بهترین قالب های شرکتی برای استفاده در وردپرس خانه فناوری تهران | betheme

این قالب هم با تعداد فروش بیش از ۷۷۵٫۰۰۰ مورد یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های چندمنظوره وردپرس است. باتوجه‌به امکاناتی که این قالب ارائه می‌دهد می‌توان آن را یکی از بهترین قالب‌ های شرکتی هم محسوب کرد. قالب Astra یکی از قالب‌های محبوب و پرسرعت و سبک وردپرسی است که به‌جرئت می‌توان آن را یکی از بهترین قالب‌ های شرکتی دانست. فکر می‌کنم قبل از این که مستقیم سراغ معرفی بهترین قالب‌های شرکتی برویم، لازم است ابتدا چند چیز را توضیح دهیم.

قالب وردپرس شرکتی کارائوس (Karauos)

قالب موودو یک قالب با کیفیت و عالی برای شرکت ها، فریلنسرها، آژانس های تبلیغاتی، عکاس ها و وبلاگ نویس ها و بسیاری دیگری از حرفه هاست. تنطیمان پیشرفته برای اسلایدرها، وبلاگ ها، بلوک های محتوا را داراست. با صفحه ساز ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز مجله خبری قالب بی تم وردپرس گرافیکی قدرتمند است سازگار است و طراحی های کاملا ریسپانسیو یا واکنشگرا دارد. تم تجاری Excitor برای افراد حرفه‌ای و شرکت‌های بزرگ تعبیه شده است. شما با استفاده از این قالب برای به روزرسانی و بهبود گزینه‌ها نیازی به کد خاصی نخواهید داشت.

قالب شرکتی وردپرس سهند

شما می‌توانید از این طریق مشتریان بسیاری را جذب کرده و به افزایش فروش خود کمک کنید. طراحی سایت شرکتی به همراه وردپرس می‌تواند امکانات و ابزارهای مفیدی در اختیارتان قرار دهد که برای انجام این کار شما ابتدا باید به نصب برنامه آن بپردازید. طراحی سایت شرکتی با وردپرس در مقابل سایر شرکت‌های اختصاصی دیگر از هزینه پایینی برخوردار بوده و شما می‌توانید به همراه این قالب‌های نام برده شده سایت عالی و مفیدی را طراحی نمایید. Roxima از یک طراحی بسیار حرفه‌ای و پیشرفته‌ای برخوردار است، به طوری که می‌تواند تمام جوانب نیازهای شما را بسنجد و بدون ایجاد هیچ محدودیتی پاسخگو و منحصر به فرد باشد. استفاده از ترکیبات طراحی نامحدود جهت ایجاد پی زمینه‌ای شیک و مدرن قطعا با قالب Roxima محقق خواهد شد. این قالب با ارائه خدماتی مانند ویجت‌های محتوای انعطاف پذیر و رنگ‌های خاص و نامحدود همیشه در میان سایز قالب‌های شرکتی وردپرس حرف اول را می‌زند.

  • که باید به شما این امکان را بدهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، بدون اینکه به دلیل اجرای ضعیف یا عدم پشتیبانی مشکلی پیش بیاید.
  • با استفاده از قالب Enterprise Pro وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت نمایید.
  • حال وقت آن شده که سری به قالب‌های شرکتی وردپرس بزنید و آن‌ها را بررسی کنید، مقایسه انجام دهید و یک گزینه را برای سایت خود انتخاب کنید.
  • این قالب شیک و مدرن با بیش از 376 نسخه نمایشی به کاربران ارائه می‌گردد و با پشتیبانی و همراهی ووکامرس می‌تواند فروش آنلاین خود را آغاز نماید.
  • من قالب زفایر را خریداری نموده و در سایت خود نصب کرده ام همچنین افزونه فارسی ساز آن را در قسمت افزونه ها نصب نموده ام اما همچنان قالب فارسی نشده است.
  • برای استارت آپ، آژانس و بازاریابی بدون داشتن هیچ‌گونه محدودیتی از قالب Snowlake استفاده نمایید و محصولات برتر خود را در معرض نمایش قرار دهید.
البته شاید هم در همان نگاه اول به طور ناخودآگاه بگویید، شرکتی که محیط کاری زیبا و مرتب دارد احتمالاً به کارش هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و خدمات بهتری ارائه خواهد کرد. با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید. چنانچه هاست خود را از ماندگار وب تهیه کرده‌اید تیکت بزنید تا پشتیبانان برای شما پوسته را نصب کنند. دوست خوبم واقعا کار با این پوسته ساده هست، تنها کافیست یکبار متن نوشته را بخونید، فایل درون ریز نیز بیشتر برای سایت‌هایی مناسبی هست که هیچگونه محتوایی در سایت ندارند.

http://absnews.irبنابراین انتخاب هر یک از قالب های معرفی شده در این فهرست، تضمین کننده موفقیت شما در راه اندازی بهترین سایت وردپرسی خواهد بود. مسترکد مارکت مرجعی است برای دانلود انواع محصولات مورد نیاز شما برای راه اندازی سایت ها، سرویس ها و اپلیکیشن های حرفه ای. قالب های وردپرس و ووکامرس، قالب های راستچین شده، قالب جوملا و سیستم های فروشگاهی از جمله پرستاشاپ، اپن کارت و مجنتو و در نهایت قالب های HTML حرفه ای، محصولات گرافیکی و انواع سورس و اپلیکیشن تنها برخی از محصولات مسترکد مارکت را تشکیل میدهند.

مشخصات دانلود قالب وردپرس شرکتی Linify