بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

برای توضیح دلیل دوم، گاهی میبینید که یک معامله بدون رسیدن به قیمت توقف ضرر شما بسته شده است یا بعبارت دیگر در نزدیکی توقف ضرر بروکر معامله شما را بسته است. آموزش فارکس از شما یک تریدر موفق میسازد تا بتوانید جزو معدود افرادی باشید که از این بازار سودهای کلان به دست میآورند. زیرا به ازای هر دلاری که یک معامله گر به دست می آورد، یک نفر در جایی دیگر یک دلار از دست داده است. از کلاهبرداری های فارکس که به شما وعده معاملات بدون ضرر، سیگنال های تضمینی و سود تضمین شده را ارائه می دهند اجتناب کنید زیرا هیچ چیز در معاملات فارکس تضمین نمی شود. در شرایط تورم بالا، برای کم شدن دور موتور اقتصاد و کنترل اثرات مخرب تورم، کشور ها اقدام به افزایش نرخ بهره خود میکنند.

افراد با تجربه بیش تر و حرفهای تر در بازار فارکس معمولاً از اصطلاح ترید برای انجام معاملات در این بازار استفاده مینمایند. این رویداد که در قالب B2B برگزار گردید، شاهد حضور افراد و نهادهایی از سرتاسر جهان در مرکز فناوری اروپا (قبرس) بود. بنابراین، داشتن رگولاتوری برای ایران خیلی هم ملاکی برای اعتبار نیست، اما به هر حال، تنها چیزی که میتواند تریدر را خاطر جمع سازد، مدت زمان حضور بروکر در بازار و تجربهی سایر تریدرها از فعالیت در این کارگزاری است. دلیل اول میتواند نوسانات بازار و دلیل دوم خطای بروکر است. به توجه به اینکه اصلیترین دلیل ایجاد تغییرات در قیمت جفت ارزها عرضه و تقاضا است، از این رو آشنایی با این دو مفهوم اهمیت زیادی در تحلیل خواهد داشت. در حال حاضر، آلپاری حدود دو میلیون مشتری، از ۱۵۰ کشور مختلف را خدمترسانی میکند.

این کارگزاری در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده و رگولاتوری آفشور FSA را برای ورد به بازار ایران دریافت کرده است. ما در لیستی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را معرفی کرده ایم و در آنجا نیز گفته شده که بروکرهای مدنظر تحت رگوله کدام سازمان بازرسی فعالیت میکنند. به خاطر سفت و سخت بودن شرایط رگولاتوریهای درجه یک و تحریمها علیه ایران، بسیاری از بروکرها که حتی رگولاتوری معتبر دارند، با شعبههای آفشور خود به ایرانیان خدمات میدهند تا بتوانند محدودیتهای رگولاتوری اصلی خود را دور بزنند. همچنین بروکرهایی که معتبر هستند و ایرانیان میتوانند با آن ها وارد بازارهای جهانی شوند را معرفی و نقد و بررسی می کند. FXTM همچنین سمینارها و کارگاه های آموزشی هم در جاهای مختلف برگذار میکنه که البته چون در کشور ما به دلیل محدودیت ها برگذار نمیشن ، این بخشش زیاد به کار ما نمیاد. همانطور که گفتیم، وقتی شما معاملهای با بروکر B-Book انجام میدهید، خود بروکر طرف دیگر معامله شما است و معامله را هج نمیکند، یا به عبارت دیگر پوشش نمیدهد. همانطور که میدانید نرخ ها می توانند برخلاف موقعیت معاملاتی شما حرکت کنند.رویدادهای سیاسی، اخبار فارکس، درگیری، اخبار بد در رسانهها و عوامل دیگری هستند که میتوانند باعث از کاهش ارزش یک ارز شوند.

معاملات آتی نفت برنت با 2 درصد افزایش به 101.20 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) نیز به 94.46 دلار افزایش یافت، اگرچه هر دو شاخص از بالاترین سطح خود فاصله داشتند. این موضوع برای معاملات فارکس در ایران به دو دلیل اتفاق می افتد. اگرچه مشتریان بروکرهای فارکس، بسته به اینکه از چه کشوری باشند ممکن است به خدمات و ویژگیهای متفاوتی علاقه داشته باشند ولی به طور کلی، فارغ از ملیت و میزان حرفهای بودن تریدرها، یک سری خدمات مشخص و تعریف شده وجود دارند که اکثر تریدرها خواهان آنها هستند و این خدمات جزو ویژگیهایی هستند که اگر یک بروکر، تعداد زیادی از آنها را با هم داشته باشد، به مرور زمان تبدیل بهترین بروکر فارکس در بین مشتریان خواهد شد. در عین حال تعداد این افراد و میزان مبلغ معامله روزانه شما در حدی نیست که بتوانید به عنوان یک بروکر ثبت شده و مستقیماً از LP نرخ بگیرید. امروزه افراد بسیاری هستند که تمایل دارند به انجام معامله ارزهای خارجی در بازار های ارزهای خارجی همچون فارکس بپردازند زیرا در این بازار مالی با کم ترین میزان سود و در ۲۴ ساعت شبانه روز می توان به معامله پرداخت این سوال ایجاد خواهد شد که با سرمایه گذاری و انجام معامله در آن به چه میزان می توان سود کسب کرد و آیا می توان آن را به عنوان شغل دوم خود برگزید؟

