بهترین افزونه امنیت وردپرس

تمام افزونه ها، قالب ها و کاربران تمام سایت های متصل شده را می توانید از یک پیشخوان مدیریت کنید. MainWP برای آژانس هایی که مسئول مدیریت تعدادی از سایت های مشتریان هستند، ایده آل است و دردسر ورود به سیستم هر سایت را به طور جداگانه از بین می برد. آنچه که در مورد افزونه Monarch اهمیت زیادی دارد این است که به شما اجازه اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی را در سایت های موبایل می دهد. برای دستیابی به گزینه های سفارشی سازی پیشرفته تر باید نسخه Pro افزونه را خریداری کنید.

MainWP Tools رفته و به ویزارد راه اندازی دسترسی داشته باشید. چند راه حل پشتیبان گیری ارائه می دهد. ابتدا پلاگین MainWP Dashboard را در وب سایتی که می خواهید تمام سایت ها را از آنجا کنترل کنید، نصب کنید. قبل از نصب افزونه MainWP Dashboard در وب سایت وردپرس خود، باید یک بررسی سیستم انجام دهید. تنها محدودیت مدیریت چند سایت وردپرس از یک داشبورد این است که همه وب سایت ها باید در یک سرور باشند. برای این کار افزونه را از پایین صفحه دریافت نموده و آن را در سایت خود در بخش افزونه ها نصب کنید. این افزونه با وردپرس شبکه یا WordPress Multisite که در آن یک نصب واحد وردپرس چندین زیرسایت را کنترل می کند، متفاوت است. همچنین وردپرس(آموزش وردپرس) یک نرمافزار ارائه محتوا به صورت متن باز است که بر اساس سادگی در کارکرد و سرعت و تجربه کاربری عالی متمرکز شده است .

فقط چند لحظه طول می کشد تا تمام قسمت های وب سایت جدید برای مدیریت همگام سازی شود. اگر هر یک از تست های ذکر شده ناموفق بود، می توانید از ارائه دهنده هاستینگ خود بخواهید آن را برطرف کند. همانطور که قبلاً بحث کردیم، داشبورد MainWP به شما امکان می دهد چندین سایت وردپرس را با استفاده از یک داشبورد واحد مدیریت کنید. برای ساخت یک فید نیز می توانید چندین اکانت اینستاگرام را فچ کنید. شما به عنوان یک استفادهکننده یا مدیر سایت وردپرسی چه انتظاراتی از یک افزونهی نقشهی دارید؟ از دیگر قابلیت های مهم این افزونه امنیتی آن است که در صورتیکه سایت مورد حمله قرار بگیرد، می تواند مدیر سایت را از آن مطلع کند. برای تهیه کلاد هاستینگ | cloud hosting یا سرویس ابری لازم نیست با متخصص های وردپرس صحبت کنید، همه کارهای لازم توسط شرکت های ارائه دهنده این نوع سرویس ها مدیریت می شود.

7. هرگز از تم های سنگین استفاده نکنید به طوری که تم های سبک نیز میتواند فرآیند کاری شما را بهتر کنند. با رشد بالا و محبوبیتی که وردپرس در طول این چند سال به خود گرفته است و از طرفی به دلیل متن باز و رایگان بودن باعث شده است تا همواره از روشهای مختلف مورد حمله قرار گرفته و هکرها به دنبال این هستند که راهی برای نفوذ به وبسایتها پیدا کنند. کار این ماژول ایجکسی این است که هنگامی که سایت لود می شود بررسی میکند که آیا سبد خرید فعال است و خریدی وجود دارد یاخیر با غیرفعال بودن آن نیز مشکلی ایجاد نمی شود و اگر فایل وجود داشته باشد با توجه به کلاس های جاوا هندل می شود. با MainWP می توانید بر به روز بودن و بررسی سلامت سایت خود نظارت داشته باشید.

برای حل این مشکل میتوانید پست های طولانی را به چندین صفحه تقسیم کنید. همچنین به شما اجازه می دهد با سفارشی سازی پارامترهای شورت کد چندین فید بسازید. نسخه رایگان این افزونه از Facebook ،Twitter ،LinkedIn ،Pinterest ،Google و Flint پشتیبانی می کند. Kiwi Social Share بیشتر ویژگی های خود را در نسخه رایگان افزونه ارائه می دهد. شاید مهمتر از همه این باشد که گزینه های سفارشی سازی بیشتری را اضافه می کند، چیزی که در نسخه رایگان کاملاً محدود است. داشبورد MainWP دارای ویژگی های مفیدی است که هنگام مدیریت چند سایت وردپرس به درد شما می خورد. سیستم مدیریت وردپرس MainWP سیستمی است که به افراد امکان می دهد چند سایت وردپرس متعلق به خود یا مشتریان شان را حتی اگر روی هاست های مختلف میزبانی شوند، از یک پیشخوان کنترل کنند.

