افزونه های وردپرس

همچنین سازگار بودن با نسخه وردپرس را نیز نشان میدهد. در هر نسخه وردپرس موفق شده است تا با کمک کاربران و توسعه دهندگان ثالث از سرتاسر دنیا سیستم خود را در سطح ایمنی بالایی قرار دهد. در مورد بحث امنید باید بدانید که امنیت تنها به معنای حذف خطرها نیست؛ بلکه کاهش خطر نیز نوعی ایمنی محسوب میشود.. بعضی از افزونه ها کمک می کنند تا سایت مورد نظر برای موتورهای جستجو بهینه شود. یکم مشاوره برای بعضی ها…

لازمه حفظ امنیت در سایت شناخت راه های نفوذ به سایت است شما با شناخت تفکر مهاجم می توانید به خوبی از سایت خود دفاع کنید. پس از نصب وردپرس نیز زمان زیادی نخواهد برد تا سایت شما به یک وبسایت کامل و جامع تبدیل شود. بارگذاری تصاویر اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بهینهسازی تصاویر نیز اهمیت دارد. هسته وردپرس به صورت پیش فرض امنیت بالایی دارد و به دلیل استفاده جهانی از آن، همه روزه باگ های مختلف آن رفع می شوند و به روز رسانی می شود. نکته : تمام نکات فوق، را میتوان در سیستم مدیریت محتوا وردپرس دید و این دلیل برمحبوبیت وردپرس و برگزاری دوره های متعدد آموزش وردپرس است. مهم ترین نکته در زمان تهیه نسخه پشتیبان این است که بطور مرتب نسخه پشتیبان کامل از وب سایت را در حسابی بجز حساب میزبان ذخیره کنید.

دوره بوت استرپ بسیار روان و کابردی آموزش داده شده کل آموزش حدود ۴ ساعت هست که در یک ساعت اول کل مباحث بوت استرپ را با مثال های کابردی یاد میگیرید و در ۳ ساعت باقی مانده هم یک سایت زیبا با استفاده از بوت استرپ طراحی میکنیم. این ابزار ناوبری کل فرآیند را بسیار روان تر می کند. خیر. وردپرس به تنهایی کند نیست ولی وقتی تعدادی افزونه و یک قالب بر روی سایت نصب می شود سرعت سایت کاهش پیدا می کند. موثرترین راه برای جلوگیری از ورود هکرها با این روش به سایت بلاک آی پی هایی است که چندین بار برای ورود به سایت تلاش می کنند. ♦ و اما خوده من وقتی تازه وارد بازار کار طراحی سایت شده بودم و به حساب خودم همه چیزو بلد بودم و پروژه طراحی سایت میگرفتم گاهی اوقات مشتری یه چیزهایی برای سایت میخواست ومن با چالش هایی مواجه میشدم که تازه متوجه میشدم هنوز هیچی بلد نیستم – مثلا برای استفاده از حلقه های چندگانه که برای نمایش محصولات با تب منو ست بشه و قیمت محصول رو هم با استفاده از یک متاباکس و قابلیت فیلترگذاری نمایش بده و از پنل وردپرس هم قابل مدیریت باشه – یا سایدبارهای مختلفی که در صفحات مختلف محتویات مختلفی رو نمایش میدن – یا مشکلاتی که در ریسپانسیو کردن قالب منو ها و…

افزایش سرعت وردپرس

توابع – انواع حلقه ها و کاربردشان – هوک ها اکشن ها فیلترها – پست تایپ سفارسی و تاکسونومی ها – مبحث پست متاها – ایجاد ابزارک های اختصاصی – شورت کدها – فرم لایت باکس ثبت نام و لاگین هوشمند – پنل آپشن حرفه ای – فروشگاه محصولات دانلودی با کمک افزونه EDD – معرفی و کار با افزونه های کاربردی – سلسله مراتب فایل ها و… در هر صورت این امکان وجود دارد که این آپشن به طور تصادفی تیک خورده باشد و در نتیجه وبسایت شما از نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر حذف شود. یک باکس html هم وجود دارد که در آن میتوانید کد html بنویسید و به منوی خود اضافه کنید. افزونه های وردپرس کد های آماده ای هستن که باعث کم شدن هزینه و افزایش سرعت طراحی سایت شدن.

