گام چهاردهم – انجام اقدامات نهایی

یکی از زبان های بسیار محبوب می باشد که به جرات می توان گفت که ۶۰ درصد از وبسایت های تولید شده در اینترنت با این زبان ساخته شدهاند. البته نکته دیگری که لازم است یادآور شویم این است که در این ویدیو های آموزشی ما سعی کرده ایم که صرفا افزونههای مهم و ضروری وردپرس را توضیح دهیم، چرا که بسیاری از افزونه های وردپرسی علی رقم این که یک امکان و قابلیت به سایت ما اضافه می کنند، باعث اضافه شدن یکسری سورس های اضافی به صفحه ما خواهند شد و سرعت سایت را کند خواهند کرد. پس برخی از اقدامات احتیاطی برای افزایش امنیت وردپرس از طرف مالک سایت ضروری است.

ما در انجام این موضوع به شما کمک می کنیم و به همین خاطر لینک دانلود تمامی فیلم های مربوط به آموزش وبسایت را در انتهای این مقاله قرار دادیم تا در صورت نیاز آن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید. این که چقدر بابت این کار درآمد به دست بیارید، بستگی به خلاقیت شما و قوه تخیل شما در طراحی وب سایتی که تولید می کنید داره! آکادمی طراحی وب «بامداد» با ارائه دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به روش «چالشمحور» قصد داره برای یادگیری وردپرس، یه محیط سرشار از چالشهای واقعی ایجاد کنه تا شما ضمن انجام پروژههایی که مدرس ممتاز دوره به شما اختصاص میده، در وردپرس به مرحله شایستگی برسید. جهت ورود به این وب سایت روی دکمه صورتی زیر بزنید.

اطلاعات دیتابیسی که ساختید (نام، نام کاربری و رمز عبور) را برای خود ذخیره کنید. قالب ها در وردپرس توسط شرکتهای معتبر برنامه نویسی خارجی تولید می شوند و همچنین هر برنامه نویسی که با زبان php آشنایی داشته باشد می تواند برای خود یک قالب طراحی کند. هر کشوری برای خود یک دامنه دارد مثلاً دامنه کشور روسیه ru که مخفف Russia می باشد است همانطور که میدانیم ایران تحریم است بنابراین دامنههای ایرانی نیز شامل تحریم می باشد پس توصیه می شود برای راحتی کار از دامنه های خارجی و بین المللی مانند دات کام (com.) استفاده کنید. دامنه ایرانی چیست و چه تفاوتی با دامنه خارجی دارد؟ تفاوت فیلم رایگان آموزش طراحی سایت با فیلم مجانی چیست؟

پلاگین های وردپرس ابزاری برای افزایش قابلیت های سایت است و با استفاده از آنها میتوانید به سادگی ابزارها و امکانات جذابی به سایت خود بیافزایید. یکی از بهترین و کارآمدترین روشهایی که با استفاده از آن میتوانید مدیریت فایلهای سایت وردپرسی خود را در دست بگیرید و فایلهای قابل بارگیری سایت را بهینه کنید، استفاده از پلاگینهایی است که در این خصوص طراحی شدهاند. در این مقاله چند نکته کلیدی را برای افزایش سرعت سایت وردپرسی و بهینه سازی سایت های وردپرسی صحبت می کنیم. پس از ورود به این بخش، میتوانیم تمامی گزینههای Minify را انتخاب کنیم. در بسیاری از میزبانی ها شما میتوانید با پرداخت مبلغی از پشتیبانی سرور خود بخواهید تا تنظیمات بهینه مربوط به امنیت سرور شما را در سرویس ها اختصاصی و یا نیمه اختصاصی انجام دهند. فایل آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf رایگان به شما کمک میکند پاسخ سوالات تان را سریع تر بیابید و صفحات سایت خود را بدون مشکل با وردپرس طراحی کنید.

سپس باید هاست تهیه کنید هاست فضای میزبانی یا به عبارت ساده تر جایی است که وب سایت شما و تمام تصاویر کدها و متعلقات آن در آنجا ذخیره می شود، هاست در واقع یک بخش از یک کامپیوتر می باشد که اطلاعات خود را در سطح اینترنت به اشتراک می گذارد. هر چقدر توضیح پروژه شما گسترده تر باشد و میزان بازدید کننده های سایت بیشتر باشد باید هاست قوی تری تهیه کنید، یعنی آنکه میزان رم (Ram) و سی پی یو (CPU) و مموری (Memory) هاست بیشتر باشد تا بتوانند هم اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کند و هم بهتر آن را پردازش کند.

