آموزش اینستاگرام راهنمای جامع کار با برنامه اینستاگرام | WikiHola

آموزش اینستاگرام راهنمای جامع کار با برنامه اینستاگرام | WikiHola

در اولین مرحله آموزش اینستاگرام، هنگام ورود به اینستاگرام اولین چیزی که مشاهده می کنیم صفحه فید و یا خانه می باشد. اینستاگرام، قابلیت استفاده کردن از سه دسته اکانت مختلف دارد که هر یک از این دسته ها امکاناتی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با توجه به فعالیتی که می‌خواهید با اینستاگرام انجام دهید می‌توانید از هر یک از این سه دسته استفاده نمایید.

ایجاد پیام‌های از پیش تعیین شده در اینستاگرام

با این نرم افزار شما می‌توانید صداها را ضبط و ادیدت نمایید و یکی از بهترین ابزارها در حوزه تولید محتوای صوتی میباشد. پس از معرفی نرم افزارها نوبت به معرفی سایت‌های کمک کننده به تولید محتوا می‌رسد. سایت اسلازر از سایت‌هایی می‌باشد که شما را بسیار مجذوب خود می‌کند، این سایت تصاویر را می‌گیرد و پس زمینه آن را جدا می‌کند و شما می‌توانید با انتخاب پس زمینه‌های زیبا تصاویر خود را زیباتر کنید. قبل از شروع آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام برای ساخت پیج در اینستاگرام و آموزش اینستاگرام ابتدا باید بدانیم که چگونه اینستاگرام نصب کنیم.

چه کسانی بهترین کاندید برای شرکت در دوره‌های آموزش بازاریابی اینستاگرام هستند؟

اکنون اگر به بخش پست‌های سیو شده مراجعه کنید دسته‌بندی جدید ایجاد شده را می‌توانید مشاهده کنید. برای اینکه در دفعات بعدی پست‌های مرتبط را در این دسته جای دهید، آیکون پرچم را انتخاب کرده و چند ثانیه نگه دارید تا دسته‌بندی جدید برایتان نمایش داده شود. برای جستجو روی نوار جستجوی موجود در بخش اکسپلور کلیک کنید و گزینه‌ی Tags را انتخاب نمایید؛ سپس هشتگ مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید.

برای ثبت نام اینستاگرام نیاز به شماره تلفن یا ایمیل دارید. بدون شماره تلفن و ایمیل، امکان داشتن حساب اینستاگرامی وجود ندارد. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، ثبت نام اولیه شما انجام می‌شود.

  • در این قسمت می‌توانید زبان فارسی / Persian را بیابید.
  • سپس می توانید در این بخش، کپشن پست خود را ویرایش کنید و سپس با انتخاب تیک آبی رنگ قسمت بالا، تغییرات اعمال شده را ثبت کنید.
  • اگر بر روی هر کدام از این اعداد بزنید می‌توانید لیست فالوورها یا فالووینگ های خود را ببیند.
  • کافیست ادرس زیر را در اینستاگرام دنبال کنید.
  • استوری بخشی جداگانه برای ارسال عکس و ویدیو است.

آی‌دی مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از تأیید آزاد بودن آن، به مرحله‌ی بعدی بروید. در صورتی که قصد دارید ایمیل خود را روی اکانت اینستاگرامتان ثبت کنید، گزینه‌ی Email را در بالای صفحه انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی Next را بزنید. آیا واقعا زمانی مشخص از روز وجود دارد که با انتشار پست‌ها در آن برهه بتوانید به لایک‌ها و کامنت‌های بیشتری دست پیدا کنید و پست‌ها نیز بیشتر دیده شوند؟ سر در آوردن از این قضیه می‌تواند اندکی دشوار باشد. پیش از هر چیز، اینستاگرام عمدتا از طریق موبایل‌های هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در هر زمان و تقریبا از هر مکان، نگاهی سریع به فید خود انداخته و سپس اپلیکیشن را ببندند. پست کردن، تماشا کردن و عادات تعامل در اینستاگرام، تفاوت‌هایی نسبی با دیگر شبکه‌های اجتماعی دارند و همین باعث می‌شود تشخیص دقیق زمانی که کاربران فعال هستند دشوار شود. برای ضبط ویدیوی Reels روی آیکن دوربین در گوشه بالا سمت چپ صفحه هوم اپلیکیشن بزنید و سپس به سراغ گزینه «Reels» در منوی کشویی پایین صفحه بروید.