پلاگین یا افزونه وردپرس چیست؟

با توجه به نیاز بسیاری از سایت ها به نمایش جذاب تصاویر در محتوا یک مقاله جداگانه برای معرفی بهترین افزونه های گالری تصاویر وردپرس در نظر betheme.ir گرفته ایم. این افزونه کش با فشرده سازی و کمتر کردن حجم تصاویر بزرگ، کش کردن صفحات وب سایت و پاک کردن موارد غیر ضروری دیتابیس، باعث تغییر چشمگیری در افزایش سرعت سایت وردپرس شما میشود. معمولا کاربرانی که در سایت ثبت نام میکنند هیچ اقدامی برای تغییر دورهای رمز عبور خودشان انجام نمیدهند. همچنین کاربران با جستجوی AJAX میتوانند یک سری اطلاعات کلی از محصول موردنظر خودشان مانند تصویر، قیمت و یک توضیح کوتاه را مشاهده میکنند؛ که این کار نیز باعث میشود کاربر صفحات کمتری را بهدنبال کالا باشد، درواقع این ویژگی تصمیمگیری را برای کاربر بسیار راحت میکند. این مورد نیز میتواند یکی از گزینه های cdn ایران سرور باشد که بسیار بر روی سرعت سایت های فروشگاهی تاثیر گذار است.

پلاگین وردپرس

لذا گوگل بارها اعلام کرده است که سرعت بارگذاری صفحه یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو است. Racket: بهترین افزونه بهینه سازی وردپرس که با اختلاف از باقی افزونه ها بهتر است افزونه راکت یا همان wp Racket است اگر برای شما سرعت سایت مهم است و می خواهید یک افزونه نصب کنید که عوامل مختلف را به خوبی پوشش دهد بهترین گزینه راکت می باشد که در مقایسه با افزونه Autoptimize بسیار قدرتمندتر و کاملتر می باشد پیشنهاد ما تهیه نسخه اورجینال افزونه راکت می باشد. ما استفاده از دو فرمت JPEG و PNG را توصیه میکنیم. همیشه حواستان به آپدیتهای احتمالی افزونههایی که از آنها استفاده میکنید باشد. و کلی سوالاتی از این قبیل که حتما در ذهن شما نقش بسته و به دنبال پیدا کردن بهترین راه حل برای حل مشکل کند بودن وردپرس و افزایش سرعت سایت در وردپرس هستید. گاهی اوقات این مساله امکان پذیر نیست، اگر سایت شما روی زیرساختی که شامل مراکز دادهها در بخشهای دیگر دنیا باشد، نیست ،فاصله میتواند به معنی تاخیر در تحویل محتوا باشد، در چنین شرایطی یک شبکه تحویل محتوا ( CDN ) میتواند بسیار مفید واقع شود .

بنابراین اگر می خواهید ترافیک بیشتر، مشتریان زیادتر و درآمد بیشتری داشته باشید بایستی سایت وردپرسی خود را سریع تر کنید. این قالب ها قطعاً معایب زیادی دارند که یکی از مهم ترین آنها در دسترس نبودن پشتیبان و عدم بروزرسانی های مدام است که این موضوع می تواند باعث شود نتوانید یک وب سایت مدرن داشته باشید. Autoptimize یکی از این افزونه های رایگان برای این کار است . در آپدیت جدید گوگل هم سرعت سایت بسیار اهمیت پیدا کرده و سرعت سایت شما باید هم در دستگاههای موبایل و هم در کامپیوتر ها به حد قابل قبولی برسد برای این منظور ما با استفاده از افزونه های رایگان و روشهای به افزایش سرعت سایت وردپرس میپردازیم و چه شما به صورت مبتدی باشید و چه حرفه ای می توانید از این ویدیو آموزشی و مقاله آموزشی استفاده کنید. چت آنلاین باعث می شود تبدیل بالاتر و فروش بیشتری داشته باشید زیرا می توانید پاسخ به درخواست های فروش را در زمان واقعی داده و مشکلات پیش آمده با خریداران را حل و فصل کنید.

