افزایش سرعت سایت و 23 راهکاری که باید درباره آن بدانید

داخل ویدیو هم اشاره کردیم؛ همانطور که می دانید افزونه های پولی و حرفه ای وردپرس در مخزن وردپرس وجود ندارند. از منابع رایگان آن میتوان به منبع پوسته وردپرس فارسی و از منایع پولی آن می توان به وب سایت themeforest اشاره نمود. درواقع آنها سعی می کنند لیستی از پوسته ها و افزونه هایی که از آنها استفاده می کنید به همراه نسخه هرکدام از آنها را جمع آوری کنند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با وجود اینکه قابلیتهای زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد اما تاریخها را در قسمتهای مختلف سایت بهصورت میلادی نمایش میدهد که یک مشکل بزرگ در بسیاری از وبسایتها به شمار میرود. ۴. وردپرس برای سایت های کوچک یا بزرگ؟ ۶. پشتیبانی وسیع و جامعه بزرگ برنامه نویس برای کمک به گسترش وردپرس. شما برای قرار دادن نظرسنجی در سایت خود با کدهای تعبیه شده یا کد کوتاه گزینههایی دارید.

2. تیک گزینه Accept the reCaptcha Terms of service را فعال میکنیم.

در این صفحه نام کاربری یا ایمیل خود را به همراه رمزعبوری که انتخاب کرده اید، وارد کنید. اما اگر تمایل به بارگذاری یک قالب جدید داشته باشید، میتوانید از گزینهی بارگذاری پوسته استفاده کرده و قالب مورد نظر خود را بارگذاری و نصب کنید. پوستهها مراجعه کنید. اگر تمایل به استفاده از قالبهای پیشفرض وردپرس داشته باشید، تنها کافی است تا بر روی گزینهی نصب قالب مورد نظر کلیک کنید. همچنین در همین صفحه “نقش پیشفرض کاربر تازه” را نیز مشخص کنید.

این یک آموزش گام به گام و ساده است که پس از خواندن آن میتوانید طراحی وب سایت با وردپرس را از پایه در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت وبسایت های بی تم رایگان بپردازد. به عبارت ساده، یک سیستم مدیریت محتوا (یا پلت فرم ساخت وب سایت)، یک بستر کاربر پسند برای ساخت وب سایت و مدیریت محتوای آنلاین آن، به جای استفاده از یک دسته از صفحات کدنویسی شده است. پلت فرم وردپرس رایگان است، اما یک نام دامین و میزبان وب (هاست) برای شما هزینه در حدود ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان در سال به همراه دارد، ولی باز هم هزینه آنها کمتر از خوردن یک پیتزا در شمال تهران است! ۲. نام دامین و میزبان سایت خود را انتخاب کنید. در سال ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس وجود دارند که ایجاد یک وب سایت را برای همه قابل دسترس کرده اند. Distributed denial-of-service (DDoS) attack: به وبسایتها درخواستهای دروغین ارسال میکند تا با شلوغشدن سرور، وبسایت از دسترس خارج شود.

پلاگین وردپرس

توصیه من این است که اگر شما به دنبال کتاب آموزش طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که آموزش ساخت وبسایت با وردپرس را داده باشد. اگر شما به دنبال یک راهنمای کامل طراحی وب سایت رایگان برای خود هستید، این مقاله را می پسندید. سپس سایت خودتان به طور کامل تست کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار میکند و در نهایت تغییرات را روی سایت آنلاین اعمال نمایید. این افزونه یک نوار را در انتهای صفحات نشان می دهد که دسته بندی، عنوان و نویسنده نوشته و زمان تخمین زده شده برای خواندن مقاله را نشان می دهد. ما در این مقاله سعی کردیم 4 افزونه مشهور و مهیج بازی و سرگرمی وردپرسی را که نسبت دیگر افزونه های مشابه خود، استفاده بیشتری دارند را معرفی کنیم.

حالا میبینید وردپرس چیست و چه امکاناتی دارد.

فایل functions.PHP که در دایرکتوری wp-includes و یا فایلی که در دایرکتوری قالب سایت قرار دارد. اما ما در این مقاله روش سفارشیسازی قالب را که روشی آسان با صرف هزینه و وقت کمتر، و همچنین بدون نیاز به دانش برنامهنویسی است را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین در این راهنما سعی کردم کمتر از واژه های تخصصی طراحی وبسایت استفاده کنم تا برای شما مشکلی پیش نیاید. قدم اول: پلتفرم مناسب برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید. 2. تیک گزینه Accept the reCaptcha Terms of service را فعال میکنیم. برای آن دسته از خوانندگانی که میخواهند بیشتر با این CMS آشنا شوند، مقاله وردپرس چیست را توصیه میکنیم. در این مقاله به اصلیترین سوال شما جواب میدیم، افزایش سرعت سایت المنتوری به چه صورت است؟ افزایش سرعت سایت یکی از بزگترین معضلات کاربران است.