بررسی سیستم، معیارهای سرور مورد نیاز MainWP Dashboard را برای کارکرد صحیح با سایت وردپرس شما تشخیص می دهد. تمام قسمتهای مورد نیاز را پر کنید و روی Test Connection در پایین صفحه کلیک کنید تا همه موارد درست باشد. شما می توانید در مقاله بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت، با برترین پلاگین ها در این زمینه آشنا شوید. شما می توانید موقعیت قرار گیری نوار کناری، رنگ ها، سایه ها، استایل های برچسب، شکل لینک ها و بسیاری موارد دیگر را سفارشی سازی کنید. برای افزودن یک سایت جدید، قبل از هر چیز باید پلاگین MainWP Child را روی همه وب سایت هایی که می خواهید از داشبورد MainWP کنترل کنید، نصب کنید. با نصب هریک از افزونه های معرفی شده در این مقاله در سایت وردپرسی خود شاهد افزایش اشتراک گذاری ها و ترافیک بیشتر در سایت خود خواهید بود.

MainWP Dashboard می تواند افزونه های MainWP Child را به طور خودکار به روز کند. با این حال، اگر یک سایت پرترافیک را مدیریت میکنید، قطعاً می تواند تأثیر چشمگیری در کاهش استفادهی کلی شما از پهنای باند و صرفه جویی در هزینه های میزبانی داشته باشد. علاوه بر این، می توانید با ایجاد یک اکانت آنالیتیکس اجتماعی میزان تعامل در شبکه های اجتماعی را پیگیری کنید. یکی دیگر از پلاگین های موفق برای آمارگیری در سایت های وردپرسی Slimstat Analytics است. شما میتوانید در تنظیمات این افزونه مشخص کنید که گزارش رهگیری برای چه افرادی ارسال شود و میتوانید ایمیل مورد نظر خود را جایگذاری کنید تا گزارشها برای ایمیل شما ارسال شود. روی دکمه Start Managing Your Sites کلیک کنید تا وارد داشبورد Mainwp شوید. شما خیلی راحت میتوانید وارد سایت وردپرسی خود شوید و بدون پرداخت هزینه صفحات جدید را در سایت خود ایجاد کنید. استفاده از اسکريپتهاي خارجي در صفحات وب شما حجم زيادي از دادهها را هنگام دانلود درگير ميکند.

این اسم به صورت پیش فرض در نسخه های قدیمی وردپرس به کار میرفت اما جدیدا از کاربر خواسته میشود که نام کاربری خود را وارد کند سایت بی تم . اگر به دنبال یک افزونه سبک هستید که گزینه های زیادی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد، Swifty Bar مناسب شما است. در انتها نیز دکمه های پیمایش وجود دارد که به بازدید کنندگان اجازه می دهد به سرعت به سایر مقالات پرش کنند. خط آبی در بالای نوار Swifty پیشرفتی که بازدید کننده در صفحه انجام داده را نشان می دهد. به عنوان مثال استایل Mashable و Upworthy را فراهم کرده است و همچنین ویژگی های زیادی مانند شمارش مشاهده پست ها، آنالیتیکس به اشتراک گذاری های اجتماعی و تقویت کننده مشترک را ارائه کرده است. این افزونه با بیش از 35 شبکه اجتماعی مختلف، 5 موقعیت قرارگیری دکمه ها، 6 پاپ آپ و fly-in، شمارش های اختیاری، رنگ های سفارشی و بسیاری موارد دیگر به شما این امکان را می دهد که انواع دکمه های شبکه های اجتماعی را بر طبق نیازهای سایت خود بسازید.

افزونه وردپرس

همانطور که قبلا ذکر شد، شما باید افزونه MainWP Child را در یک وب سایت وردپرس که می خواهید به داشبورد MainWP متصل شود، نصب کنید. ۲- تفاوت افزونه های نصب شده و فعال چیست؟ اگر از افزونه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی دیگری استفاده کرده اید که عملکرد آن مورد توجه شما بوده و تجربه کاربری خوبی داشته اید با ما در میان بگذارید. هزاران افزونه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس وجود دارد که بسیاری از آنها ویژگی های یکسانی دارند. Social Snap به کاربران شما اجازه می دهد تا از حساب کاربری شان در شبکه های اجتماعی به صفحه شما وارد شوند.

افزایش سرعت وردپرس

ممکن است شما یک سایت شرکتی داشته باشید و یا یک سایت فروشگاهی داشته باشید و یا اصلا یک وبلاگ با استفاده از وردپرس برای خود ایجاد کرده باشید، همانطور که میدانید تاممی امکانات این سایت ها باهم متفاوت هستند و صد در صد تامین امنیت برای این امکانات و سایتهای مختلف هم به صورت متفاوتی خواهد بود.خیلی خب با این همه مزیتهای پشتیبان وردپرس هنوز هم شک دارید پشتیبان وردپرس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟ اما یک سری نیازهای امنیتی به صورت پیشفرض داخل وردپرس تعریف نشدهاند. هر قالبی یک سری ویژگیهای منحصر به فرد دارد. یک افزونهی freemium، یک افزونه رایگان با تنظیمات قابل ارتقا به ورژنهای بالاتر است که به منظور افزایش خصیصههای وردپرس استفاده میشود. نصب نموده باشید این کار به راحتی با انتقال فایل به یک مسیر بالاتر از پوشه ی public یعنی مسیر Home یا روت هاست منتقل می نماییم. هدف اصلی MainWP سهولت مدیریت چند نصب مختلف وردپرس از یک داشبورد است.