برای انجام این کار، یک فایل PHP در پوشه پلاگین جدید خود ایجاد کنید و نامی مانند my-first-plugin.php برای آن بگذارید. از ویژگی های اصلی این افزونه می توان به محافظت از brute force ، تشخیص تغییر پرونده ، تشخیص خطای 404 ، اجرای سریع رمز عبور و پشتیبان گیری از پایگاه داده اشاره کرد. برای مثال فرض کنید یک مقاله را در سایت خود 5 بار بازبینی کرده اید و آن را تغییر داده اید. طبق آمار، و بررسی های انجام شده، در حال حاضر حوزه وب و طراحی سایت در بین همه حوزه های برنامه نویسی، بازارکار بهتر و پررونق تری دارد که یکی از دلایل آن اثرات شیوع کرونا و رشد کسب و کارهای اینترنتی در دوسال اخیر است. متخصص وردپرس کسی است که هم مهارت های ساخت سایت بدون کدنویسی و هم برنامه نویسی و توسعه وردپرس را دارد.

وردپرس به صورت کامل بر اساس اصول و قواعد سئو(بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) پیاده سازی شده است اما این به معنی نیست که دیگر نیازی به انجام کار اضافی در وردپرس برای افزایش بهینه سازی سایتمان انجام ندهیم. بخاطر همین تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه با کمک همکاران و دوستان عزیزم در وبسافت۳ یک پشتوانه مطمئن برای تمام دوستانی که در حوضه طراحی سایت و وردپرس فعالیت میکنن یامیخوان وارد این حوضه بشن، تولید بکنیم و تمام تجربیات و تحقیق هامون رو در این زمینه تحت عنوان دوره جامع آموزش طراحی قالب وردپرس یکجا تقدیم حضورتون بکنیم. گوگل به عنوان یکی از غول های تکنولوژی و هم چنین یکی از با ارزش ترین کمپانی های حال حاضر دنیا در بخش سرمایه گذاری خود از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا استفاده می کند. زمانی که شحصی یا رباتی مطلبی از سات شما را کپی برداری کند در زمان پیست کردن ان این افزونهذ به طور خودکار متن سفارشی شما که شامل لینک صفحه مرجه شما نیز می باشد را به متن کپی شده ضاافه می کند.

در دوره وردپرس پیشرفته صرفا به معرفی چند افزونه امنیتی نمی پردازیم چرا که معتقدیم شما به عنوان یک متخصص باید بدانید که هرکدام از مواردی که درحال اجرای آن هستید چه کاربردی دارد و برای چه این کار را در سایت خود اجرایی میکنید.متاسفانه بسیاری صرفا با فعال کردن افزونه های امنیتی معتقند که امنیت برقرا می شود در حالی که اصلا به این شکل نیست و افزونه های امنیتی صرفا ابزاری برای کمک کردن به ما هستند. اما به صورت کلی بهترین افزونهای که میتوانید به عنوان افزونه ویرایش صفحه وردپرس از آن استفاده کنید و وبسایت شما را سنگین نکند و راحت از تمام معایبی که گفته شد گذر کنید، افزونه افزونه ویرایش صفحه وردپرس المنتور است. آگاه باشید که اگر portfolio را به عنوان لینک نوع پست سفارشی انتخاب کرده باشید، نمیتواند از آن در جای دیگری استفاده کنید بنابراین برای برگه از clients-portfolio استفاده میکنیم و متنی نیز به آن اضافه میکنیم.

در php.ini است.” رو به رو می شوید می توانید عدد هایی که در فایل نوشته اید را با توجه به سایز افزونه یا پوسته خود تغییر دهید. 3. پوشه مورد نظر رو فشرده و تبدیل به فایل .zip کنید. ما یک طرح PSD حرفه ای درفتوشاپ داریم و میخواهیم آن را به html5 و css3 تبدیل کنیم – در ابتدا شما ساختار اصولی و استانداردکدنویسی html5 و تگ های اون رو کامل یاد میگیرید تفاوت های HTML5 رو با HTML4 بررسی میکنیم مبحث کراس بروزر و نحوه سازگاری سایت در مرورگرهای مختلف رو یادمیگیرید و ضمن یه مقدمه از CSS3 و نحوه استایل نویسی میریم سراغ کدنویسی و تبدیل فایل PSD به HTM5 و CSS3. در این مرحله ضمن آموزش html و css یاد می گیرید که چطور به بهترین شکل ممکن طرح PSD رو تبدیل به HTML5 و CSS3 بکنید ضمن اینکه در این مرحله (بخاطر وجود منو کشویی – اسلایدر – تب منو – منوی چسبنده – فرم ثبت نام و لاگین لایت باکس – اطلاعیه با افکت تایپینگ – دکمه رفتن به بالا و… )جی کوئری روهم تا حد زیادی یادمیگیرید.