همچنین CDNها از حملات احتمالی مخرب مثل حملات DDOS جلوگیری کنند. همچنین میتوانید از گزینههای شاخص، محبوب، جدید و صافی خصوصیات برای یافتن قالب مناسب خود استفاده کنید. ویرایشگر میتوانید قالب خود را ویرایش کنید. ۳. وبسایت خود را نصب، طراحی و ویرایش کنید. شما پس از نصب وردپرس به راحتی میتوانید به طراحی سایت با وردپرس بپردازید و سایت مورد نظرخود را طراحی کنید. تقریبا هر شرکت میزبانی وب قابل اعتماد بخش نصب با یک کلیک کنید را برای راه اندازی وردپرس دارد که باعث راحتی نصب این پلتفرم روی هاستینگ شما می شود. اسکریپت ها نیز با تمام قابلیت های جذاب خود،معایبی مانند کند کردن سرعت سایت را به همراه دارند.

این کار در تیم میهن وردپرس بهصورت کاملاً رایگان انجام میشود. وب سایت نکسار نیز قالب وردپرسی است که توسط تیم ما ساخته شده است. انتخاب یک قالب مناسب و استاندارد میتواند کاربران بیشتری را به سایت ما جذب کند. در این خصوص در وب سایت تجربه ما تمامی نکات مربوط به بهترین افزونه های پنل کاربری در این خصوص بررسی شده است و شما می توانید با بهره گیری از این نکات افزونه مناسب خودتان را انتخاب نمایید. 1. باید ابتدا وارد بخش افزونه ها از پیشخوان وردپرس شوید و در مرحله بعد گزینه افزودن افزونه را انتخاب کنید. نکته : در نهایت برای پیاده سازی این بخش نیاز به نصب و فعال بودن هیچ پلاگینی نیست و کدهای استفاده شده کاملا با خوده قالب ادغام میشود تا در نهایت قالب ما کاملا حرفه ای و بدون وابستگی به چیزی در اختیار مشتری قرار گیرد. علاوه بر همه روش هایی که به شما برای افزایش امنیت وردپرس معرفی کردیم افزونه های قدرتمند امنیتی وجود دارند که هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند و هم میتوانید با خرید نسخه حرفه ای افزونه ها تنظیمات پیشرفته تری برای افزایش امنیت وردپرس در اختیار داشته باشید.

اگر شما در ابتدای یادگیری طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستید و نمی خواهید هزینه های اضافی بابت هاست پرداخت کنید. این قالبها گاها از هزاران خط کد استفاده میکنند و اگر شیوه مناسبی به کار گرفته نشوند یا خطهای سفید اضافی در قالب وجود داشته باشد، میتواند بر بهبود سرعت سایت اثر بگذارند. امروز با رشد چشمگیر در زمینه طراحی ui و ux ظاهر وبسایت قالب های بسیار فراوانی در تمامی زمینه ها مانند قالب شرکتی, قالب فروشگاهی, قالب شخصی و … گزینه دیگه اینه که به سراغ یکی از پیشنهادات رو به رشد میزبانی وردپرس مدیریت شده بروید. خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ شروع به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با استفاده از HTML (کد)، CSS و حتی فلش ساخته می شدند. به صورت پیش فرض هکرها میتوانند بدون مشکل وارد فولدر ادمین بشوند و شروع به زدن پسورد و بسیاری کارهای دیگر بکنند .

افزونه وردپرس

اما به هرحال باید درنظر گرفت که افزونه ای نیست که بتواند به طور کامل تمام امنیت سایت شما را یک تنه به دوش بکشد. در واقع شما با کمک این قابلیت، میتوانید برخی از فایلهای موجود در هاست و وبسایت خود را بهینه و فشرده کنید تا با این کار حجم نهایی وبسایت کاهش پیدا کند. از هر جایی هاست می گیرید، هاست لینوکس باشد و دارای کنترل پنل CPanel. از هر دو وبسایت خیالتان کاملا راحت باشد اما باید بدانید که یک نکته مهم در این آموزش طراحی وب سایت همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید!

افزایش سرعت وردپرس به خصوص اگر از سرور آزمایشی استفاده نمیکنید. حال اگر در هر دقیقه ۱۰۰ بار یک صفحه باز شود سرور باید ۱۰۰ بار این پردازش ها را بصورت تکراری انجام داده و برای هر ۱۰۰ دفعه یک سری کد html تکراری تولید کرده و به مرورگر ارسال کند. زیرا باز هم امکانات کاملی را ارائه نمیدهند و ممکن است نقایص متعددی داشته باشند که نیاز کاربر شما را برطرف نکند و موجب نارضایتی کاربر شود. اگرچه هنگام ایجاد یک وبسایت، باید مبلغ کمی برایهاستینگ بپردازید، اما به هیچ وجه نیازی به پرداخت پول برای استفاده از نرمافزار وردپرس نیست؛ فراتر از آن، میتوانید تعداد زیادی افزونه و قالب متن باز رایگان پیدا کنید تا ظاهر و عملکرد وبسایت خود را تغییر دهید. همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه و قالب است که توسط توسعه دهندگان ثالث تولید میشود و شما از آنها در وبسایت وردپرس خود استفاده می کنید.

بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاه .

