزونه در حال حاضر بیش از یک میلیون نصب فعال دارد و یکی از پرطرفدارترین و کاربردیترین افزونههای وردپرس محسوب میشود که شما برای سایت خود نیاز دارید. همچنین کل شبکههای مخرب را که میتواند تهدیدی برای وبسایت شما باشد را نیز مسدود میکند. این پلاگین در ابتدا برای پیدا کردن نرمافزارهای مخرب پنهان و پیچیده تمرکز میکند تا بتوانید سایت خود را قبل از اینکه توسط Google به لیست سیاه اضافه شود، پاکسازی کنید. اگر پاسخ این سؤال مثبت است، این کد باید به صورت یک پلاگین باشد و نباید درون قالب قرار گیرد.

افزایش سرعت وردپرس

که باید قبل از اینکه یک سایت را راه اندازی کنید به صورت کامل مقاله ها و ویدئو های مربوط به آموزش وردپرس را مشاهده کرده تا بتوانید از پایه یک سایت قوی را ایجاد کنید که دارای امنیت بالایی باشد . این پلاگین همچنین دارای یک فایروال سطح پایه وب سایت است که می تواند برخی از الگوهای رایج را تشخیص دهد و آنها را برای شما مسدود کند. این پلاگین در مخزن وردپرس بیشتر از 3 میلیون نصب فعال داشته باشد. این افزونه همچنین پلاگین ها و تمها را در برابر مخزن وردپرس برای تأیید بررسی میکند و امضای بیش از 44000 نوع بدافزار شناخته شده را اسکن میکند. فشرده سازی تصاویر هم میتواند دستی انجام شود و هم توسط پلاگین های وردپرس. BulletProof Security بهترین پلاگین امنیتی وردپرس در بازار نیست، اما هنوز هم با برخی از ویژگی های عالی مفید است.

پلاگین وردپرس اگر اطلاعات کافی در مورد Bounce Rate ندارید نگران نباشید در سایت میهن وردپرس در این مورد مقاله جامعی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. وردپرس به خاطر محبوبیتی که دارد همیشه در معرض خطر است و هکرها از مواردی مثل آسیبپذیری پلاگینها، رمزعبور ضعیف و غیره سوء استفاده میکنند. پلاگینها در وردپرس، رویای مبتدیان را محقق میکنند. برای عملکرد بهتر این افزونه تنها می توانید ۵۰۰ رکورد آخر هر بخش را در قسمت Details مشاهده کنید. Check WordPress Posts (1): در این بخش میتوانید بررسی مطالب وردپرس خود را تنظیم کنید. را می توانید تنظیم کنید. با استفاده از کش صفحات سایت شما بهصورت آماده تحویل کاربران داده میشود و در هر بار باز شدن صفحه سایت وردپرس نیاز به آماده کردن صفحه از ۰ را ندارد و همان صفحه آماده و کش شده را تحویل کاربر میدهد . این افزونه به اندازه Wordfence دانلود نمیشود، اما همان کارایی را دارد.

مهمتر از همه، این شرکت به شما پیشنهاد می کند که در صورت ویروسی شدن، سایت شما به وسیله برنامه های مخرب سایت وردپرسی شما را بدون هیچ هزینه اضافی مورد اسکن قرار داده و تمامی برنامه ئهای مخرب را پاک می کند. این افزونه، وبسایت شما را در برابر درخواستهای اینترنتی مخرب محافظت میکند، بر ترافیک وبسایت شما نظارت میکند و درخواستهایی را که حاوی مواردی نظیر eval ،base64 و رشتههای بیش از حد طولانی باشد را مسدود betheme.ir میکند. که در این شرایط با بهترین حفاظت فایروال وردپرس همراه است. برای وبسایتهایی که قادر به استفاده از فایروال htaccess نیستند، این افزونه راهحل مناسبی برای نیازهای امنیتی وبسایت است.BBQ برای حفاظت از حملات تزریقی در وبسایتهای وردپرس، افزونهای ایده آل است. فایلهای پیکربندی و تنظیمات مثل htaccess یا wp-config برای همین کارها هستند.

گرچه ممکن است قبلاً چیزی در مورد Pingbacks و Trackbacks شنیده باشید ، اما برخی از آنها به عنوان یک ویژگی قدیمی به حساب می آیند. مطمئناً اسم Sucuri قبلاً به گوشتان خورده است. هنگامی که Sucuri نصب میشود، به طور خودکار “وبسایت شما” بهعنوان یک خوب افزار شناسایی میشود. دودا موبایل، شما را قادر به سفارشی کردن وبسایت خود برای انواع تلفنهای همراه و سفارشی سازی قالب برای نمایش میکند که افراد میتوانند با استفاده از استودیو طراحی پیشرفتهای که در دودا وجود دارد، با کمی سلیقه، وبسایت خود را در تلفنهای همراه، بسیار شیک و زیبا کنند. اسکنر و فایروال. اسکنر فایلهای هسته سایت را بررسی میکند. فایروال به صورت قدرتمند در برابر ویروس ها می ایستد و از ورود هکرها به سیستم وردپرس شما جلوگیری می کند.