افزایش سرعت وردپرس

این آموزشگاه هدف خود را خدمترسانی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرارداد، تا با آموزشهای حرفهای و باکیفیت و همچنین اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهینامه بینالمللی مهارت از سازمان فنی و حرفهای کشور، گامی مؤثر در تسهیل امور این عزیزان برداشته باشد. پشتیبانی اساتید آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت ۲۴ ساعته میباشد و شما میتوانید تمامی سوالات خود را از اساتید بپرسید تا بدون هیچ مشکلی سایت تان را طراحی کنید. فیلمی برای آموزش طراحی سایت مناسب تر است که به صورت پروژه محور و با ارائه مثال های کاربردی و انجام تمرینات متفاوت کارآموز را به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل کند. به این گونه که شما می توانید هر افزونه ای را برای گسترش امکانات و قابلیت های سایت خودنصب کنید. این کدهای ویروسی همانطور که گفتیم از اصلیترین موانع بسیار امنیتی در سایت شما هستند که ممکن است برای همیشه سایت شما را نابود کنند که ما حتما به این مبحث مهم میپردازیم.

در این صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان را برای علاقه مندان به طراحی سایت با وردپرس قرار داده ایم و شما میتوانید با دانلود فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان کار با بخش های مختلف پیشخوان وردپرس را یاد بگیرید و برای ساخت صفحات سایت از آن استفاده کنید. در صورتیکه شما قصد داشته باشید آموزش طراحی سایت با وردپرس را به صورت تخصصی یاد بگیرید میتوانید در کلاس های حضوری ما شرکت کنید. همانطور که قبلاً توضیح داده شد هاست فضای میزبانی می باشدشما به هاستی نیاز دارید که حداقل ۲۰۰ مگابایت فضای خالی داشته باشد و امکان ایجاد دیتابیس و انتخاب ورژن php را نیز داشته باشد. در این بخش شما می توانید ادامه فیلم های آموزش طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید، در ادامه این ویدئو های آموزشی آموزش کار با افزونه ووکامرس برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی، و آموزش کار با صفحه ساز المنتور جهت ساخت قالب وردپرسی قرار داده شده است.

اگر افزونه مدنظر شما رایگان است بهترین کار همان است که از داشبورد وردپرس خود در مخزن وردپرس آن را جستجو کنید. برنامه Authenticator خود را باز کنید و سپس بر روی Add کلیک کنید. بعد از این که وردپرس را روی هاست نصب کردید و نام دامنه را داخل آدرس بار مرورگر مطابق شکل زیر وارد کردید صفحه تنظیمات وردپرس برای شما باز می شود. دو فیلد پایینی را بدون تغییر رها کنید مطابق شکل زیر. در این کلاس ها به شما فایل آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf رایگان ارائه میشود و شما میتوانید از این فایل برای تسلط به مباحث آموزشی و یادگیری بدون محدویت های زمانی و مکانی استفاده کنید. اما در خصوص فیلم های پولی این موضوع کاملاً متفاوت است و معمولا در این فیلمها با توجه به مدت زمان مفید یادگیری مخاطب و همچنین روانشناسی یادگیری و شروع مباحث از موضوع های ساده تر تا موضوع های سخت تر سرفصل ها چیده می شود و گام به گام آموزش داده می شود.

از جمله معروفترین این فروشگاهها در سطح جهان میتوان به ThemeForest برای قالب وردپرس و codecanyon برای افزونههای وردپرس اشاره کرد که هر دو زیر نظر فروشگاه envato فعالیت میکنند. به همین دلیل باید آن را غیر فعال کنید. پس از اتمام نصب دکمه به نام فعال نمایید تغییر حالت میدهد. برای اینکه مطمئن شوید مشکل از قالب شما است یا از جای دیگری است، برای زمان کوتاهی قالب پیشفرض وردپرس را فعال کنید و بررسی کنید که آیا کندی سرعت شما حل خواهد شد یا خیر، که در صورت حل شدن مشکل میبایست یک بازنگری کلی در کدهای قالب خود داشته باشید تا آن را رفع کنید.

پلاگین وردپرس

همچنین به هاست و یک سایت وردپرسی هم باید دسترسی داشته باشید. برای طراحی سایت با وردپرس همانطور که قبلا نیز اشاره شد حتماً نیاز دارید که یک دامنه اینترنتی داشته باشید، دامنه هایی که پسوند آنها غیر از دات آی آر (ir.) می باشد دامنه های بین المللی هستند و متعلق به کشور خاصی نمی باشد اما دامنه ای که پسوند آن آی آر (ir) می باشد متعلق به ایران است. حالا کافی است که نام دامنه ای که خریده اید را در آدرس بار مرورگر بزنید تا صفحه تنظیمات وردپرس باز شود. جهت مشاهده کامل فیلم های آموزشی طراحی سایت با php به صورت کاملاً رایگان روی دکمه زرد زیر بزنید. اگه با جدیت توی این دوره شرکت کرده باشید، در پایان دوره باید به شما تبریک گفت!