افزونه وردپرس

انجام ندادن این کار ممکن است سایت شما را کند و غیرقابل اطمینان کند و باعث آسیب پذیر شدن سایت شما دربرابر تهدیدات امنیتی شود. شما حداقل می توانید آنها را غیرفعال کنید تا میزان کد مورد نیاز خود را بارگیری کنید. شوید. در این قسمت بعد از وارد شدن به مسیر بالا باید در پوشه plugins باید پوشه افزونه مورد نظرتان را آپلود کنید. افزایش سرعت لود شدن صفحات باعث بهبود تجربه کاربر، افزایش بازدید صفحات و در نهایت بهبود رتبه سئو میشود.

برای نگه داشتن یک بازدید کننده از سایت وجود تصاویر ضروری است . جهت دانستن جزئیات بیشتر این مطلب میتوانید راهنمای ما درمورد بهینه سازی تصاویر برای وب را مطالعه کنید. به همین دلیل است که ما پیشنهاد میکنیم سرعت وبسایت خود را با ابزاری مانند Pingdom تست کنید. 1. ابتدا وارد هاست سی پنل خود شوید و از میان گزینههای مختلف گزینه File manager انتخاب نمایید. به عنوان مثال، اگر از افزونه های ساخت اسلایدر مانند slider revolution استفاده میکنید علاوه بر صفحه اصلی، سایر صفحات شما نیز فایل های اسکریپت و سی اس اس مربوط به آن افزونه را نیز در قسمت Backend سایت بارگیری میکنند. به عنوان مثال، فایل با پسوند png برای تصاویر بدون پس زمینه بهتر است، در حالی که فایل با پسوند JPEG برای تصاویری که رنگ زیادی دارند گزینه مناسب تری محسوب می شود.

افزایش سرعت وردپرس

سایز صفحات- بطور کلی به این دلیل است که تصاویر برای وبسایت بهینه سازی نشده اند. بعلاوه، با ممیزی صفحه، می توانید محتوایی را ببینید که به درستی بارگیری نمی شود و بلافاصله آن را برطرف کنید. این سایت با استفاده از مرورگرهای مختلف و متنوع و لوکیشن های مختلفی که روی نرم افزار آنلاین خود دارا میباشد این امکان رو به شما می دهد که سرعت لود سایت وردپرسی خود را به صورت زنده مشاهده کنید و ببینید که برای لود هر صفحه از سایت چه تعداد درخواست، چه میزان حجم و چقدر زمان نیاز است. برای اینکه اکانت FTP ایجاد کنید و با فایل زیلا آپلود فایل در هاست را انجام دهید آموزش نرم افزار Filezilla را ببینید.

برای جلوگیری از هاتلینک، از سرویس گیرنده FTP و افزونه امنیتی وردپرس و CDN استفاده یا تنظیمات کنترلپنل را ویرایش کنید. به غیر از این افزونه ها، افزونه های دیگری، با امکانات متفاوت مانند افزونه Upload To FTP وجود داشته که از طریق اتصال هاست دانلود به وردپرس می تواند سرعت وبسایت را افزایش دهد. قالب های غیر ایمن و یا آسیب پذیر، بازدید های آنلاین خوبی ندارند. همان گونه که در مقاله گفته شد، داشتن یک سایت پر سرعت، تعداد بازدید ها، زمانی که کاربران در سایت باقی می مانند، درصد رضایت کاربران و در نهایت رتبه سئو سایت را بسیار بهبود می بخشد. اگر درنظر دارید وبسایت وردپرسی شما با بالاترین سرعت، بازدیدکنندگان را به خود جذب کند، افزونه راکت بهترین گزینه برای خواسته شماست. به عبارت دیگر، استفاده از یک سرویس هاستینگ مدیریت شده برای وردپرس، به شما سرویس بهینه شده تری برای اجرای سایت وردپرس میدهد.