♦ یه عده تماس میگرفتن و میگفتن ما بیشتر سروکارمون با قالب های آماده و فارسی سازی قالب های خارجی هست اما برای ویرایش قالب – اضافه کردن امکانات اختصاصی به قالب – ادیت بعضی کدها و … برای دوستانی که بیشتر به ویدئو های آموزشی علاقه دارند یک دوره رایگان آماده کرده ایم. که همه این موارد رو چون آموزش بصورت پروژه محورهست گام به گام بصورت عملی روی سایتمون انجام میدیم و شما صفرتا صد انجام یه پروژه حرفه ای رو کاملا یادمیگیرید. که همه این موارد رو بصورت پروژه محور یادمیگیرید و کاملا با جزئیات کارشون آشنا میشید یعنی اینجوری نیست که فقط بیایم مباحث رو بصورت تئوری و صرفا جهت آشنایی مطرح کنیم نه! ببینید صرفا بلد بودن html css شما رو به هیچجا نمیرسونه اما اگر علاوه بر اون مثلا در زمینه های (تبدیل PSD به HTML و وردپرس – طراحی سایت – سئو – طراحی ریسپانسیو – تامین امنیت سایت – پشتبانی و رفع اشکال و…) تخصص داشته باشی به شدت به درآمد و پیشرفت شما کمک میکنه و اگر در ماه از بین این تخصص ها و خدماتی که داری فقط دو سفارش درماه داشته باشی(که حداقلش هست) میتونی به درآمد قابل توجهی برسی و هرچقدر کارت رو حرفه ای تر انجام بدی نمونه کارهای بهتری داری و معروف تر میشی در نتیجه تعداد سفارشات و پروژه هات هم بیشتر میشه و حتی میتونی افرادی رو استخدام کنی و پروژه های اضافی رو به اونها بسپاری که همه اینها زمینه تاسیس شرکتت رو فراهم میکنه تا بتونی به درآمد رویایی و آرزوهات برسی.

سعی کنید همیشه حواستان به رمزهای ورود سایت خود باشد و آنها را مرتبا تغییر دهید تا امنیت وب سایت وردپرسی خود را حفظ کنید. این آدرس مورد حمله مهاجمان قرار میگیرد و سعی میکنند با استفاده از حمله brute force وارد شوند. این در حالی است که وردپرس از نسخه های ابتدایی خود تا کنون در زمان بندی های از قبل اعلام شده، هسته خود را بروزرسانی کرده و نسخه جدید وردپرس را منتشر کرده است. دوره پایه وردپرس یک دوره جدید از وردپرس باران است که به صورت ویدئویی آماده شده است.

با استفاده از افزونههایی که در این قسمت معرفی میکنیم، میتوانید با هکرها، اسپمها و هر تهدید دیگری مقابله کنید. اگر از سرویسهایی مانند Linode استفاده میکنید، آنها به شما مجموعه از چارتها را ارائه میدهند که برای مانیتور کردن منابع سیستم از آن میتوانید استفاده کنید و در صورت بروز فشار برروی سرور از طریق ایمیل به شما اخطار میدهند. اگر از هاستهای اشتراکی استفاده میکنید بهتر است از شرکتهایی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید که توانایی حفاظت از امنیت سرور را داشته باشند. علاوه بر این، هزاران افزونهی فروشی نیز وجود دارند که توسط تولیدکنندگان انفرادی یا شرکتهایی مثل خود ما ارائه میشوند. حتی اگر گزینه های مورد نظر شما در سفارشی سازی افزونه وجود نداشته باشد می توانید از ویرایشگر CSS دستی افزونه استفاده کنید. به همین دلیل جامعه وردپرس بسیار گسترده است و این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در گروه ها و یا انجمن های سطح وب، سوالات خود را پیرامون وردپرس مطرح کنید تا پاسخ آن را در سریع زمان ممکن دریافت کنید.

ما در پشتیبان وردپرس و در خدمات پشتیبانی که به ارائه میدهیم امنیت و پشتیبانی بیش از ۳۵۰۰ سایت وردپرسی از کوچک تا بزرگ را در دست داریم و همین هم باعث شده در این زمینه تجربه بسیار زیادی داشته باشیم و بتوانیم به خوبی امنیت سایت شما را تامین کنیم، تیم پشتیبان وردپرس از متخصصهای وردپرسی تشکیل شده که سالها در این زمینه فعالیت دارند و تمامی حفرههای امنیتی که ممکن است در سایت شما باشد را بررسی کرده اند و میتوانند امنیت بسیار خوبی را برای سایت شما فراهم کنند.شما هم میتوانید در کنار همین ۳۵۰۰ سایت مشتری ما باشید و امنیت سایت خود را تا چند برابر افزایش دهید تا بتوانید در کسب و کار خود همیشه یک وضعیت عالی را داشته باشید و از نظر ایمنی هیچ خطری شما را تحدید نکند. در صورتی که تمایل به راه اندازی یک ساخت در ارتباط با کسب و کار و خدمات مرتبط دارید، ایران استخدام می تواند الگوی خوبی برای شما باشد.

