معرفی و دانلود ۴۰ افزونه مهم و کاربردی وردپرس

یکی از قسمت هایی که از نظر افراد مبتدی سخت می باشد ، نصب قالب و یا افزونه های مختلف بر روی وردپرس است . یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه، بررسی مشکلات امنیتی سایت است. افزونه ضروری دیگری که برای وردپرس باید استفاده شود ، tinymce پیشرفته است که قابلیت ویرایش متون نوشتاری را به شما می دهد. تمامی قالب ها از طریق سیستم وردپرس تنها طبق روش هایی که تعیین شده است قابل نصب هستند اما بعد از نصب قالب ممکن است نمایی که در سایت خود مشاهده کنید ، بسیار متفاوت تر از آن چیزی باشد که شما در دمو قالب اصلی مشاهده می کنید . این به روز رسانیهای برای امنیت و ثبات سایت وردپرس بسیار مهم هستند و باید مطمئن شوید که هسته وردپرس، افزونهها و قالب شما به روز هستند. کرج یکی از استانهای پر کسب و کار به شمار می آید و فضای رقابتی در این شهر به گونه ای است که کسب و کاری برای برتری بر دیگران وارد فاز تبلیغات در حوزه سایت می گردد.

در طول آموزش یک وب سایت واقعی و حرفه ای را با هم مبسازیم. یکی از این آموزش های بسیار کاربردی و موثر ، آموزش طراحی سایت با وردپرس است که با توجه به تعداد بالای درخواست شرکتهای مهندسی برای جذب و همکاری بدون شک حرفه آموزشی فوق العاده ای محسوب می شود. استفاده از پلاگین caching وردپرس یکی از راه های رسیدن به این هدف است. در صورت نیاز برای نصب و راه اندازی قالب های وردپرس حتما با یک پشتیبان سایت معتبر همکاری داشته باشید . قالب هایی که برای وردپرس برنامه نویسی می شوند همگی از یک اصول کلی پیروی می کنند اما نحوه راه اندازی آنها با یکدیگر متفاوت است .

آیا اینهمه فرصت داریم که همه این بخش ها را کامل و بی نقص یاد بگیریم ! با توجه به این نکته که همه صفحات، ارسال نظر را توسط کاربران نمی پذیرند، این افزونه یک راه حل بسیار آسان برای غیر فعال کردن نظرات در صفحات و پیوست ها ارائه می دهد. توجه: امروزه توسط اسپمرها ترک بک ها و پینگ بک های زیادی ارسال می گردد و این برای سایت شما مفید نیست. برای مطالعه » برای یادگیری نصب فونت مناسب روی سایت می توانید مقاله آموزش نصب فونت را به همراه فیلم آموزشی که در این صفحه درج شده است مطالعه نمایید. این مقاله را نوشتیم تا مسیر راه برای آموزش سریع وردپرس را به شما بیاموزیم، همراه ما باشید که آینده شما از اینجا شروع میشه… یک دوره آموزشی در آکادمی انار وجود دارد با نام طراحی سایت بدون کدنویسی ، که این دوره آموزشی به شما از 0 تا 100 نصب وردپرس و راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و واقعی را می آموزد.

شما میتوانید سایتهای شرکتی، آموزشی، فروشگاهی، شخصی، مجلهای و… درواقع برنامه نویسان قالب شما را تحویل گرفته و آن را با سیستمی که بتواند محتوای داخل قالب را کنترل کند هماهنگ خواهند کرد . CDN ها سرورهایی هستند که در کشورهای مختلف قرار داشته و تمام المان ها و محتواهایی که در سایت شما قرار دارد را ذخیره و جابجا می کند. Cms چگونه برنامه نویسی می شود ؟ البته در حال حاضر برنامه نویسی CMS های اختصاصی هزینه بالایی داشته و گاها لازم است که برای قالب های خاص ، سیستم های مدیریت اختصاصی برنامه نویسی کنیم . به همین منظور برخی از کاربران قادرند به صورت مستقیم این کدهای پیگیری را به فایلهای قالب خود اضافه میکنند.

در این مقاله چهار روش اصلی برای یادگیری وردپرس را خدمت شما معرفی کردیم، امیدواریم که بهترین مسیر را برای آموزش وردپرس انتخاب کنید و فراموش نکنید که حفظ زمان در این مسیر خیلی مهم است، با دقت این مقاله را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که برای یادگیری وردپرس کدام مسیر را انتخاب میکنید؟ قالب ها و پلاگین های مختلف را نصب کنید ، تا یاد بگیرید که به چه شکلی باید در روش های مختلف قالب ها و پلاگین هارا نصب و اجرا کنید .

