قالب ووکامرس قالب فروشگاهی وردپرس + نصب رایگان و بدون قفل ووکامرس فارسی | betheme

اگر شما فردی هستید که میخواهید وارد کارآفرینی در فضای آنلاین شوید و استارت آپ موفق خود را بر بستر وب راه‌اندازی کنید نیاز دارید که یک سایت با یک قالب فروشگاهی مناسب طراحی کنید تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به دست دیگران برسانید. پس این مقاله دقیقا برای شماست تا یکی از مهمترین گام های بازاریابی یعنی ساخت بستر فروش را با موفقیت پشت سر بگذارید. دو قالب فروشگاهی وردپرس وودمارت و فلت سام گزینه های مناسبی هستند. پیش نمایش قالب ها را می توانید در صفحه معرفی هر قالب مشاهده کنید. برای طراحی سایت فروشگاه حرفه ای نیاز به خرید پوسته زیبا دارید تا بتوانید بر جذابیت بیشتر فروشگاه بیفزایید و بازدیدکنندگان را برای خرید ترغیب کنید. برای انتخاب صحیح قالب های وردپرس میتوانید در کامنت یکی از قالب ها موضوع فروشگاه خود را اعلام کنید تا مناسب ترین به شما معرفی شود.

خرید قالب وردپرس فروشگاهی

با خرید این پکیج، به بروزرسانی های قالب فلتسام به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. قالب وودمارت فارسی شرکت Xtemos سازنده این محصول است که در مدت زمانی که این قالب وردپرس منتشر کرده تا به الان فروش بسیار بالایی… میزبان فا تیمی جوان و با انگیزه است که از ابتدا با یک هدف بسیار بزرگ و ارزشمند پای در عرصه رقابت نهاده است و آن هدف چیزی نیست جز تحقق رویاهای شما همراهان عزیز که ما را باور و به ما اعتماد کرده اید. اکنون که توانسته ایم مسیر خود را در حوزه هاستینگ باز کرده و به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شویم، تمام تلاشمان این است که بتوانیم حرفه ای ترین خدمات میزبانی را با استفاده از قدرتمندترین زیرساخت ممکن به شما ارائه دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد. در حال حاضر ووکامرس فارسی یکی از معدود سایت هایی است که تمامی قالب های خود را به صورت متن باز و بدون قفل در اختیار شما قرار می دهد.

قالب فروشگاهی Shopage فارسی

یکی از قابلیت های جذاب وردپرس امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی به کمک افزونه های فروشگاهی آن است. به کمک افزونه فروشگاه ساز و نصب یک قالب وردپرس فروشگاهی می توانید یک سایت حرفه ای برای فروش محصولات خود داشته باشید. یکی از این مواردی که باعث می‌شود کاربران در حین خرید دچار سردرگمی نشوند دسته‌بندی محصولات است. دسته‌بندی محصولات علاوه بر اینکه سایت شما را مرتب و حرفه‌ای نشان می‌دهد می‌تواند به مراجعه‌کنندگان نیز کمک کند تا بدون دردسر و صرف زمان طولانی محصول موردنظر خود را پیدا کنند. تجربه یک خرید خوب و آسان همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و باعث می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور مجددا به فروشگاه شما مراجعه و از خدمات فروشگاه شما استفاده کند. یک وبسایت فروشگاهی محدود به یک منطقه و شهر نخواهد بود و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به آسانی مشتریان خود را در نقاط مختلف جهان پیدا کرده و کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

قالب وردپرس Ishop فارسی

به طور کلی افزونه وردپرس تم آف به کاربران این امکان را می دهند که قابلیت های بیشتری را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنند. علاوه بر این، در هر زمان می توانید افزونه های وردپرس را غیرفعال یا از سایت حذف کنید. و همچنین میتوانید سایت های متنوعی با استفاده از قالب شرکتی و قالب فروشگاهی در تم آف مشاهده کنید.

  • قالب فلتشاپ – قالب flatshopهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تنظیمات به بخش های مختلفی از جمله سربرگ، استایل، بلاگ، shop یا فروشگاه، طرح بندی، پانوشت، برگه ها و… تقسیم شده است، که با ورود به هر بخش شما تنظیمات مربوط به هر کدام را مشاهده می کنید.
  • در قالب پرسون کد نویسی شده که شما می توانید به راحتی باکس ها و تنظیمات را به اسانی و سریع انجام دهید.
  • این افزونه توسط تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که ظاهر آن نیز بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و همچنین با افزونه‌هایی به مانند المنتور هم سازگاری کامل دارد.
  • برای ترغیب مخاطب به خرید از ما نیاز به یادآوری وجود خود و محصولاتمان به کاربر را داریم.
  • با تغییراتی که بر روی دمو جدید فلتشاپ داده ایم ابزارهای جدیدی به این دمو فوق العاده اضافه شده است.
  • میدانیم که افزونه ووکامرس برای ما در سایت های مبتنی بر وردپرس امکان ساخت فروشگاه آنلاین را فراهم میکند.
اما جای نگرانی نیست زیرا با کمک ووکامرس و مجله خبری قالب بی تم وردپرس این امکان وجود دارد. شاید بتوان علاوه بر 9 مورد بالا هزاران دلیل ریز و درشت برای انتخاب وودمارت برای بهترین قالب فروشگاهی وردپرس پیدا کرد ولی اصل داستان این است که اگر علاقه مند به دیجی کالا هستید و میخواهید از دموهای آماده استفاده کنید، این گزینه شاید بهترین گزینه برای شما باشد. به صورت کلی ما در طراحی سایت فروشگاهی از قالب های فروشگاهی برای ساخت یک فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک کمک میگیریم. در این نوع تم یا پوسته ها علاوه بر امکاناتی که در سایر پوسته ها وجود دارد، یک سری امکانات بیشتری وجود دارد که به افزایش فروش ما کمک میکنند. به شما توصیه میکنیم همین الان مقاله آموزش فروش و آموزش تبلیغات ب م م را مطالعه نمایید. یکی از بخش‌های مهم طراحی سایت با وردپرس و ساخت فروشگاه اینترنتی انتخاب قالب است.

http://absnews.ir