قیمت و خرید ظروف میناکاری اصفهان با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

اگر شما هم به دنبال خرید محصولات میناکاری با کیفیت و قیمت مناسب برای دکوری منزل یا تقدیر از کارمندان نمونه یا افراد برگزیده جشنواره ها هستید برند میناکاری نقش جهان گزینه مناسبی است. تاریخچه این هنر به دوران صفویه بازمی‌گردد و اصفهان به عنوان مرکز تولید و توسعه میناکاری شناخته می شود. محصولات مینا کاری اصفهان به واسطه طرح‌های زیبا و استفاده از رنگ‌های گسترده، جذابیت بسیاری دارند. این هنر در صنعت گردشگری اصفهان نیز نقش بسزایی دارد و جاذبه‌ای برای گردشگران فراهم می‌کند. در نهایت، مینا کاری اصفهان به عنوان یکی از هنرهای سنتی و محلی، برای حفظ و ارتقای فرهنگ و هویت این شهر بسیار ارزشمند است.

  • در مرحله بعدی نقاشی‌های مخصوص ظروف مینا روی سطح آنها کشیده شده و دوباره عمل حرارت دادن انجام می‌شود و در نهایت محصولی با پس زمینه رنگی ایجاد می‌شود.
  • هنرمندان سراسر ایران و حتی خارج از کشور برای یادگیری فنون و هنرهای مختلف به آنجا کشیده شدند.هنر میناکاری اصفهان نمونه ایی از هنرهای اصیل ایرانی و همچنین گنجینه های تمام نشدنی این سرزمین بشمار می رود.
  • سپس آن را در دمای ۶۰۰ تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد در مجاورت ترکیبات فلاکس حرارت می‌دهند.
  • از جمله مصارف آن می‌توان به تزئین ظروف پذیرایی، زیورآلات، وسایل تزیینی داخلی، و همچنین قطعات هنری اشاره کرد.
  • صنایع‌دستی میناکاری جزء یکی از صنایع‌دستی مشهور اصفهان است که طرفداران بسیاری دارد.
شما می توانید از این محصولات برای تزئین منزل یا اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده و با خرید عمده تخفیف های ویژه بگیرید.هیچ گونه محدودیتی در عرضه و فروش محصولات صنایع دستی وجود ندارد. بطور مثال شما می توانید ظروف میناکاری , خاتم کاری , قلمزنی , فیروزه کوبی , ملیله کاری , ترمه و انواع محصولات هنری دست ساز را در فروشگاه صنایع دستی اصفهان مشاهده نمائید.هدایای تبلیغاتی ارزان و بهترین و لوکس ترین صنایع دستی اصفهان با بهترین قیمت به فروش می رسند. تنوع بسیار بالای ظروف در طرح، رنگ و مدل و همچنین جنس زمینه باعث شده این فروشگاه در دسته بهترین فروشگاه های صنایع دستی کشور قرار بگیرد. خرید عمده صنایع دستی با امکان سفارشی سازی و درج پلاک تجاری همراه می باشد.

رنگ طلا[ویرایش]

میناکاری روی مس نیاز به کوره های خاصی دارد تا بتوان لعاب و رنگ های میناکاری را در مراحلی مجزا با دما و زمان مناسب پخت و بر روی ظرف تثبیت کرد. تمامی انواع هنرهای صنایع دستی زیبایی و ارزش خاص خود را دارند اما هنر میناکاری در این بین جایگاه و ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است. به طور کلی میناکاری بر روی سفال و فلز مس انجام می‌شود که میناکاری بر روی ظروف مسی  فقط در شهر اصفهان انجام می‌شود.

قیمت و خرید ظروف میناکاری اصفهان با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ شما می توانید متنوع ترین ظروف مسی میناکاری را در فروشگاه صنایع دستی اصفهان مشاهده کنید. خرید میناکاری اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است. اساتید میناکاری اصفهان سالهاست که در این زمینه فعالیت کرده و محصولات ماندگاری را به بازار معرفی کرده اند. از جمله آنها می توان یه استاد مرتضی اسماعیلی ,  استاد شیرازی و استاد مداح الحسینی اشاره نمود.

فروش میناکاری اصفهان نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از ایران نیز انجام می گردد. فروش ظروف میناکاری بصورت کلی و جزئی بوده و مشتریان با خرید عمده میناکاری می توانند از تخفیف های فروشگاه بهرمند شوند. میناکاری اصفهان روی مس انجام می گردد, البته زیر ساخت های دیگری مانند سفال و انواع فلزات وجود دارد ولی عموم کار ها بر روی مس لعاب کاری شده صورت می پذیرد. صنایع دستی اصفهان از مهمترین گزینه ها برای صادرات غیر نفتی بشمار می رود. میناکاری ایران در کشورهای اروپایی جزء بهترین دست سازهای دنیا شناخته شده و برخی از ظروف میناکاری اصفهان در موزه های اروپایی به نمایش گذاشته شده است. خرید میناکاری در تهران, از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی فروشگاه برای پایتخت نشین ها بسادگی فراهم شده تا در کمترین زمان سفارشات خود را دریافت نمایند.

بهترین تولید کنندگان صنایع دستی فلزی