در مرحله بعدی وارد صفحه ای می شوید که باید چند ثانیه صبر کرده تا صفحه کامل لود شده و فرم ثبت نام برای شما ظاهر شود، سپس همانند تصویر زیر یک ایمیل معتبر و یک پسورد حاوی اعداد و حروف انگلیسی در کادر های مورد نظر تایپ میکنید و در انتها تیک قبول قوانین سایت را زده و روی گزینه ثبت نام کلیک میکنید . بیشتر قوانین معاملاتی فارکس به قوانین بورس شباهت دارد، بنابراین افرادی که سابقه فعالیت در بازار داخلی بورس را دارند، بهتر میتوانند به بازار جهانی فارکس ورود کنند. با این حال، با توجه به اینکه این شرکت در کارائیب مستقر است، بعید است که این قوانین به اندازه سایر حوزههای قضایی سختگیرانه باشند و اهمیت این موضوع زمانی خودنمایی میکند که در زمان برداشت وجه با هر نوع مشکلی در برداشت از بروکر مواجه شوید. سلام ، اصلا چیز پیچیده ای نیست، نیازی به آموزش نداره ، حساب پرفت مانی تون رو شارژ کنید ، به قسمت deposit سایت بروکر برید و پرفکت مانی رو انتخاب کنید.

شکست به ما می آموزد که در تلاش های بعدی دقت بیشتری به خرج دهیم اگر عجولانه عمل کنید ضرر های شما نه تنها دو برابر بلکه سه و یا چهار برابر خواهند شد؛بنابراین همواره از بی صبری اجتناب کنید. در این گونه موارد وجود بروکری که به صورت 24 ساعته و در طی روزهای کاری هفته پاسخگو امور مشتریان خود باشد بسیار ضروری است. برای مثال، برخی از کارگزاریها فقط مشتریان سازمانی را میپذیرند. این یعنی هیچ سازمان بازرسی در ایران وجود ندارد که معاملات آنلاین فارکس را تنظیم و قانونگذاری نماید. بلکه این یعنی برای پردازش معاملات کاربران ایرانی هیچ نظارت مشخصی روی فعالیت کارگزار وجود ندارد. اغلب بروکرها برای انجام معاملات فارکس در ایران اجازه استفاده از لوریج بالایی را به کاربران میدهند. علاوه بر این پشتیبانی قوی بروکر در کشف و برخورد با تخلافات مشتریان نشان دهنده این است که این کارگزار نمیخواهد ورشکست شود و جای سرمایه شما امن است پس از کارگزاری که به سرعت تخلفات کوچک را نیز کشف و برخورد میکند استقبال کنید.

با این وجود، ظاهرا اجرای سفارش به روش B-Book برای بروکر خطرناک خواهد بروکر اسلامی فارکس بود. همچنین معامله گرانی که خواهان اجرای سریع معامله هستند (spread variable) برایشان مفید است. همچنین باید از استفاده از لوریج بیش از حد خودداری کنید زیرا ممکن است ضرر شما را بیشتر کند و سریعتر از آنچه فکر می کنید تمام پول خود را از دست بدهید. آنها همیشه حداکثر سود را در کوتاه مدت دنبال به دست می آورند. بروکر آمارکتس از دیگر بروکر های فعال در فارکس است که از سال 2007 فعالیت خود را در این عرصه آغاز نمود و در حال حاضر حدود سیزده سال که مشغول به خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد و هدف اصلی آن ارائه خدمات با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها در سطح جهان به مشتریان است.

این حساب که به نوعی کامل ترین حساب معاملاتی دلتا اف ایک به شمار می رود، بدون کمیسیون معاملاتی است. این دورهها همهچیز از نحوهٔ استفاده از پلتفورم، تا اندیکاتورهای کلیدی که برای پیدا کردن نقاط ورود و خروج از آنها افتتاح حساب دمو در بروکر دلتا اف ایکس استفاده میشود را، پوشش میدهد. اگر مشکلی داشتید میتوانید در انجمن پرسش و پاسخ فارکس سایت ایران بروکر مطرح نمایید. در ادامه، هر یک از این ویژگیها را مطرح خواهیم کرد. نگران نباشید. ما همراهتان هستیم و نکات لازم را در خصوص بروکرهای معتبر به شما خواهیم گفت! به این نهادهای نظارتی، رگولاتوری گفته میشود. بنابراین، درمواردی ممکن است یک بروکر رگولاتوری اروپایی و درجه یکی مثل FCA را نداشته باشد اما با این حال به خاطر سابقه خوب و خدمات حرفهای از اعتبار کافی برخوردار باشد. این هست که سابقه بروکر در گذشته چطور بوده است. قطعا این یکی از مهمترین نکاتی است که یک بروکر خوب فارکس باید به آن توجه نماید و آن را اجرا کند چرا که نشان دهنده کیفیت بالای کار یک بروکر می باشد. پس از ثبت نام در بروکر منتخب و نصب نسخه متاتریدر، در آخرین مرحله نوبت به شارژ حساب میرسد که ساز و کار خاص خود را دارد.