وردپرس چیست؟ این سوال معمولا برای اکثر افرادی که میخواهند خودشان سایت خود را راه اندازی کنند پیش میآید.در اصل، وردپرس ساده ترین و محبوب ترین راه برای ایجاد وب سایت است. هر بار که صفحه و یا پست جدیدی در وردپرس ایجاد می کنید، وردپرس به صورت خودکار یک پیوند یکتای پیش فرض به آن نوشته اختصاص میدهد. MailChimp رایگان است و به شما این امکان را میدهد که فرمهای اشتراک (Subscription) زیبا به بلاگ وردپرسی خود اضافه کنید. حتما برای شما نیز پیش آمده است که میخواهید امکاناتی را به سایت خود اضافه کنید و این امکان به صورت پیشفرض در سایت شما وجود ندارد. از مزایای این قالب علاوه بر سرعت بهینه، می توان به واکنشگرا بودن، بهینه شده برای سئو، پنل تنظیمات قدرتمند، امکان سفارشی سازی، مگامنوهای حرفه ای و بیشمار مزایای دیگر اشاره کرد. با دوره های آموزش وردپرس که در دانشگاه وردپرس برای شما آماده کرده ایم می توانید در مدت کوتاه به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید.

گزینه انتقال را بزنید و فایل های انتخاب شده را به پوشه اصلی منتقل کنید. شما همیشه باید هسته وردپرس و نیز افزونه ها و قالبهای نصب شده را به روز نگه دارید. علاوه بر این توصیه می کنم در خصوص CSS از افزونه های نسل سوم نیز استفاده نکنید. چند افزونه که میتوانم در وردپرس نصب کنم؟ باید چی کار کنم ؟ البته کار آموزش و یادگیری وردپرس به همین بی تم جا ختم نمیشود. ممکن است برای کسانی که به تازگی کار خود را با وردپرس آغاز کردهاند، متوجه تفاوتهای قالب و الگوی وردپرس نشوند یا آنها را با هم اشتباه بگیرند. پس از ورود آدرس سایت خود را وارد کنید و کمی صبر کنید تا آنالیز سایت به پایان برسد.

با توجه به آنکه یادگیری طراحی سایت برای نوآموزان امکان دارد سخت باشد روش ساده و راحت آموزش آنلاین طراحی سایت را به شما پیشنهاد می کنیم که به واسطه فیلم آموزش طراحی سایت ساده تر و راحت تر می توانید سایت طراحی کنید. در این ویدیو های آموزشی ما سعی کرده ایم که به صورت ساده و مختصر آموزش را جلو ببریم که حتی افرادی که هیچ گونه آشنایی با این مباحث ندارند، بتوانند بعد از مشاهده این ویدیو های آموزشی اقدام به طراحی و پیاده سازی وب سایت با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس نمایند. فیلم آموزش طراحی سایت رایگان با وردپرس هرآنچه برای ساخت سایت نیاز است بدانید را به شما آموزش میدهد و شما میتوانید مرحله به مرحله بدون هیچ پیش نیاز و دانش برنامه نویسی سایت حرفه ای بسازید و صفر تا صد طراحی سایت را یاد بگیرید.

بسیاری از توسعهدهندگان از ابزارهایی مانند NPM، Composer یا Ruby Gems استفاده میکنند تا بتوانند بدون نگرانی از بهروزرسانیهای امنیتی خودکار، آسیبپذیریها و وابستگیهای نرمافزاری خود را به آسانی در یک پکیج مدیریت کنند؛ زیرا این راهی آسان برای حل این مشکل است. شروع به ساخت آموزشگاه آنلاین کنید و هر تخصص و مهارت و تجربهای که از این دنیای شگفت انگیز به دست آوردهاید را در قبال مبلغی به دیگران بیآموزید. عصرنخبگان سعی دارد با برگزاری این دوره به صورت مقدماتی تا پیشرفته به شما در ساخت یک سایت وردپرس بدون کدنویسی کمک کرده تا از دنیای وب عقب نمانید. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت را به حداقل برسانید. اما مزیتهایی که با شخصیسازی لینوکس خود به دست میاورید، کلیدی هست.

افزونه وردپرس

اگر هاست شما سی پنل است وارد قسمت database wizard شوید و روی گزینه create new database بزنید. اگه هنوز تردید دارید که تسلط به این مهارت کلیدی میتونه منجر به یه شغل جذاب برای شما بشه، کافیه با بامداد تماس بگیرید یا حتی حضوراً سری به بامداد بزنید و با مشاورین بامداد مشورت کنید. برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس باید با چندین مفهوم مهم آشنا باشید که هر کدام از آنها را طی این مقاله به طور مختصر توضیح می دهیم.