افزایش سرعت وردپرس

در این مقاله سیستم مدیریت محتوای پیشفرض وردپرس در نظر گرفته شده است. پس باید تغییراتی در وردپرس و سایت خودمان ایجاد کنیم تا زبان پنل مدیریت وردپرس ما فارسی شود. نکته : دقت داشته باشید که هیچگاه از افزونه ها و قالب های نال برای سایت خود استفاده نکنید ، زیرا ممکن است این افزونه ها و قالب ها حاوی یک سری کد مخرب باشند که شما متوجه نشوید و پس از نصب آن ، سایت شما دچار مشکل شود. در کل از برگهها برای ایجاد صفحات فرود، ساخت صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه نقشه گوگل و … با اینکار تاریخ تمام بخشهای سایت شما شمسی خواهد شد. بر روی پیوند “فعال سازی” کلیک کنید؛ نصب قالب وردپرس شما با موفقیت انجام شد. این قالب از تصاویر شاخص با سایز 260 در 180 پیکسل پشتیبانی می کند. همچنین نوشتهها به همافزایی و افزایش مشارکت کاربران با استفاده از دیدگاهها (نظرات سایت) کمک میکنند.

مثلاً: تماس با ما، درباره ما و …

میتوانید پاسخ صوتی ارسال کنید. نمایش: در این بخش میتوانید آخرین ویرایشهای خود را بر روی قالب مشاهده کنید. توسط قسمت جفنگ نیست میتوانید این دیدگاه را به قسمت دیدگاهها بازگردانید. توسط گزینههای موجود در بالای دیدگاهها مثل در انتظار تأیید، تأییدشده و… در قسمت ویرایش نسبت به قسمت ویرایش سریع دستتان بازتر است و شما در این قسمت امکانات و قابلیتهای بیشتری در اختیاردارید. پس دقت داشته باشید که باید به این بخش توجه ویژهای داشته باشید. کاربران پس از خرید محصولات شما از این محصول در قسمت دیدگاهها نقدهایی میکنند که این نقدها برای شما بسیار کاربردی و مفید است.

Visitor Traffic Real Time Statistics یکی دیگر از افزونه های مفید وردپرس برای ردیابی ترافیک سایت وردپرسی شما است. سپس کافیست روی دکمه نصب و سپس فعال سازی کلیک نمائید تا افزونه برای شما فعال شود. برای فعال سازی این قابلیت توصیه می کنیم پلاگین Inactive Logout را نصب کنید تا به افزایش امنیت سایت وردپرس خود کمک کرده باشید. کافیست افزونه wp-jalali که بصورت پیشفرض روی سایت شما نصب شده است را حذف کنید. این افزونه شامل گزارش های جدید و پیشرفته و داشبورد برای نظارت بر شاخص های کلیدی سایت شما می باشد. در این مقاله در مورد نحوه ساخت برگه جدید در وردپرس و مدیریت برگهها در وردپرس توسط ویرایشگر جدید یا همان گوتنبرگ به شما توضیح خواهیم داد. در اینجا قسمتهای گوناگونی مثل پذیرفتن، پاسخ دادن، جفنگ و انتقال به زبالهدان وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

این پلاگین برای رفع مشکلات رایج امنیتی و بالا بردن امنیت وردپرس کار می کند و از سایت شما در برابر هک ها ، بدافزارها و نقض ها محافظت می کند. قالب اکسترا پاسخ به این سوال است.همچنین از ویدئوهای آموزشی این ظرافت در بخش بکند یا مدیریت سایت نیز مشخص هست. در نظر داشته باشید که هرچه زودتر به سؤالات و نظرات کاربرانتان پاسخ دهید کاربران از سایت شما بیشتر راضی هستند. همچنین گزینهای بنام ذخیره پیشنویس وجود دارد که میتوانید توسط آن برگه خود را ذخیره کنید، سپس در زمان دیگری برگه خود را قبل از انتشار تکمیل کنید. این کد به سرعت بررسی میکند که یک پست، تصویر بندانگشتی دارد و اگر چنین بود، آن را نمایش دهد.

پلاگین وردپرس شما میتوانید از طریق بخش دیدگاهها سایتتان را تبدیل به یک شبکه اجتماعی میان خود و کاربران سایتتان تبدیل کنید؛ همچنین توسط این کار میتوانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید و سبب جذب کاربران بیشتر به سایت خود شوید. برگهها نیازی به اشتراکگذاری در betheme.ir شبکههای اجتماعی ندارند. لطفا لینک این صفحه را در شبکه های اجتماعی برای دوستان خود ارسال کنید تا دوستانتان نیز بتوانند از این آموش وردپرس رایگان برای شروع کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. افزونه WP Rocket از انواع روش های کش پشتیبانی کرده و همچنین با قابلیت اتصال به CDN (شبکه تحویل محتوا)، عملکرد سرور شما را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. مثلاً با نصب قالب وردپرس اهورا بخش ویرایشگر صفحه هم به برگههای شما اضافه خواهد شد. مثلاً صفحه تماس با ما را در سایت میهن وردپرس ببینید.