قالب سایت چیست ؟ مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟ یک صفحه در وب سایت آکادمی انار وجود دارد با نام آموزش وردپرس ، که میتوانید با مراجعه به آن صفحه به کل جلسات آموزشی وردپرس بصورت کاملاً رایگان دسترسی داشته باشید. یک حقه سریع که میتوانید استفاده کنید این است که قبل از خرید هاست یک سوال از آنها بپرسید و بعد زمان پاسخگویی، نگرش و سطح تخصص آنها را بسنجید. یا چقدر زمان میبرد تا ما وردپرس را یاد بگیریم و بتوانیم یک وب سایت طراحی کنیم؟ ویدیو چطور وردپرس رو یاد بگیرم؟ قبل از هر چیز میتوانید ویدیو کوتاه زیر را مشاهده کنید تا امیرحسین فخاری موسس آکادمی انار از مسیر یادگیری وردپرس براتون بگه… شما حتی میتوانید فیلدهای سفارشی بسازید، که به شما اجازه میدهد لیستهای تقسیم شده ایجاد کنید و اطلاعات منحصربهفردی را از مشترکین خود جمعآوری کنید. این افزونه به شما امکان میدهد با چند کلیک ساده، تنظیماتی که نیازی به آن ندارید را غیرفعال کنید و سرعت را افزایش بدهید.

پلاگین وردپرس

اگر کار با آن را یاد بگیرید درک میکنید که چقدر طراحی سایت با وردپرس راحت و دوست داشتنی است، وردپرس انسان های زیادی را به طراحی سایت علاقمند کرده است، این سیستم تونسته کارهای که در گذشته خیلی سخت و زمانگیر انجام میشدن را الان در کمترین زمان و با چندتا کلیک ساده انجام دهید. وردپرس به نحوی سیستم خود را توسعه داده است که شما می توانید بدون مشقت و سختی زیاد ، قالب و افزونه دلخواه را به راحتی از داخل خود سیستم مدیریت محتوا پیدا کرده و تنها با یک کلیک آنها را نصب کنید . تصور کنید شما وارد سایت یکی از مارکت های فروشنده قالب وردپرس شده و قالب دلخواه خود را پیدا نمودید ، سپس هزینه آن را پرداخت نموده و قالب را خریداری می نمائید . وردپرس یکی از قدرتمند ترین سیستم ها بوده و با هسته قدرتمند و نحوه برنامه نویسی که دارد این امکان را به ما داده است که هر نوع وب سایتی را روی آن پیاده کنیم .

خیلی راحت میشه از وردپرس و یا جوملا استفاده کرد . رمز ورود به وردپرس شما باید قوی باشد و در آن از انواع مختلفی از کاراکترها، حروف و اعداد استفاده شود. تعداد ورود ناموفق به سیستم را محدود کنید. با کپچا میتوانید از ورود ربات های مزاحم و کامنت و اسپم های بلا استفاده را حذف و مدیریت کنید بطوری که هیچ رباتی نتواند اجازه دسترسی به سیستم مدیریت محتوای شما را داشته باشد. اگر تمایل به یادگیری افزونه المنتور دارید، میتوانید با استفاده از ویدیوهای آموزشی آن را بهسادگی یاد بگیرید.

همانطور که در بالا گفته شد، لینک ها به متورهای جستجو کمک میکنند تا درمورد اینکه کدام صفحات مهم هستند تصمیم بگیرند. یکی از کارهای خرابکارانه در سایتها حملات DDos و بروت فورس است که هکرها برای ایجاد اختلال در سایتها ایجاد میکنند که معمولاً اینکار با اهداف مختلفی از جمله پیدا کردن رمز عبور مدیرکل سایت صورت میگیرد. لطفاً همین حالا تصمیم خود را جدی کنید و یکی از چهار روش گفته شده برای یادگیری را انتخاب کنید و اینکار را به بعدا موکول نکنید، بلاخره باید انجامش دهید و هر چه زودتر این اتفاق بیفتد برای خودتان بهتر است. مشکل اتصال به پایگاه داده در نصب وردپرس یکی از اشکالات رایجی است که احتمالاً همه وبمستران حداقل یک بار با آن مواجه شدهاند.

زمانی که بخوبی این قسمت هارا فرا گرفتید لازم است تا خودتان حداقل چندین بار موارد آموزشی را تمرین کنید . مطمئن باشید علی رغم اینکه این آموزش ها حین دوره برای شما ساده بنظر میرسد اما هنگام نصب با اشکالات زیادی مواجه خواهید شد که این موارد کم کم تبدیل به تجربه خواهند شد . تمامی این موارد شامل نکاتی هستند که شما باید به آنها اشراف داشته باشید سایت بی تم (http://betheme.ir) . البته باید بدانید که کاربرد این زبانها بسیار گستردهتر از این توضیحات است و میتوان ساعتها در مورد آنها صحبت کرد.

تعداد ورود ناموفق به سیستم را محدود کنید.