سپس تمام فایل های رسانه ای که در سایت شما استفاده نمی شود را مشاهده خواهید کرد. تصاویرهنگامی که مستقیما ً به سایت شما آپلود میشوند ، حاوی فراداده هایی هستند که فضای غیر ضروری را اشغال میکنند . جهت غیرفعال کردن ابزارک های غیر ضروری داشبورد وردپرس می توانید از افزونه Widget Disable استفاده کنید. البته که پیاده سازی و حذف فایل های اضافی سایت امری ساده نیست و پیشنهاد میکنیم قبل از انجام هرکاری از خدمات مشاوره رایگان سئو طراوت استفاده کنید. البته ووکامرس یکی از بهترین افزونههای ساخت فروشگاه اینترنتی است، شما برای اطلاعات بیشتر در مورد این پلاگین میتوانید مقاله ووکامرس چیست؟ یکی دیگر از تفاوت های افزونه و پلاگین با قالب این است که شما به هر تعدادی که می خواهید می توانید افزونه روی وردپرس خود داشته باشید ولی راجع به قالب این گونه نیست مثلا نمی توانید همزمان دو پوسته و قالب روی وردپرس خود فعال کنید.

برای بالا بردن امنیت وبسایت و فراهم کردن تجربهای خوب برای کاربران، همین امروز به فکر تهیه یک گواهی SSL معتبر باشید. این افزونه تمامی ابزار های مورد نیاز برای افزایش سرعت سایت را در اختیار شما قرار میدهد تا هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. این روش به این صورت می باشد که زمانی که یک صفحه برای اولین بار لود شد و عمل واکشی انجام شد، یک پوشه در هاست شما ایجاد گردد و این اطلاعات صفحه را در آن نگه دارد تا زمانی که مجدد صفحه نیاز به لود شدن داشت، از این فایل های ذخیره شده در پوشه کش استفاده کند تا نیاز به فراخوانی مجدد و درخواست های پی دی پی از سرور نباشد و با سرعت اطلاعات را به کاربر نمایش بدهد.

همانطور که در تصویر بالا دیده میشود، زمانی که یک کاربر، سایت وردپرس شما را که با استفاده از PHP ساخته شده مشاهده میکند، سرور شما فایل های php و اطلاعات را از دیتابیس MySQL بازیابی میکند و سپس مانند محتوای HTML به کاربر ارائه میدهد. شما زمان کمی دراختیار دارید تا محتوای خود را به کاربران ارائه دهید و توجه آنها را جلب کنید. برای رفع این خطا، در مرحله اول پیشنهاد میکنم از نصب قالب را از طریق هاست انجام دهید. یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب خوب اقدام لازم را برای بهینه سازی عملکرد وبسایت شما انجام میدهد. نه تنها افزونه ها و تم های استفاده نشده آسیب پذیری های امنیتی را بیشتر می کنند، بلکه می توانند از عملکرد سایت WordPress نیزکم کنند.

اگر میخواهید ظاهر نقل قول مورد نظر را بیشتر شخصی سازی کنید، میتوانید کلاس “simplePullQuotes” را در فایل style.css تم خود ویرایش کنید. به همین دلیل توصیه می شود ابتدا با استفاده از افزونه سازگاری پی اچ پی PHP Compatibility Checker تست سایت خود را برای تشخیص اینکه آیا تم یا هر افزونه شما ممکن است مسائل مربوط به ناسازگاری را نشان دهد، انجام دهید. آیا از کش وردپرس و CDN وردپرس استفاده کردید؟ 1. قالبی انتخاب کنید که کاملاً ریسپانسیو و واکنشگرا باشد: شک نکنید تعداد کاربرانی که برای وبگردی از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند بسیار زیاد است؛ باید قالبی انتخاب کنید که بهراحتی بتواند سازگار با تمامی دستگاههای هوشمند باشد. اکثر مبتدیان گمان میکنند وبسایتشان کند نیست زیرا این موضوع را در کامپیوتر خود مشاهده نمیکنند.

افزونه WP Rocket و اکثر افزونه های cache ، Cloudflare Zone ID ، Global API Key و ایمیل حساب Cloudflare خود را از شما می خواهند. زمانی که شما از سایتی بازدید میکنید مرورگر شروع به ذخیره کردن بخشهایی از وبسایت میکند تا دفعات بعدی با سرعت بالاتری همان وبسایت را بارگذاری کند. یک شبکه تحویل محتوا ( CDN ) منجر به بار کردن سریعتر صفحه میشود چون وقتی پیکربندی شود وب سایت شما از یک سرور بهینهسازیشده استفاده میکند که به بازدید کننده سایت شما نزدیکتر است . این بدان معنی است که هر بار که کاربر از وب سایت شما بازدید می کند، وردپرس اطلاعات را از پایگاه داده دریافت می کند و سپس چندین مرحله دیگر قبل از ارسال صفحه وب به مرورگر کاربر اجرا می کند. مثلا فرض کنید که یک صفحه فراخوانی می شود و سرور شما باید اطلاعات آن صفحه را به مرورگر برای نمایش به کاربر، ارسال نماید.