در وردپرس نقشهای کاربری مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها کارهای مختلفی را در سایت شما انجام میدهدند. اگر از قبل روی سایت خود وردپرس را نصب کردهاید و زبان آن انگلیسی است. اگر افزونه امنیتی این چنینی ندارید، هنوز هم میتوانید این ترافیک را با استفاده از فایل access log مربوط به وب سرورتان مشاهده نمایید. طراحی رسپانسیو برای ارائه یک تجربه کاربری عالی به بازدیدکنندگان سایت که با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود از سایت شما بازدید می کنند، یک ضرورت است.

صفحاتی مثل درباره ما، تماس با ما و … برگه در وردپرس به این منظور استفاده میشود که شما بتوانید بهعنوانمثال درباره شرکت، سایت یا محل کار خود توضیحی دهید. مثلاً: تماس با ما، درباره ما و … از طرف دیگر، اگر از SFTP برای ساخت افزونه وردپرسی استفاده کرده اید، می توانید همین کار را با کلیک راست بر روی پوشه و انتخاب گزینه Download انجام دهید. به طور مثال شما مقرر میکنید که پس از گذشت هر 6 ماه، اطلاعات قبلی از کش مرورگر کاربر حذف شود و در زمان ورود، تمامی داده ها دوباره بر روی مرورگر آنها ذخیره شود.

افزونه وردپرس

این افزونه به شما امکان می دهد که به راحتی اسلایدر، تصاویر چرخشی، یا حتی پرده های نمایشی بزرگ را به وب سایت خود اضافه کنید. شما این امکان را دارید که در صورت نیاز تغییرات موردنظرتان را اعمال کنید. معمولاً این صفحات نیاز به آپدیت ندارند، پس زمان محور نیستند. پس از فعالسازی، لازم است به مسیر تنظیمات »Security Questions بروید تا تنظیمات پلاگین را انجام دهید. WP Fastest Cache یکی از بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس با تمرکز بر روی کش وب سایت است. اگر با نسخههای قدیمیتر وردپرس کار میکردید اوضاع کمی متفاوت میبود. اگر شما دارای یک وب سایت باهر نوع محتوایی هستید، اولین کاری که احتمالاً میخواهید انجام دهید پاک کردن و حذف کردن صدها یا هزاران بازبینی وردپرس است.

در این قسمت دوره آموزش قدم به قدم وردپرس میخواهیم به مدیریت نظرات در وردپرس بپردازیم ، بخش دیدگاه در وردپرس یا همان نظرات برای گفتگوی شما با کاربران و گرفتن فید بک از مشتریان یا بهتر است بگوییم بازدیدکنندگان سایت شما و یا پاسخ به سؤالات مشتریان شما بکار میرود. بعدازاینکه برگهی موردنظرتان را طراحی کردید، نیاز دارید که نتیجه را قبل از انتشار بازبینی کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از افزونه ها برای سایت شما لازم هستند و باید آنها را نصب کنید، اما باقی افزونه ها لزومی به نصبشان نیست، مگر آنکه سایت شما به آنها نیاز داشته باشد. یکی از فواید این بهروزرسانیها علاوه بر اینکه ویژگیهای جدیدی را به شما ارائه میدهد این است که سطح امنیت سایت شمارا بالا میبرد. به عنوان مثال، Jetpack برخی از ویژگیهای پشتیبانگیری یکپارچه را ارائه میدهد که پشتیبانگیری روزانه، بازیابی و فیلتر کردن هرزنامه را انجام میدهد.

بهترین کار دانلود و قرارگیری فایل کتابخانههای Jquery بر روی سیستم میباشد تا با فراخوانی از داخل سیستم به افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست بهبود ببخشیم. یکی دیگه از راههای امنیت وردپرس این هست که رفتار کاربران سایت خودتان را زیر نظر بگیرید. در این افزونه یک ویرایشگر کاربر پسند از شما می خواهد فیلد هایی را که می خواهید در فرم خود قرار دهید را انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید و سپس فرم ها را در سایت وردپرس خود قرار دهید. این افزونه کاملا رایگان بوده و دارای بیش از 2 میلیون نصب است و برای نسخه وردپرس 3.1 و بالاتر جایگزین می شود..

اگر شما بخواهید وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، می توانید به سراغ مقاله ای با نام بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس بروید. همچنین میتوانید نام آنها را تغییر دهید و یا برگهها را پاککنید. وردپرس همچنین قالب، افزونه و سایر addons ها رو در اختیار شما قرار میده. یک افزونه سنگین مثل jetpack با این که امکانات فراوانی دارد اما بسیاری از این امکانات دست نخورده باقی میمانند. با استفاده از گزینه ویرایش سریع میتوانید دیدگاه کاربر را خود ویرایش کنید. با هک شدن وب سایت شما میتواند شهرت و اعتبار خود را میان کاربرانش از دست بدهد ، گوگل سایت شما را از نتایج جستجوی خود حذف کند و خسارات جبران ناپذیر مالی به همراه داشته باشد. هنگامی که شما از وردپرس استفاده می کنید بعد از مدتی اطلاعاتی مانند برچسب ها، ویرایش شده ها، حذف شده ها و..