در این مقاله با ده ترفند جذاب و ساده برای افزایش امنیت وردپرس با htaccess. همین الان عبارت Total number of WordPress sites in the world (به معنی تعداد کل سایت های وردپرسی در جهان ) را در گوگل سرچ کنید تا خوده گوگل پاسخ این سوال را بدهد و عدد ۴۵۰ میلیون سایت وردپرسی در جهان را به شما اعلام کند که آماری شگفت انگیز است هر چند شاید الان که دارید این مقاله را میخوانید این آمار هم افزایش پیدا کرده باشد. را داخل سایت ارسال کند ، ویرایش کند و … قالبها و افزونههای نال شده امکان دارد دارای کدهای مخربی باشند که اطلاعات ورود سایتتان را برای هکرها ارسال کنند. اگر منتظر یادگیری برنامه نویسی سیستم های اختصاصی باشید فرصت ورود به بازار کار را ازدست میدهید به این دلیل که زمان زیادی را باید صرف کنید .

افزونه وردپرس

حقیقت در پاسخ این سوال این است که آموزش و یادگیری وردپرس برای هر کسی میتواند متفاوت باشد، اما نوع آموزش هم بسیار مهم است، اگر از دوره آموزشی استفاده کنید ، خب یادگیری شما دقیق تر جلو میرود، اما اگر از آموزش های رایگان استفاده کنید کار سخت تر و مسیر طولانی تری را در پیش دارید چرا که در آموزش های رایگان کارهای عملی کمی صورت میگیرد و در نتیجه سوالات کوچک برای شما به مشکلات بزرگی تبدیل میشوند و قطعاً پیدا کردن پاسخ هر یک از سوال ها میتواند زمان زیادی از شما بگیرد. برخلاف سایر پلتفرمهای طراحی وب سایت که برای افزودن یک قابلیت جدید یا توسعه دادن آنها به مدت زمان قابل توجهی نیاز است در پلتفرم وردپرس در کمترین زمان ممکن میتوان یک قابلیت جدید به وب سایت افزود و آن را به راحتی توسعه داد.

افزایش سرعت وردپرس

پس وردپرس سیستمی است که از قبل آماده شده تا بتوانیم بخش دوم که همان سیستم مدیریت محتوای سایت است را در زمان کمتری با امکانات بیشتر داشته باشیم . از طرفی پنل مدیریتی وردپرس چنان کار باهاش راحته که هر کارمندی در شرکت میتواند درآن محصول یا مقاله جدید قرار دهد، پس حتماً لازم نیست برای گذاشتن خبر یا همان مطلب جدید در سایت یک متخصص داشته باشیم و یا اگر محصول جدید بخواهیم اضافه کنیم نیاز به کارمندی متخصص داشته باشیم، پس مسلماً کسب و کارها تمایل دارند که برای راحتی کار کارمندان خود هم که شده از وردپرس استفاده کنند، اما چگونه میتوان طراحی سایت با وردپرس را بیاموزیم؟ در بخشهای قبلی مقاله با هر دو سیستم مدیریت محتوا آشنا شدید و تاریخچه هرکدام را نیز کموبیش مطالعه کردید. در راهنمای عملی همچنین از CDN ها صحبت کردیم، شما بهتر است از یک CDN رایگان مناسب وردپرس استفاده کنید تا بتوانید با سرعت بیشتر محتوا را به کاربران وردپرس تحویل دهید.

یکی از بهترین ابزارهایی که در این خصوص فعالیت دارد جت سئو است. از طرف دیگر اگر شما خود قصد انجام فعالیت طراحی سایت در کرج را دارید این آموزش بهترین موقعیت برای داوطلبان محسوب می شود. اما شما می توانید خیلی راحت از سیستم مدیریت وردپرس استفاده کنید . به کمک WordPress شما می توانید انواع مختلف سایت ها را طراحی نموده و از آنها استفاده کنید. نکاتی وجود دارد که باعث برتری دامنه شما نسب به سایر دامنه ها می شود. بعد از خریداری هاست و دامنه و نصب وردپرس بر روی هاست میتوانید برای ساخت سایت تان از قالب های آماده وردپرس استفاده کنید. حال ممکن است با خودتان بگویید که ” منظور از وبسایتهای ثبت کننده دامنه چیست؟

ویدیو چطور وردپرس رو یاد بگیرم؟

این موضوع به نظر شما چه اخطاری به صاحبان وب سایت ها می دهد؟ در تمامی این وب سایت ها قسمتی تحت عنوان پیش نمایش وجود دارد که شما می توانید نسخه نهایی قالب را مشاهده کنید و به این معنی است که این قالب هنگام کار ، با این ظاهر و البته ظاهر های دیگری هم قابل نمایش است . دوستان در مورد قدم اول وردپرس توصیه داریم که به هیچ عنوان عجله نکنید . تعداد بالای متقاضیان آموزش طراحی سایت در کرج باعث شده که این استان به عنوان یکی از قطب های این نوع آموزش باشد . یکی از عواملی که باعث کاهش سرعت سایت های وردپرس میشود استفاده از قالبهای غیراستاندارد برای طراحی سایت وردپرسی است. با استفاده از این افزونه، هم میتوانید ریدایرکت 301 انجام دهید و هم ریدایرکتهای شرطی.