مشکلات رایج قالب وردپرس و نحوه ی رفع آن ها پشتیبان وردپرس پشتیبانی سایت پشتیبانی وردپرس ۳۰۰۰ نمونه کار | betheme

با استفاده از قالب وردپرس رایگان حتی می‌توانید در کمتر از یک ساعت وب‌سایت خود را بسازید. اگر مهارتی در طراحی سایت ندارید، قالب وردپرس همه کار را برای شما انجام می‌دهد و یک سایت زیبا و قابل‌قبول را در اختیارتان می‌گذارد. حتی اگر مهارت طراحی سایت هم داشته باشید می‌توانید از قالب آماده استفاده کنید و بخش‌هایی از آن را خودتان تغییر دهید.

  • نمونه فیلم های محصول ” صفر تا صد آموزش طراحی قالب وردپرس – پک شماره ۱ ” را در این بخش می بینید.
  • اینکه قالب دارای پنل تنظیمات پیشرفته باشد و از یک صفحه ساز قدرتمند نیز پشتیبانی کند دست شما را در امر طراحی سایت باز بسیار باز می گذارد.
  • سازندگان Flatsome فقط بر روی این قالب تمرکز می‌کنند و به پشتیبانی از آخرین نسخه‌های WordPress و WooCommerce ادامه می‌دهند.
  • قالب ساکسنیکس، قالب فروشگاهی مکمل های ورزشی و محصولات بدنسازی می باشد که با توجه به صفحات ویژه ای که دارد می تواند نیازهای شما را در معرفی محصول و فروش آنها برطرف نماید.

طراحی المان های اختصاصینتیجه یکی المان بالارو در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید یعنی بعد از اینکه المان تخفیف ویژه رو داخل صفحه کشیدید نتیجه زیر برای شما ظاهر می شود که می تونید از طریق تنظیماتی که برای آن اضافه کردیم المان خودتون رو سفارش سازی کنید. رو نمایش می دهد این موارد فقط تعداد اندکی متاباکس هستند که شما می تونید استقاده کنید با استفاده از متاباکس شما این قابلیت رو دارید که در ویرایش صفحه محصولات و مقالات گزینه های جدیدی اضافه کنید تا بتونید امکانات بیشتری در قالبتون داشته باشید. است که درآمد آن دلاری است و اگر بتونید یک قالب خوب و کاربرپسند طراحی کنید می تونید مثل قالب های آوادا، وودمارت و قالب های پرفروش دیگر میلیاردها تومان بفروشید.

اضافه کردن متاباکس های مختلف در قالب

در آپدیت های این دوره آموزش طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت نیز آموزش داده شده است و شما یاد می گیرید چگونه یکبار قالب حرفه ای طراحی کنید و هزاران بار آن را در سایت های معتبر به فروش برسانید. یکی از بهترین روش های کسب درآمد از تخصص طراحی قالب وردپرس فعالیت در مارکت های فروش قالب است یعنی شما بعد از اینکه به ساخت قالب های وردپرس تسلط پیدا کردید می تونید در سایت های ژاکت یا راستچین قالب های مختلفی طراحی کنید و برای فروش در این مارکت ها قرار دهید. یکی از عوامل دیگری که باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما در گوگل می شود، ریسپانسیو بودن قالب سایت وردپرس می باشد.

فهرست پوسته‌ها

قالب‌های شرکتی قالب‌هایی هستند که برای استفاده در وبسایت شرکت‌ها و کمپانی‌ها مناسب‌اند. این قالب‌ها معمولاً امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که بتوانید در مورد شرکت بنویسید و از پروژه‌ها و رزومه شرکت صحبت کنید. همچنین می‌توانید یک پورتفولیو مجله خبری قالب بی تم وردپرس بسازید که محصولات و پروژه‌های شرکت را نشان می‌دهد. با نصب و استفاده نمودن از Monstroid شما می‌توانید از ویژگی‌های مفید آن بهره ببرید. تک به تک صفحات وب سایت خود را شخصی سازی کرده و طراحی عمیق و خدماتی هوشمندانه به کاربران ارائه دهید.

اگر قصد خرید قالب وردپرس را دارید، حتما قالب را از سازنده اصلی خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از قالب‌های فارسی شده غیر اوریجینال (حتی با برچسب و تگ اوریجینال) استفاده نکنید. اگر قصد خرید قالب وردپرس را دارید، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای آن در نظر داشته باشید، داشتن ظاهری جذاب است. درواقع ظاهر سایت شما به‌عنوان هویت بصری مجموعه شما شناخته می‌شود و اولین چیزی که کاربر از سایت شما می‌بیند، طراحی ظاهری آن است. داشتن ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما جهت رشد و پیشرفت مجموعه شما کند؛ بنابراین باید روی ظاهر قالب وردپرس و رابط کاربری آن حساسیت به خرج دهید.

http://absnews.ir