بعد روی هماکنون نصب کن کلیک کنید تا وردپرس شروع به دانلود افزونهی شما کند. به سایت فرزند خود وارد شوید، پلاگین را نصب کرده و آن را فعال کنید. در صورت تمایل، این گزینه را فعال باقی بگذارید و روی دکمه Continue کلیک کنید. نکته ی قابل توجه در مورد این افزونه این است که در سه طبقه بندی مختلف پایه، متوسط و پیشرفته ارائه شده است. دسته بندی کرد به این شکل آنها را در دیتابیس قرار داد تا در زمانی که به آنها نیاز است به راحتی در اختیارتان باشند. برای خرید فونت ایران سانس نیاز است از طریق سایت فونت ایران اقدام کنید. اگر سوالات بیشتری از میزبانی هاست دارید میتوانید به سایت میهن وب هاست مراجعه کنید.

اگر میخواهید محصول یا هر چیز دیگری را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید، WooCommerce یکی از بهترین افزونه های ورد پرس در این زمینه است. تلاش برای بدست آوردن افزونه ها و قالب های خارج از نمایندگی ها ممکن است برای شما خطراتی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، یک حالت دستی برای کنترل بهتر قالب (با استفاده از شورت کد یا PHP) ارائه می دهد. درامه توضیحات طراحی پلاگین وردپرس، میخوایم یه پلاگین داشته باشیم که بهش یک کلمه بدیم و بره تو کل سایت اونو پیدا کنه و با کلمه بعدی که ما میدیم جایگزین کنه. آپدیت قالب و افزونه سبب میشود سایت شما بهینه شود، و شما بتوانید بهتر از آن استفاده کنید. این سیستم برای افراد حرفه ای که متوجه شده اند مدیریت وردپرس چیزی فراتر از بروزرسانی قالب و افزونه ها است، مناسب است.

صفحه ای برای شما باز می شود که در آن می توانید گزینه های بیشتری برای کنترل وب سایت اضافه شده در اختیار داشته باشید. این افزونه به شما امکان نمایش آخرین عکس های اینستاگرام تان را در وردپرس می دهد. سایتهای تخصصی دیگری نیز بر پایهی وردپرس وجود دارند که نیازمند نمایش نقشه در سایت خود هستند. به این ترتیب سایت شما در هیچ زمانی بدون مطلب نخواهد بود و ربات های گوگل نیز در زمان های مشخص می توانند در داخل آن خزش نمایند. این امر باعث می شود که حتی در دستگاه های موبایل هم بتوانید اشتراک گذاری های زیادی دریافت کنید. در این مقاله افزونه MainWP را توضیح داده و نحوه استفاده از آن را آموزش می دهیم.

این افزونه به شما اجازه می دهد چندین دکمه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و گزینه های قرارگیری آن نیز بسیار متنوع است. در سایت های وردپرسی می توان از افزونه WP super cache و W3 total cache برای این موضوع استفاده کرد. حتی اگر گزینه های مورد نظر شما در سفارشی سازی افزونه وجود نداشته باشد می توانید از ویرایشگر CSS دستی افزونه استفاده کنید. این افزونه دارای ویژگی های متعددی مانند زمان بندی خودکار، تقویت نوشته های قدیمی و آنالیتیکس پیشرفته است. ابتدا باید یک توکن دسترسی اینستاگرام بسازید سپس می توانید از شورت کدهای موجود برای نمایش فید در هر جایی از وب سایت خود شامل نوشته ها، برگه ها یا ابزارک ساید بار استفاده کنید. ادغام با وب سایت به صورت خودکار انجام می گیرد و گزینه هایی برای شامل کردن یا مستثنی کردن نوشته ها و برگه ها دارد.

پلاگین وردپرس

بعد از ایجاد حساب کاربری در StackPath و خریداری آن، تنظیمات افزونه را به صورت زیر پیکربندی کنید. برای ورود به تنظیمات آن، بر روی URL یک وب سایت در تصویر بالا کلیک کنید. به طور مثال در تصویر زیر می بینید که افزونه فرم تماس ۷ به صورت کامل به فارسی ترجمه شده است. این ویژگی به کاربران وردپرس کمک می کند تا یک شبکه کامل از سایت های وردپرس ایجاد کنند که از یک داشبورد وردپرس قابل کنترل باشد. اگر وب سایت های دولتی قابل هک باشند، وب سایت های شما نیز می توانند مورد حمله قرار بگیرند. اگر نمی خواهید از ویزارد راه اندازی استفاده کنید، می توانید با کلیک روی دکمه “Not Right Now” از آن صرف نظر کرده و به داشبورد MainWP خود وارد شوید. پس از فعال سازی، ویزارد راه اندازی افزونه که از شما می خواهد افزونه را برای مدیریت چندین سایت وردپرس پیکربندی کنید، نشان داده می شود.