بایگانی‌های قالب شرکتی وردپرس آریا وردپرس | betheme

شما باید یک وب سایت شرکتی موفق طراحی کنید که الهام بخش اعتماد مشتریان بالقوه باشد و به افزایش فروش کمک کند. برای موفقیت در این جنبه ها، باید طراحی و اجرای وبسایت شما بی عیب و نقص باشد وتلاش کنید تا حرفه ای به نظر برسید. قالب Astra یکی از سبک ترین و سریع ترین قالب های موجود در این لیست است.

http://absnews.ir

همچنین در قسمت تماس با ما قالب حرفه ای وردپرس دارای فرم تماس و نقشه می باشد. تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند. بلی ، قالب ها به صورت متن باز می باشد و در صورتی که مشتری دانش فنی کافی داشته باشد ، می تواند در قالب تغیرات دلخواه را اعمال کند ، اما توس وب هیچ ضمانتی برای ایجاد مشکل پس از ویرایش به عهده نمی گیرد. بله ، پس از خرید ، فایل آموزشی به همراه قالب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خیر ، کار کردن با سایت بسیار ساده و آسان است ، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

قالب خودرو ( Autrics ) فارسی

قالب های شرکتی وردپرس اکنون بصورت فارسی و اورجینال در این صفحه ارائه شده اند. داشتن سازگاری و نداشتن تداخل در اجرای یک قالب با دیگر افزونه‌های وردپرس یکی از مزیت‌های مهم یک قالب خوب به شمار می‌آید. پشتیبانی قالب از افزونه‌های کاربردی وردپرس مانند فروشگاه‌ساز ووکامرس، یواست سئو، افزونه‌های قدرتمند فرم‌ساز و غیره به سایت شما کمک کرده و آن مجله خبری قالب بی تم وردپرس را معتبر و حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. پس از نصب قالب، توصیه می‌کنیم افزونه‌های کاربردی و مهم را بر روی سایت خود اجرا کرده و از سازگاری آن‌ها با یکدیگر اطمینان حاصل کنید. در هنگام انتخاب قالب شرکتی این نکته را همواره مدنظر قرار دهید که نخستین چیزی که در لحظه ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می‌کند ظاهر، طرح و رنگ‌بندی وبسایت می‌باشد.

روش طلایی برای افزایش امنیت سایت وردپرسی

راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار، ساده نیست و پیچ و خم های زیادی دارد. یکی از مهم ترین چالش هایی که شما با آن رو به رو می‌شوید، جذاب نگه داشتن سایت است به گونه‌ای که بتواند کاربری را که به وبسایت مراجعه کرده، جذب خود کند و بتواند از او یک مشتری بسازد. از زبان فارسی، افزونه WPML و صفحه ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند.

  • این قالب که بخشی از خانواده تم‌های Themeisle است یکی از بهترین انتخاب ها برای شرکت هایی می باشد که قصد دارند محصولاتشان را آنلاین عرضه کنند.
  • همانطور که گفتیم کیان تم در طراحی قالب وردپرس شرکتی خود به جزئی ترین نکات توجه نموده است از این رو یک پنل مدیریت فارسی و بسیار ساده برای هر قالب شرکتی وردپرس طراحی کرده است.
  • یکی از محبوب ترین قالب های وردپرسی سایت های شرکتی است که بیش از 600 هزار نصب فعال داشته است.
  • اگر قصد راه اندازی یک سایت خبری، وبلاگی، مجله اینترنتی، ورزشی، روزنامه ای و هرنوع سایتی که می خواید مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید و با بهترین قالب برای مخاطب به نمایش درآید پیشنهاد می کنم از این قالب استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی این قالب سرعت و سبکی آن است و همین برای یک سایت شرکتی مزیت فوق‌العاده مهمی است. علاوه بر طرح‌های از پیش آماده، اگر ایده‌ای خاص برای سایت خودتان داشته باشید، یک طراح سایت می‌تواند با کمک این قالب، ایده شما را به‌راحتی اجرا کند و سایتی پرسرعت برایتان بسازد. یعنی سایت ما هم برای معرفی شرکت و خدماتش باشد و هم در کنار آن، محصولات را به طور مستقیم به فروش برساند. اما بازهم آنچه تعیین می‌کند ظاهر سایت چگونه باشد این است که اگر بخواهیم مقایسه کنیم، کفه ترازو به سمت شرکتی بودن سایت است یا فروشگاهی؟ و بعد طبق آن، قالب سایت را انتخاب کنیم. ساخت وبسایت های ریسپانسیو یکی از ساده ترین کارها با قالب دی وی است زیرا خود این قالب به صورت پیش فرض ریسپانسیو می باشد و از ویژگی های آن می توان به این موضوع اشاره کرد که این قالب دموهای مختلفی برای همه کسب و کارها دارد. استایل های متعدد هاور، استایل متن و فونت ها کنترل جابجایی افکت ها، تنظیمات حاشیه، ویرایش گروهی، جایگذاری استایل ها، تنظیمات قالب فیبتر و سرعت بالا اشاره کرد.

دانلود قالب شرکتی فروشگاهی وردپرس (Hestia)