توی ووکامرس فرقی نمیکنه که محصول شما فیزیکی باشه با غیر فیزیکی. از دو سایت وردپرسی بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند – محصولات را در یکی بفروشید در حالی که کاربر ایجاد کنید و در دیگری دسترسی راه اندازی کنید. پوسته ها شده و سپس از قسمت محبوب ترین، پوسته های محبوب وردپرسی را ببینید و هر کدام که بخواهید را استفاده کنید. سپس در صورتی که کاربر اقدام به اسکرول صفحه به پایین کرد، بخش های دیگر هم از سایت دانلود شده و روی دستگاه کاربر نمایش داده شوند. چطوری چند سایت وردپرسی با هم هک شدن؟ با این حال All In One WP Security بسیار کارآمد نیست و اغلب باید IP های مشکوک را به صورت دستی به لیست سیاه اضافه کنید. افزایش امنیت وردپرس به صورت دستی امکان داره؟ اگر به صورت دستی و بدون کمک افزونه این کارها را انجام دهید مزایایی در پی دارد.

یک انتخاب عالی برای کسانی که نمیتوانند یک فایروال htaccess قدرتمند روی سایت خودشان پیاده کنند. این پلاگین از طریق فایل htaccess محافظت فایروال را اضافه میکند. قبل از هر کد، فایل htaccess توسط وبسایت پردازش میشود و پشتیبان گیری wp-config.php، اقدامات ضد اسپم و محافظت در مقابل کپی Front-end صورت میگیرد. که این پردازش می تواند به شدت می تواند سرعت وردپرس را کاهش دهد. به عنوان یک مدیر سایت (Web Master) باید همیشه مراقب مشکلات امنیتی سایت خود باشیم و تا جایی که از دستمان برمیآید با این مشکلات مقابله کنیم تا در مورد سئو و رنک سایت وردپرسی خودمون دچار مشکل نشیم. در کد html، قسمتهای مربوط به header، footer و بدنه اصلی با استفاده از کامنت (comment) مشخص شدهاند. که در این مقاله شما از ابتدا تا انتها تمامی نکات مربوط به بهترین قالب های وردپرس را فرامیگیرید.

این افزونه یک نسخه رایگان داشته و با خرید نسخه Pro یا حرفهای قابلیتهای بیشتری برایتان آزاد میشود. علاوه بر تمام این اقدامات امنیتی، MalCare گزینههای گزارشگیری سفارشی و وایت لیبلینگ را ارائه میدهد که اگر شما بسیاری از وبسایت ها را برای افراد دیگر مدیریت میکنید، این گزینه برایتان مفید خواهد بود. نسخه حرفه ای این پلاگین، ویژگیهای بیشتری را ارائه میدهد که برای پاکسازی کردن و محافظت از سایت شما به کار میروند. یکی از مشکلاتی که هاست های ایرانی دارند معمولا سرعت پایین داخل پنل پیشخوان هست اما این مشکل بعضی وقتها به خاطر هاست نیست پس به خاطر چیه ؟ پشتیبانی مناسب و آپدیت های منظم دارند. بدون شک این سوال مهم است زیرا به افرادی که تمایل دارند وارد این حوزه کاری شوند نشان می دهد که برای ورود به این حوزه چه مهارت هایی را باید یاد بگیرند. پلاگین های افزایش امنیت وردپرس با تکنیکهایی مثل تغییر صفحه ورود به مدیریت وردپرس که اجازه نمیدهد کسی آدرس ورود به بخش مدیریت شما را پبدا کند.

توصیه میکنیم این کارها را به افراد خبره سپرده یا قبل از اعمال هر تغییری بر روی فایل فوق، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای استفاده از ویدئو در سایت به جای آپلود مستقیم ویدئو، از یک ارائه دهنده میزبانی ویدئو مانند یوتیوب یا آپارات استفاده کنید و بگذارید این کار را آنها انجام دهند. تصاویر سایت تاثیر بسزایی در سرعت سایت دارند که هر سایت وردپرسی باید یک افزونه برای بهینه سازی تصاویر سرعت سایت را داشته باشد که در ادامه به بهترین افزونههای بهینه سازی تصاویر سایت خواهیم پرداخت و در گذشته نیز برای بهینه سازی تصاویر سایت راهکارهای فوقالعاده ارائه شده است که میتوانید از آن راه کارها برای بهینه سازی تصاویر وب سایت خود استفاده نمایید. با این حال نیاز به بهینه سازی ووکامرس ضروری می باشد و در ادامه از سون هاست نکات مهمی را در این مورد برایتان بازگو خواهیم نمود.

پشتیبانی مناسب و آپدیت های منظم دارند.

با تغییر این فایلها تغییرات جدی در پیکربندی سایت ایجاد میکنید. البته عملکرد آن رابطه مستقیمی با هاست شما و پیکربندی وب سرور شما دارد. حتی اگر اشتراک میزبانی وب سایت شما نامحدود هم باشد، اما با مصرف زیاد پهنای باید جریمه شده و هاست شما با تعلیق روبرو می شود. با این کار هم مقدار کمتری از فضای ذخیره سازی سیستم خود استفاده کرده اید و هم سرعت لود وردپرس های مورد نیاز را بیشتر کرده اید. توجه داشته باشید که تمام مواردی که تا الان گفته شد برای موبایل هم استفاده میشود. با بررسی هایی که انجام شد ، مشخص شد که سایت ها مشکل امنیتی نداشتن و هکر ها به به سرور هاست نفوذ کردن و اینجوری تمامی سایت های روی سرور هک شدن.