صافکاری و نقاشی خودرو در تهران سنجاق | mehrariya

قطعا رضایت شما مشتریان گرامی دلیل دلگرامی ما برای توسعه کسب و کارمان در این مدت بوده است. کارشناسی خودرو ناصر در محله ازگل تهران و در _ کنار گذر بلوار ارتش (غرب به شرق) _ خیابان شهید شاه مرادی _ کارواش ال‌یاسین _ کارگاه تخصصی ارزیابی فنی و بدنه خودرو ناصر (کارشناسی خودرو ناصر) واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز خرید پرنیان و سوله آبی ایثارگران نیروی زمینی ارتش و شهرک ابوذر و مجتمع مسکونی آتی ساز -کوثر و مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی (مجتمع ولایت) قرار گرفته است.

دیگر آثاری از لکه‌های آب باران بر روی خودرو خود نخواهید…

ثبت آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. ارائه مشاوره مالیاتی جهت استفاده از امتیازات و معافبت های مالیات بردرآمد در حوزه صنعت بیمه برای پزشکان ،پیراپزشکان،بازرگانان و تمام حقوق بگیران
( کا… کپی رایت – تمام حقوق این وب سایت برای آکادمی سربندمحفوظ می باشد.

جهت سفارش خدمات پولیش و سرامیک خودرو

صافکاری و نقاشی خودرو در تهران سنجاق | mehrariya

برای آگاهی بیشتر مطالعه صافکاری بدون رنگ مقاله پیشنهاد می شود. احیای رنگ خودرو چیزی فراتر از رفع آفتاب سوختگی خودرو می باشد و برای آن تخصص و تجریه بسیار زیادی لازم تا رنگی که به هر دلیلی صدمه دیده است را به شکل سابق برگردانیم. کلینیک تخصصی MP با بهره گیری از نیروهای جوان ، مجرب و با اخلاق و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا توانسته است رضایت صد در صدی مخاطبین خود را بدست آورد.

  • اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود.
  • برای دریافت آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی استفاده از خدمات تخصصی تیم لوکاپرو در خصوص صافکاری انواع اتومبیل‌های لوکس وارداتی، می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید.
  • یکی دیگر از قطعات خودرو که در معرض ضربه قرار می‌گیرد، کاپوت آن است.
  • به این صورت که صافکار، فیلر بدنه را اعمال می کند که ماده ای است که به سطح فرورفتگی ماشین اضافه می شود.
  • گلگیرها یکی از اصلی‌ترین قسمت ‌های بدنه خودرو هستند که خطر برخورد با سایر اجسام در آن‌ها بسیار زیاد است.

تعمیر جزییات ممکن است شامل جلا دادن چراغ‌های عقب و جلو یا لمس رنگ باشد. دیتیلینگ خودرو، علاوه بر ظاهر خوب خودرو، ارزش فروش مجدد آن را نیز افزایش می دهد. من علی مومنی مدیر مجموعه  هنرکده علی مومنی به شما خوش‌آمدگویی عرض می‌کنم.امیدوارم که هیچ وقت نیازمند به من و تمامی همکارانم در صنف تعمیرات بدنه خودرو نباشید. اما اگر روزی نیازمند شدید، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهم که هیچ نگرانی بابت خودروی خود نداشته مهر آریا باشید.

توجه داشته باشید که تراشه ها و خراش ها خطرات زیادی برای خودروی شما به همراه دارند که شامل ترک خوردن، آسیب رنگ و زنگ زدگی می شود. تعمیر بیشتر برای کمک به محافظت از قسمت بیرونی خودرو انجام می شود. نقاشی بدنه به محافظت از بدنه در برابر هوا کمک می کند و مانع از زنگ زدگی فلز بدنه خودرو می شود.

تولید و فروش تیغه برف پاک کن خودرو