بایگانی‌های قالب شرکتی وردپرس آریا وردپرس | betheme

این قالب حرفه ای ترین قالب چندمنظوره به ویژه برای راه اندازی سایت شرکتی می باشد. قالب TheGem که در وبسایت های فارسی با نام ترجمه‌ای آن یعنی قالب گوهر نیز شناخته می‌شود، یکی از معروفترین و پرفروشترین قالب های وردپرسی است. این قالب به نحوی طراحی شده که برای استفاده در همه کسب و کارها مناسب باشد و بسیاری معتقدند این قالب، حق نامگذاری‌اش را به جا آورده و به مانند گوهری در بین قالب های شرکتی است. قالب های شرکتی وردپرس در اصل با نام Company Themes شناخته می‌شدند و در واقع صرفاً برای ساختن وبسایت کمپانی ها و شرکت های مختلفی طراحی شده بودند. اما در حال حاضر این قالب ها را در سایت های خارجی با نام Business Themes می‌شناسند. یعنی دیگر ویژگی های این قالب ها آنقدر گسترده شده که هر کسب و کاری می‌تواند از آن ها استفاده کند و دیگر فقط مختصِ شرکت ها نیستند.

نکات ضروری انتخاب قالب

استفاده از ابزارک‌های سفارشی، یک نوار لغزنده محتوا و انتخاب رنگ‌های متنوع و طرح‌های خاص و لاکچری از دیگر قابلیت‌های قالب شرکتی Vantage می‌باشد. قالب شرکتی Enterprise Pro مناسب برای مجله خبری قالب بی تم وردپرس شرکت‌های نوپا و آژانس‌های بازاریابی طراحی گردیده است. این قالب با موضوع مینیمالیست خود موجب می‌گردد که خدمات و محصولات شرکت به راحتی در اختیار کاربران به نمایش گذاشته شود.

http://absnews.ir

از طرح‌های پیش فرض آن استفاده کنید تا طراحی وب باشکوه را با چشمان خود ببینید. این قالب با بیش ۶۵۰ قالب از پیش آماده، قدرت انتخاب بالایی به شما می‌دهد تا باتوجه‌به نوع و هدف سایتتان شکل و ظاهر آن را انتخاب کنید. در این مقاله بر اساس ویژگی‌هایی که یک قالب مناسب باید داشته باشد، قالب‌های شرکتی مختلفی را بررسی کرده‌ایم و از میان آنها بهترین قالب‌ های شرکتی را معرفی می‌کنیم. دقت کنید که اگرچه امکانات یک قالب و ویژگی‌های آن برای ارزیابی قالب ضروری است اما سلیقه خود و مشتریانتان را هم همیشه در نظر داشته باشید.

خصوصیات بهترین قالب های شرکتی وردپرسی

قابلیت‌های زیادی مانند درباره ما و بخش‌های بررسی، نمای کلی و بسیاری دیگر از این قبیل ویژگی‌ها را با Advent می‌توانید خود اضافه نمایید. وجود تصویر هدر صفحه اصلی زیبا و پس زمینه‌های جذاب از ویژگی‌های خاص این قالب است. اگر به دنبال یک تم تجاری وردپرس هستید که وب سایت شما را مدرن و شیک دیده کند، پیشنهاد ما به شما استفاده از قالب Sydney Pro می‌باشد. یک هدر کاملاً قابل تنظیم و همچنین افزودن یک اسلایدر تصویر در صفحه اصلی از قابلیت‌های منحصر به فرد Sydney Pro محسوب میگردد.

  • ایمپرزا یک قالب کاملا اورجینال بوده و در رتبه بندی گوگل و سئو وردپرس نیز بزرگ‌ترین امتیاز محسوب می‌شود.
  • از این رو میتوان گفت قالب های ما مناسب انواع کسب و کار هستند و ما میتوانید برای هر کسب و کاری یک قالب شرکتی وردپرس و یا پوسته شرکتی وردپرس را به شما معرفی کنیم.
  • این قالب تجاری وردپرس برای ایجاد وب سایت‌های قوی مورد استفاده قرار گرفته و مطابق با طراحی بوت استرپ مدولار ساخته شده است.
  • برای اینکه بتوانیم در مورد قالب به درستی شمارا راهنمایی کنیم ، لطفا با شرکت تماس بگیرید و با قسمت مشاوره صحبت نمایید.

ازجمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای آن‌ها برشمرد، 2 منطقه ویجت صفحه اصلی، الگوهای صفحه سفارشی، قابلیت چند زبانه شدن وب سایت و چندین طرح و الگوهای زیبا و خاص است که امکانات ارزنده‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با استفاده از قالب Enterprise Pro وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت نمایید. کیان تم با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم اقدام به طراحی قالب وردپرس شرکتی کرده است. قالب وردپرس ایرانی که توسط تیم کیان تم طراحی شده است امکان استفاده از ویژگی های قدرتمند وردپرس را به کاربر می دهد. با توجه به مقوله جلب نظر و رضایت بازدیدکنندگان، رقابتی بودن وبسایت‌های مشابه و در نهایت دریافت جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجوی سرعت در قالب وردپرس شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است. سرعت بارگیری بالا یکی از مواردی است که موفقیت کسب و کار شما منوط بر آن خواهد بود و عدم توجه به آن موجب نرخ پرش وبسایت، کاهش ترافیک ورودی و دریافت نمره منفی از سمت گوگل خواهد شد.