کاربر درخواست لود صفحه را به سرور شما ارسال می کند تا اطلاعات را در مرورگر دریافت کند و با این کار یک سری توابع php را که هر کدام وظیفه خاصی دارند را تجزیه و تحلیل و واکشی کند و در حالت عادی برای هر کاربر باید مجدد این کار را سرور انجام دهد و این کار سبب پایین آمدن سرعت سایت شما خواهد شد. تا الان در بلره اهمیت سرعت سایت بحث کردیم حالا که از اهمیت سرعت سایت مطلع شدید برای شما راه کارهایی ارائه میدهیم که موجب افزایش هرچه بیشتر سرعت سایتتان شود. شرکت های ارائه دهنده هاست ویژه وردپرس معمولا بکاپ گیری خودکار، به روزرسانی خودکار وردپرس و تنظیمات پیشرفته امنیتی را برای محافظت از سایت شما ارائه میدهند. فایروالها با از بین بردن ارتباط مستقیم سایت شما با سایر سایتها فعالیتهای مخرب را دور نگه میدارد. تنها با نصب و فعالسازی این افزونه دیگر نیاز به هیچگونه کد نویسی برای بهبود سرعت سایت خود نخواهید داشت و فقط با چند کلیک آسان و انتخاب آپشن ها و امکاناتی که در این افزونه وجود دارد قادرید سرعتتان را به راحتی بالا ببرید.

این سؤال ممکن است برای شما در افزونه نویسی وردپرس پیش بیاید. سرورهاي اشتراکي معمولاً عملکرد ضعيفتري را به شما ارائه ميدهد زيرا شما فضاي سرور مشابهي را با تعداد بيشماري از وب سايتها به اشتراک ميگذاريد و در مورد ميزان استفاده ديگران از منابع سرور اطلاع دقيق نداريد. علاوه بر این، برنامههای شرکت با Engine WP در محیطهای اختصاصی برای عملکرد بهینه سایت WordPress شرکت میکنند. آنها به طور مداوم کار می کنند تا در لبه اول WordPress SEO باقی بمانند و با هر بار انتشار پلاگین را بهبود بخشند. اگر پایگاه داده تان بدون کنترل باقی بماند،پایگاه داده WordPress شما در طول زمان به شکل خیلی بدی انباشته خواهد شد که خود مانعی برای افزایش سرعت وردپرس است. از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است که از سایت شما در برابر نفوذ هکران و دیگر برنامه های مخرب محافظت می کنند. چرا سرعت در سایت وردپرس مهم است؟

بعضی از این افزونهها بسیار کاربردی و مهم هستند و بعضیها هم کمتر. چرا سرعت وب سایت مهم است؟ وقتی که سایت شما می تواند سریع تر باشد، چرا نباید آن را ارتقا بخشید؟ زمان سرعت لود سریع به چه معناست؟ بخشی از آنچه که به ارائه دهندگان خدمات اختصاصی پرداخت می کنید، سرعت سریع بدون در نظر گرفتن ترافیک را روشن می کند. این کار فرآیندی طولانی است اما اگر از پلاگین کش استفاده کنید میتوانید از قسمت زیادی از آن صرف نظر کنید. در مجموع پیشنهاد میکنم اگر سایت نسبتاً پر بازدیدی دارید، حتماً از یک افزونه کش استفاده کنید. کاربران سایت سرمایه شما هستند لذا نباید برای لود سایت زمان کاربر را بگیریم زیرا که اگر سرعت لود سایت بیشتر از ۳ ثانیه زمان ببرد کاربر سایت شمارا می بندد و از سایت دیگری استفاده می کند.