همین امر موجب شده تا شرایط خوب خرید و فروش هم فراهم شود و HOT Forex را به برگزیده ترین کارگزاری فارکس تبدیل کند. در درس قبلی، با روش مدیریت ریسک بروکرهای فارکس به روش انتقال درونی آشنا شدیم. یکی از این بروکرهای معتبر بروکر روبو فارکس است. این بدان معناست که اگر در معامله، مشتری ۱۰۰۰ دلار ضرر کند، بروکر ۱۰۰۰ دلار سود کرده است. در یک معامله، خریدار قیمت ask را میپردازد و فروشنده قیمت bid را دریافت میکند. اما اگر مشتری در معامله، ۱۰۰۰ دلار سود کند، بروکر ۱۰۰۰ دلار از دست داده است! چه کارگزار کارمزد دریافت کند و چه سود خود را از افزایش قیمت یا قیمت پیشنهادی/ درخواستی به دست آورد آنها همیشه از معامله مشتری درآمد کسب میکنند، صرف نظر از اینکه معامله برای مشتری برد یا باخت به همراه داشته باشد. پس توصیه میکنیم این بونوس 30 دلاری را از دست ندهید. مشکلی که نداره مقداری که ارسال میکنیم رو میشناسه که برای ماست و حسابمون رو شارژ میکنه؟ با کلیک بر روی اینجا در بروکر پیشنهادی سایت افتتاح حساب فارکس اسلامی گوگل فارکس ثبتنام کنید و 25 درصد شارژ هدیه ی اضافی دریافت نمایید.

رگولاتوری ها برای این تشکیل شدند تا در مقابل تخلفات و مشکلات بروکرها از حقوق تریدرها حمایت کنند. از آنجایی که بازار فارکس، بازار بسیار بزرگی بوده و بروکرهای زیادی در این بازار فعالند، دولتها در سراسر دنیا برای حفظ امنیت مردم خود، نهادهایی را ایجاد کرده تا بر فعالیتهای بروکرهای معتبر نظارت کرده و در مقابل تخلفات بایستند. ریسک معاملات فارکس در ایران بسیار واقعی است و بنابراین قبل از ورود به فارکس شما نیاز به دانش کافی از این بازار دارید. به عنوان مثال، نهاد نظارتی کشور انگلستان (FCA) موظف است که تمامی بروکرهای فارکس، نهادهای مالی و سرمایهگذاری، بازارهای بورس، شرکت های بیمه و … با این حال، هنگامی که به عنوان یک معامله گر مستقل وارد بازار فارکس می شوید، صرف نظر از اینکه در کدام قسمت از کره زمین قرار دارید، ریسک های یکسانی را می پذیرید. به عنوان مثال، هر بروکری که بخواهد تحت نظارت BVI باشد، باید حداقل 500 هزار دلار سرمایه اولیه به آن نهاد معرفی کرده و در حساب بانکی خود داشته باشد. اما ممکن است یک نهاد نظارتی دیگر با حداقل 20 هزار دلار اعتبارنامه خود را صادر کند. کارگزاری هایی که تحت چنین نظارتی هستند از نظر امنیت سرمایه و سلامت کاری بسیار بهتر از بروکر هایی هستند که این نطارت بر آنها اعمال نمی شود.

در چنین مواقعی اغلب معامله گر قدرتی برای اعتراض ندارد زیرا همانطور که در بالا نیز ذکر شد، سازمان مشخصی به فعالیت کارگزارها و انجام معاملات فارکس در ایران رسیدگی نمیکند. اغلب در چنین مواقعی یک معامله گر مستقل، از روند کار بروکر مطلع نمیشود و تنها بر مبنای قیمت های اعلام شده خرید و فروش میکند. CFD در واقع قراردادی است که فی ما بین شما و بروکر فارکس تنظیم میشود و طی آن بروکر متعهد میشود که اختلاف قیمت ایجاد شده در جفت ارز مورد نظر در زمان ورود به این معامله و همچنین در زمان خود از آن را به شما پرداخت کند.

همچنین دیده میشود که برخی بروکر سطوح توقف ضرر و دریافت سود مشتریان خود را بدرستی اجرا نمیکنند. مارجین کال زمانی است که بروکر شما از شما میخواهد که پول بیشتری را به حساب مارجین خود واریز کنید تا مارجین اولیه خود را به مقدار مورد نیاز برگردانید. در واقع مارجین کال میتواند توسط تماس تلفنی یک پیام متنی یا یک ایمیل اعلام گردد. پس ممکن است در معاملات ضرر کنید و هنگامی که این ضررها شروع به مصرف سپرده اولیه مارجین شما می کند، کارگزار شما به سرعت یک “مارجین کال” برای شما ارسال می کند. اما در این زمینه می توانیم بگوییم که شما می توانید با انتخاب یک بروکر درست همچون آلپاری، این احتمال را به صفر برسانید!