پس از راه اندازی یک سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، میتوانیم بنا بر کاربرد سایت خود، قالبی مناسب بر روی آن نصب کنیم. برای رفع خطای «Your connection is not private» چکار کنیم؟ چه نوعی دامینی باید انتخاب کنیم؟ حالا میبینید وردپرس چیست و چه امکاناتی دارد. حالا زمان آن است که به ساخت وبسایت خود بپردازید. قبل از اینکه شما در مورد طراح و نام دامنه خود نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت وب سایت خود بکار می گیرید. استفاده از فناوریهایی مثل CSS3 و جاوا اسکریپت برای اینکه در ظاهر سایت خود انقلابی ایجاد کنید این روزها طرفداران خاص خود را دارد. مشاهده این صفحه یعنی شما به صورت کامل و بدون نقص آموزش نصب وردپرس فارسی روی لوکال هاست را پیاده سازی کردید.

ذخیره حتی یک ویدیو در سرویس شما میتواند به عملکرد شما آسیب برساند. به مجموعه فرآیندهایی که به بهبود عملکرد وبسایت شما در موتورهای جستجو از قبیل گوگل کمک می کند SEO یا Search Engine Optimization می گویند. از این ایستگاه، تا آخرین ایستگاه، شما را با سوالات و چالشهایی آشنا میکنیم که دقیقا مثل یک حرفهای از قالبهای وردپرسی شناخت پیدا کنید! از جمله مهمترین افزونههای هر سایت وردپرسی شناخته میشوند. به همین دلیل اکثر مردم هنوز هم فکر می کنند ساخت وب سایت از ابتدا مشکل است و یا نیاز به مقدار زیادی از مهارت های برنامه نویسی و طراحی دارد.

این روش برای مواقعی میتواند مناسب باشد که شما یک افزونه را به صورت پریمویم خریداری کردید و بعد این فایل را در دسترس دارید و میتوانید از طریق این روش نصب افزونه را با سادگی انجام دهید، فایل مورد نظر هم برای نصب حتما باید یک فایل zip باشد تا بتواند در سایت شما نصب شود. همچنین میتوانید آن را از طریق نصب افزونه وردپرس از طریق هاست در هاست آپلود کرده و در سایت فعال کنید. مثلا اگر یک چک باکس یا یک کد مخصوص وارد کردهاید که حالا حذف شده است میتوانید مسیر کدها را در فایل قالب قبلی پیدا کنید و از طریق این افزونه بروزرسانی قالب وردپرس مجددا این کدها را اضافه کنید. در این نوشته از وبلاگ هاستینگ ماندگار وب به معرفی بسته فارسی ساز وردپرس خواهیم پرداخت، همانطور که میدانید یکی از دلایل اصلی محبوبیت سیستم مدیریت محتوی وردپرس در کشور عزیزمان ایران، داشتن تاریخ شمسی است که این قابلیت بوسیلهی افزونهای با نام جلالی که در فروردین سال 1384 توسط آقای مانی منجمی انتشار یافته بود به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه میگردید و شوربختانه با آمدن نگارشهای تازهتر این سیستم مدیریت محتوی از جانب تیم توسعه دهندهی اصلی وردپرس، بروزرسانی خاصی در افزونه جلالی از سوی گروه وردپرس فارسی تماشا نشد که همواره کاربران در این سالها با مشکلاتی نظیر: فشار بر روی سرور، ایجاد تداخل در افزونهها و عدم عملکرد صحیح آنها، ایجاد باگ و مشکلات در پیشخوان مدیریتی وردپرس و…

همچنین با استفاده از این افزونه، می توانید برای قسمت های مختلف سایت که نیاز به ورود دارد کد کپچا (captcha) اضافه نمایید تا از ورود ربات ها به سایتتان جلوگیری نمایید. سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید تا به بخش مدیریت سایتتان وارد شوید. در نتیجه اغلب مخاطبین با یک کلیک صفحه لود نشده را میبندند و به سمت سایتهایی با سرعت بالاتر گرایش پیدا می کنند. افزایش سرعت لود سایت وردپرس توسط htaccess. بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاه . قالب انتخابی ما میبایست کاربرپسند و ریسپانسیو بوده و سرعت بالا و سئوی خوبی داشته باشد. نگار شاپ بسیار پر سرعت و منعطف بوده و کاملا ریسپانسیو است. در نسخه جدید افزونه، تنظیمات بیشتری برای افزایش سرعت وردپرس در تب اضافی گنجانده شده است.

شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را گسترش دهید و تقریبا هر امکاناتی در ساخت وبسایت خود نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید. ازآنجاییکه ویژگیها و کارکرد پلاگین layerslider با هم ترکیب میشوند تا یک پلتفرم انیمیشن کامل ارائه دهند تا حدودی ویژگیهای آن ساده میشود. این کار با استفاده و نصب یک پلاگین قدرتمند بنام ووکامرس woocommerce انجام میشود درواقع شما با نصب رایگان این افزونه در ۲ دقیقه میتوانید وبسایت خود را به قابلیت فروشگاهی برسانید و یک گردش کار قوی در زمینه فروش محصولات ایجاد کنید. شرکت های متفرقه فروش هاست و دامنه می توانند به شما آسیب های بزرگی بزنند.