پیدا کردن نام قالب وردپرس با 3 روش سریع روش دستی و ابزار | betheme

برای هر حالتی می‌توانید نمونه‌های قالب وردپرس رایگان یا پولی پیدا کنید. اما یک قالب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید به دانلود قالب وردپرس بپردازید؟ این سوالاتی است که در ادامه مطلب پاسخ خواهیم داد. اکثر صاحبان شرکت ها از نظر وقت بسیار محدودیت دارند در نتیجه نمی تواند علاوه بر زمانی که صرف توسعه ی کسب و کار خود و درآمد زایی می کنند، زمانی زیادی را برای مدیریت سایت خود بگذارند. همانطور که گفتیم کیان تم در طراحی قالب وردپرس شرکتی خود به جزئی ترین نکات توجه نموده است از این رو یک پنل مدیریت فارسی و بسیار ساده برای هر قالب شرکتی وردپرس طراحی کرده است. پنل تنظیمات قالب ها به گونه ای است که هرفرد با چند کلیک ساده می تواند تغییرات بزرگی در سایت خودش بدهد.

  • پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از قالب‌های فارسی شده غیر اوریجینال (حتی با برچسب و تگ اوریجینال) استفاده نکنید.
  • در صورتی که در رابطه با تنظیمات قالب مشکل و یا سوالی داشته باشید ما به صورت رایگان پاسخگو هستیم و اما توجه فرمایید مشکلات مربوط به اسکریپت وردپرس و یا هاست بر عهده ما نبوده.
  • همان‌طور که می‌دانید قالب وردپرس، یک قالب ازپیش‌طراحی‌شده است و به‌گونه‌ای است که نیازی به کدنویسی بیشتر در آن نداشته باشید.
  • قالب های وردپرس مطابق با W3C بدون نسخه ارائه می شوند و تضمین می کنند که وب سایت شما قادر خواهد بود در هر مرورگر وب به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرد.
  • بله حجم آن زیاد است و باید روی هاست اضلی نصب کنید یا باید برخی از تنظیمات را اعمال کنید که بتوانید این نصب را انجام دهید.

این قالب از وردپرس ویژگی‌های عالی را برای کاربر در نظر دارد، هر زمانی که بخواهید می‌توانید به تغییر رنگ سایت خود در Admin Panel بپردازید. قالب Soledad یکی از قالب های قدرتمند مجله ای برای وردپرس است که اگر قصد راه اندازی سایت خبری یا وبلاگ را دارید، حتما این قالب را هم باید مورد نظر داشته باشید. یکی از ویژگی های جذاب قالب وردپرس Soledad این است که با هر دو صفحه ساز محبوب المنتور و ویژوال کامپوزر سازگاری کامل دارد.

اختصاصی راست چین

بعد از انجام این کارها می توانید از سایت هایی مثل تم فارست و… قالب تان را خریداری کنید. آموزش گوگل کنسول برای هر سایتی ضروری است و هر مدیر سایتی باید با نحوه کارکردن این ابزار آشنا باشد در واقع سایت مجله خبری قالب بی تم وردپرس شما با سرچ کنسول رابطه مستقیم دارد و تمامی اطلاعات مهم سئو سایت در این ابزار قابل بررسی است. در این فصل یاد می گیرید بدون ابزار خاصی تمام بخش های سایت رو با دستگاه های مختلف ریسپانسیو و سازگار کنید.

نصب رایگان قالب وردپرس

قالب مادر و قالب فرزند در وردپرس هم یکی دیگر از اصطلاحاتی است که هنگام کار با وردپرس با آن روبرو می‌شوید. در این قسمت از بررسی قالب‌های وردپرس قصد بررسی این دو اصطلاح را داریم. این قالب‌ها معمولا پشت سر هم نصب می‌شوند تا بتوانند یک طراحی خاص را برای سایت شما فراهم کنند. علت استفاده از این روش این است که قالب مادر طراحی و امکانات مختص به خود را دارد. در برخی موارد برای گسترش امکانات و اضافه‌کردن برخی المان‌های طراحی به آن، یک قالب فرزند برای آن ایجاد می‌شود. یک قالب وردپرس رایگان خوب از بروزرسانی‌های دوره‌ای برخوردار است اما ارائه بروزرسانی توسط سازنده الزامی نیست.

افزونه های سایت دیجی کالا

این قالب ریسپانسیو فوق العاده خوبی دارد و در تمام دستگاه ها به خوبی نمایش داده میشود. صفحه ساز این قالب، ویژوال کامپوزر میباشد و این صفحه ساز را به خوبی پشتیبانی میکند.از دیگر ویژگی های قالب، سئو داخلی قابل توجه است. این قالب چند منظوره، دارای ویژگی های بسیاری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود هر نوع وب سایتی را طراحی کنید.

http://absnews.ir