Writee قالب رایگان وردپرس مناسب طراحی سایت بلاگ و شخصی | betheme

متناسب با فعالیت و شخصیت شناسی مخاطبانتان، می‌توانید تم مناسب‌تر را انتخاب کنید تا تجربه کاربری مناسب‌تری نیز برای بازدیدکنندگان سایت خود ایجاد کنید. این قالب ۸ دموی مختلف دارد که به‌دلخواه می‌توانید یکی از آن‌ها را در وب‌سایت خود فقط با یک کلیک و بدون نیاز به دانش کدنویسی، درون ریزی کنید. شما می توانید با قالب وردپرس بالبی به راحتی، در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه دانش کدنویسی وبسایت شخصی خودتان را به جذاب ترین شکل ممکن طراحی کنید. قالب‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند، ممکن است همگی برای سایت رزومه‌ای وردپرسی مناسب نباشند و همچنین ممکن است بعضی از آن‌ها مشخصاً برای انتشار رزومه باشند و برای وبلاگ‌نویسی مناسب نباشند. پس قبل از انتخاب قالب، دموهای زنده آن را ببینید و از هدف سایت شخصی خود مطمئن باشید. نوین وردپرس » قالب های وردپرس » قالب شخصی وردپرسدر بین 14قالب شخصی وردپرس حرفه ای محصولی برای خود انتخاب کنید.

  • قالب Profession يک قالب شخصی به منظور معرفی کامل و ایجاد یک رزومه دیجیتال برای افراد می باشد که با ظاهری زیبا می تواند توجه کاربران را به خود جلب نماید.
  • قالب چند منظوره آسترا بی شک یکی از سبک ترین قالب ها در بازار است که شما می توانید داشته باشید….
  • تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه قالب وردپرس توس وب می باشد.
  • قالب پروفشن یک قالب رزومه حرفه ای با طراحی مدرن و زیبا برای ایجاد یک سایت شخصی و رزومه عالی برای همه افراد می باشد.
  • پلاگین جستجوی فارسی پیشرفته وردپرس Ajax Search Pro – Live WordPress Search & Filter Plugin افزونه Ajax Search Pro یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس در حوزه جستجوی…

تکیه این قالب بر محتوای متنی است و نیازی نیست برای هر پست دنبال طراحی تصاویر خاص با ابعاد ویژه باشید. اگر شما می خواهید محتوای وبلاگتان برای تمامی مردم جهان قابل مشاهده باشد، و به عبارتی اگر می خواهید یک وبلاگ بین المللی داشته باشید، باید قالبی را انتخاب کنید که از افزونه های چند زبانه کردن سایت پشتیبانی می کند. با این افزونه ها شما می توانید سایت خود را به زبان های مختلف برای تمامی مردم جهان ترجمه کنید. افزونه های صفحه ساز افزونه هایی که با استفاده از آن سایت دلخواه خود را بدون کدنویسی طراحی خواهید کرد.

ویژگی های قالب وب سایت شخصی

در قالب cards شما می توانید اطلاعات متفاوتی را همچون تحصیلات، مهارت ها، تخصص ها، نمونه کارها، نقشه و … درج نمایید. همچنین تعداد پروژه های انجام شده شما و میزان رضایت از آنها نیز توسط باکس هایی در این قالب قابل ارائه می باشند. در واقع قالب وردپرسی کاردز بسیار ساده است اما طراحی حرفه ای دارد که نظر تمام مخاطبان را به راحتی می تواند جذب نماید. قالب وبلاگی وردپرس ناپولی یک پوسته مجله خبری و وبلاگی با مقداری چاشنی آشپزی دارای رابط کاربری بسیار زیبا و انعطاف پذیر است که می… نوین وردپرس تداعی خلاقیت و نوآوری در دنیای وردپرس فارسی است ، کیفیت محصولات ، پشتیبانی ویژه و منحصربه فرد از ویژگی های برجسته نوین وردپرس میباشد. تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

کافه وردپرس

افزونه ویدیو پلیر پیشرفته وردپرس | پلاگین قدرتمند پخش ویدئو در وردپرس پرستو پلیر پرو | افزونه ویدئو پلیر پرستو افزونه Presto Player Pro یکی از افزونه های بسیار کاربردی وردپرس برای پخش ویدئو می باشد. قالب رایان سی وی، بیش از ۶ انیمیشن دارد که برای تغییر برگه‌ها می‌توان استفاده کرد. این قالب بر روی مرورگرهای مختلف و محبوب از جمله مرورگرهای فایرفاکس، گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، سافاری و… تست شده و هیچ مشکلی در نمایش نداشته است.

قالب وبلاگی وردپرس Selfgraphy فارسی

طراحی قالب با افرونه محبوب صفحه ساز المنتور که فقط با کشیدن و رها کردن میتوانید المان های دلخواه خود را استفاده کنید. این قالب مناسب کسانی است که از شلوغی بیزارند و دنبال قالبی ساده و خلوت و درعین‌حال، دارای امکانات هستند. دموهای متنوع این قالب باعث شده است متناسب با نیاز خود بتوانید از این قالب استفاده کنید و مجبور نباشید مجله خبری قالب بی تم وردپرس دست به ویرایش‌های کلان و صفحه‌سازی بزنید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قالب های شخصی وردپرس باید از آنها بهره مند باشند، انعطاف پذیری بالای انها می باشد. شما باید قالبی را انتخاب کنید که بتواند پاسخگوی کلیه نیازهای شما باشد. با استفاده از قالب Blogar، یک وب سایت خبری خلاقانه مدرن با موضوع وردپرس روزنامه ما ایجاد کنید.

http://absnews.ir