میتوانید از اینجا برگهها را ویرایش کنید. زیاد بودن تعداد این فایل ها یکی از عامل های مهم برای کاهش سرعت سایت شما می باشد. سوال بسیاری از دوستانی که کار با وردپرس را شروع میکنند، این است که چگونه وردپرس را فارسی کنیم. نوشتهها با برچسب و دستهبندی مدیریت میشوند اما برگهها با استفاده از سلسهمراتب و زیرمجموعهها مدیریت میشوند. میتوانید از اینجا برگهها را ویرایش کنید. گزینه جفنگ به معنی همان اسپم است و زمانی که شما آن را انتخاب میکنید درواقع این دیدگاه جفنگ شناختهشده و کاربر بلاک میشود. البته این بخش استفاده چندانی در ایران ندارد و درواقع بعضیاوقات برای پرسیدن سؤالات از آن استفاده میشود و متأسفانه کسی به خود زحمت ارسال نظر و Feedback را نمیدهد. بعلاوه این افزونه گزینهای را برای حذف کلیه موارد مرتبط با کامنت از داشبورد، ابزارک ها، منوی مدیر، admin bar در اختیار شما قرار می دهد. با کلیک بر روی گزینه خالی کردن زبالهدان که در قسمت پایین سمت راست قرار دارد میتوانید این قسمت را کاملاً خالی کنید.

افزایش سرعت وردپرس

به روزرسانی ها برای اهداف امنیتی طراحی شده اند و سیستم شما را در مورد شناخت مواردی مانند بدافزار و ویروس به روز می کند. بیشتر افرادی که از وردپرس استفاده میکنند افزونه های زیادی را نصب و حذف میکنند ولی بعضی از افراد اعتقادی به حذف افزونه های بدون کاربرد ندارند و این کار باعث افزایش تعداد افزونه ها بر روی وردپرس میشود. یکی دیگر از روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی و بهینه سازی تصاویر یک وبسایت استفاده از قابلیت Lazy Load یا همان بارگذاری تنبل است. بنابراین سایت شما سریعتر بارگذاری می شود و پهنای باند را نیز ذخیره می کند. سرعت بارگذاری سایت اپکار پس از اجرای این سرویس بطور چشمگیری کاهش یافته و به زیر 1 ثانیه رسیده است. با استفاده از این کار میتوانید از نمایش نظراتی که ممکن است برای شما مفید نباشد جلوگیری کنید و بدین ترتیب تنها نظرات دلخواه شما نمایش داده میشود.

اگر در وب سایت خود قابلیت هایی را دارید که کاربران برای دسترسی به آنها باید حتماً وارد حساب کاربری خود در سایت شوند، گزینه “فعالسازی کش برای کاربران وارد شده وردپرس” را فعال کنید. اگر افراد دیگری نیز به سایت شما دسترسی دارند میتوانید با توجه به دسترسیهایی که آنها نیاز دارند نقش آنها را انتخاب کنید. کافی است عبارت compress picture را گوگل کنید تا با لیست بلندبالایی از این سایت ها دسترسی داشته باشید. این افزونه امنیتی تاکنون بیش از 41 میلیون بار از مخزن وردپرس دانلود شده و در حال حاضر روی بیش از 5 میلیون سایت نصب و درحال استفاده است. معرفی را از افزونه ای که شاید کمتر با آن آشنا باشید شروع میکنیم و در آخر هم یک افزونه ی قدیمی، آپدیت نشده، فراموش شده ولی در نهایت دوست داشتنی را به شما معرفی میکنم و چند شیوه را هم برای کار کردن با این افزونه برایتان بازگو خواهم کرد.

چنانچه در تشخیص مناسب ترین قالب برای کسب و کار خود دچار تردید هستید، از طریق چت انلاین و یا تلفن های تماس جهت مشاوره رایگان با ما ارتباط برقرار کنید. اما در نسخههای جدیدتر وردپرس، در اولین مرحله از نصب وردپرس از شما میخواهد تا زبان مورد نظر خود برای نصب وردپرس را انتخاب کنید. در آخر، روی فعال سازی کلیک کنید تا قالب برای وب سایت شما آماده شود. طبق تصویر زیر در قسمت تولبار بخش محتوا، گزینهای به اسم تصویر درونی وجود دارد، که از طریق آن میتوانید فایلها و عکسهای مدنظرتان را آپلود کنید. دیدگاهها بهعنوان مهمترین بخش تعامل بین کاربر و مدیر سایت میباشند که از طریق آن میتوانید با کاربر خود ارتباط برقرار کنید. شما با استفاده از افزونههای موجود در سایت میهن وردپرس میتوانید مانع ارسال اسپم توسط افراد سودجو شوید. همانطور که مشاهده میکنید، بخش هدر و فوتر و پنل کناری وبسایت را از تم اصلی وبسایت ما به ارث برده است؛ ولی در قسمت محتوا هرگونه تغییر دلخواه خود را انجام دادهایم و بخشهای مختلف آن را با محتوای دلخواه، سفارشیسازی کردهایم.