قالب فروشگاهی وردپرس مجموعه قالب ها برای سایت فروشگاهی | betheme

برای ایجاد یک سایت فروش فایل بهترین گزینه میتواند قالب فروش فایل سهند که با سلیقه ایرانی طراحی و کدنویسی شده است باشد. این قالب فروشگاهی یک پوسته المنتوری کاملا مطابق با سلیقه و تجربه کاربری ساخته شده است. بنابراین می توانید با استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس سهند تنوع طراحی صفحات خود را تا حد ممکن بالا ببرید. قالب فروشگاهی وردپرس پرسون برترین قالب حال حاضر برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است.

در حقیقت بعد از خرید دامنه ( دامنه چیست )، هاست ( بهترین هاست ) و آپلود و نصب وردپرس نوبت به انتخاب قالب فروشگاهی است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس که از افزونه ووکامرس پشتیبانی می‌کنند را برای شما معرفی کنیم. قالب های ووکامرس کاملا متن باز و اپن سورس هستند و شما می توانید برای دانلود قالب ووکامرس و دانلود قالب فروشگاهی وردپرس به ووکامرس فارسی مراجعه کنید و از قالب های اپن سورس ووکامرس استفاده کنید.

معیار های انتخاب بهترین قالب فروشگاهی

اکثر افرادی که با وردپرس کار میکنند و میخواهند سایت وردپرسی بسازند، دلیل انتخابشان رها شدن از دردسرهای کدنویسی و برنامه نویسی هست و درنتیجه برای اینکار به سراغ صحه ساز میروند ( همین الان برای انتخاب بهترین صفحه ساز مقاله صفحه ساز وردپرس را مطالعه نمایید. ). میدانیم که افزونه ووکامرس برای ما در سایت های مبتنی بر وردپرس امکان ساخت فروشگاه آنلاین را فراهم میکند. پس خیلی منطقی و البته واجب است پوسته ای که انتخاب میکنیم با ووکامرس به صورت کامل هماهنگ باشد. برای اینکار ابتدا باید آموزش تولید محتوا را ببینیم تا با تسلط به سئو داخلی در کنار استراتژی سئوبتوانیم مخاطب را کمی همراه کنیم و در انتها با آموزش بازاریابی محتوا کاری کنیم تا مخاطب اقدام مورد نظر ما (خرید اینترنتی، دادن ایمیل و…) را انجام دهد.

استاتوس واتس‌اپ با قابلیت‌های جدید ازجمله پیام صوتی به‌روزرسانی شد

اسلایدر ابتدای صفحه نیز مخصوص حالت موبایل طراحی شده است و با اسلایدری که در حالت دسکتاپ مشاهده میفرمایید متفاوت می باشد. با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید. تاکنون بیش مجله خبری قالب بی تم وردپرس از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. این که قالب اپن سورس باشد و شما بتوانید کدهای یک قالب را به خوبی بررسی کنید بسیار مهم است.

  • یکی از بهترین قابلیت هایی که شخصا در هنگام استفاده از این قالب از آن لذت می برم، این است که قالب فلتشاپ به شدت قابل سفارشی سازی است، یعنی شما هر قسمتی را که در وب سایت تان مشاهده می کنید را می توانید مطابق میل تان طراحی کرده و تغییر دهید.
  • با اپلیکیشن ساز آنلاین قاب، به صورت خودکار فایل خروجی قابل انتشار در کافه بازار را دریافت کنید.
  • اگر هنوز حساب کاربری ندارید، جهت استفاده از تمامی امکانات روی لینک زیر کلیک کرده و ثبت نام کنید.
  • قبل از انتخاب قالب به استاندارد بودن قالب از نظر سرعت توجه کنید.

با قالب وردپرس فروش فایل سهند وسایت خودت رو بساز و با استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی سایت خودت رو با drag & drop با سلیقه شخصیت طراحی کن. برای اینکه افرادی از ما بخرند ظاهر سایت، کاربری ساده، سرعت بالا و… که مربوط به انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است اهمیت دارد ولی شما سایت‌های زیادی مثل دیجیکالا از نظر ظاهری ندیده‌اید؟ چرا همه ما دیده‌ایم ولی هیچکدام از نظر فروش حتی قابل مقایسه نیستند. ما در وب سایت ایران فلتسام، با بررسی این مشکلات تصمیم گرفتیم قالبی را طراحی کنیم که کاربران بتوانند به صورت کاملا آماده آن را نصب کرده و بلافاصله شروع به کار کنند. قالب فلتشاپ دارای هر چیزی است که هر فروشگاهی به آن نیاز دارد، از طرح های مختلف فروشگاه گرفته تا استایل های مختلف و زیبا و صفحه ساز پیشرفته و حرفه ای به نام UX builder که شما می توانید در لحظه تغییراتی که تمایل دارید را ایجاد کرده و در همان لحظه هم نتیجه را مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین ویژگی های وردپرس یا به عبارتی جعبه ابزار وردپرس افزونه هایی هستند که به شما این امکان را می دهند که بدون دانستن زبان برنامه نویسی و کدنویسی سایت خود را تغییر، سفارشی سازی و ارتقا دهید. بنابراین نیازی به صرف زمان طولانی برای تغییرات دلخواه خود ندارید.

http://absnews.ir