برای مشاهده تمام قابلیتها و دانلود افزونه امنیتی وردپرس به برگه آن در مخزن افزونه های وردپرس به آدرس WP Hide & Security Enhancer مراجعه کنید. برای دانلود افزونه به لینک W3 total cache مراجعه کنید. سعی کنید پیشوندهای پیچیده و سختی برای جداول پایگاه دادههای خود استفاده کنید تا به راحتی قابل حدس نباشند. با توجه به توضیحاتی که در قسمت مشاوره خدمتون عرض کردم تو این دوره آموزش طراحی قالب وردپرس سعی شده تمامی مباحث مورد نیاز بازارکار و تخصص هایی که لازمه برای حرفه ای شدن داشته باشین و همچنین مشکلاتی که ممکنه در طراحی هاتون باهاش مواجه بشین رو پوشش بدم و میتونم تضمین کنم که با شرکت در این دوره دیگه برای هر امکاناتی که میخواین به سایت هاتون اضافه کنین یا هر مشکلی که برای طراحی هاتون پیش میاد نیازی نیست که کلی هزینه و زمان ارزشمندتون رو برای رفع اون مشکل صرف کنید و احیانا مشتری هاتون رو از دست بدین – پس سعی نکنین راهتون رو با سختی و مشقت و صرف هزینه و زمان زیاد آسفالت کنین، ما اتوبانی چهاربانده برای راه شما تدارک دیدیم تا در کمترین زمان ممکن متخصص شوید.

هنگامی که وب سایت شما به عملکرد خاصی نیازداشته باشد، افزونههای رایگان وردپرس به تنهایی نمیتوانند مسائل پیچیده را حل کنند. امنیت وردپرس قابل قبول است و اگر افزونههای امنیتی و یکسری اقدامات برای افزایش امنیت سایت را انجام دهید میتوانید همیشه از خطرات احتمالی دوری کنید. ♦ یه عده میگفتن ما طراحی سایت و وردپرس تا حدودی بلدیم و در دوره ها و کارگاه های آموزشی مختلف هم شرکت کردیم اما در عمل همیشه به مشکل میخوریم مثلا طرحمون تو مرورگرهای مختلف نمایش یکسانی نداره – کدنویسیمون اصولی و بهینه نیست – امکانات مورد نیازمون رو نمیتونیم با وردپرس به سایت اضافه کنیم و … به مشکل میخوریم و بلد نیستیم. ♦ یه سری افراد با ما تماس میگرفتن و میگفتن که ما میخوایم طراحی سایت یاد بگیریم الان هیچی بلد نیستیم و نمیدونیم که دقیقا از کجا شروع کنیم چه مباحثی رو اول یادبگیریم چه مباحثی پیش نیاز هستن و درکل راه راست و اصولی یادگیری طراحی سایت وحرفه ای شدن رو بلد نیستیم.

افزونه وردپرس

تنها یادگیری برخی از نکات سئو و به کارگیری آن در وبسایتتان می تواند تاثیر بسیار قابل ملاحظه ای در حجم بازدید کننده ورودی شما از موتورهای جستجوگر خواهد داشت. و به همین دلیل، هر بار که شخصی از آن صفحه وب بازدید می کند، تصاویر از سرور شما بارگذاری می شود, سایت بی تم و این به عنوان Image Hotlinking شناخته می شود. حتی کش کردن در خود سرور لایت اسپید کش باعث شده تا دیگر نیازی به لایه پراکسی معکوس نباشد. اما این مسئله کاملا اشتباه است و روزانه بهترین متخصصین دنیا باگ های وردپرس را می گیرند و باعث شدند که وردپرس به بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا تبدیل شود. در این مقاله بهترین مراجع آموزش وردپرس رایگان خارجی و ایرانی را معرفی می کنیم. البته تمام نکات زیر در دوره حرفه ای آموزرش وردپرس وبداتیس به صورت کامل آموزش داده شده است و تنها برخی از این ویژگی ها را باهم مرور خواهیم کرد.

پلاگین وردپرس