بهترین قالب های شرکتی وردپرس معرفی 8 قالب برتر | betheme

ویژگی متمایزکننده این قالب این است که انعطاف‌پذیری خوبی برای ویرایش توسط صفحه سازهایی مثل Elementor و WP Bakery دارد. یعنی می‌توان هر تغییر دلخواهی را در ظاهر سایت پدید آورد و محدود به قالب‌های از پیش آماده نشد. البته دیگر قالب‌ها هم با این صفحه سازها سازگارند اما محدوده تغییرات هرکدام متفاوت است. در ادامه لیستی از بهترین قالب‌ های شرکتی برای شما آماده کرده‌ایم. برای اینکه این لیست را تهیه کنیم به بیش از ۱۲ لیست ارائه شده از سایت‌های معتبر خارجی و داخلی مراجعه کردیم و از میان آنها چند مورد را که در این لیست‌ها تکرار شده بودند انتخاب کردیم و بعد از بررسی معرفی کردیم. خوشبختانه امروزه تعداد فراوانی قالب وردپرس زیبا و کارآمد و بسیار حرفه‌ای وجود دارد که باعث شده است وردپرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد سایت باشد.

http://absnews.ir

که دلایل اصلی آن را میتوان به حرفه ای بودن قالب و در دسترس بودن طراح قالب شرکتی وردپرس باشد در ادامنه در رابطه با اهمیت پشتیابنی نیز برایتان خواهیم گفت. مسئله بسیار مهم تری که یک سایت پس از طراحی با آن مواجه است مسئله سئو است. از آنجا که قالب های وردپرس حرفه ای از صفر تا صد با توجه به نیاز یک کسب و کار و شرکتی خاص طراحی شده است بسیار بهینه و استاندارد بوده و به سرعت مسبب رسیدن سایت یک شرکت به صفحه اول گوگل می شود. انفولد یک قالب وردپرسی بسیار قدرتمند است که دارای صفحه ساز اختصاصی با نام Avia است و بسیار منعطف و دارای طراحی ریسپانسیو است. این قالب مناسب سایت های شرکتی فروشگاهی، کسب و کارهای شخصی و غیره می باشد. دارای پنل تنظیمات کامل و جامع و بسیار قدرتمند است و با افزونه های زیادی از جمله wpml برای دو زبانه کردن سایت سازگار است.

  • هر جایی از سایت را که بخواهید تغییر دهید یا این که اگر بخواهید صفحه جدیدی در سایت بسازید، می‌توانید این کار را با کمک افزونه ویژوال کامپوزر انجام دهید.
  • دقت کنید که اگرچه امکانات یک قالب و ویژگی‌های آن برای ارزیابی قالب ضروری است اما سلیقه خود و مشتریانتان را هم همیشه در نظر داشته باشید.
  • البته شاید هم در همان نگاه اول به طور ناخودآگاه بگویید، شرکتی که محیط کاری زیبا و مرتب دارد احتمالاً به کارش هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و خدمات بهتری ارائه خواهد کرد.
  • دارای پنل تنظیمات کامل و جامع و بسیار قدرتمند است و با افزونه های زیادی از جمله wpml برای دو زبانه کردن سایت سازگار است.
  • همواره با Ekko جذب مشتری جدید و رشد تجارت خود پیشرفت‌های شگرفی به دست آورده و برترین باشید.
با استفاده از ابزارک‌های مفید، کد کوتاه و صرفه جویی در زمان یک پوسته وب‌سایت چند جانبه و عالی خواهید داشت، به طوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آرم تجاری و شرکت خود را به همگان خواهید شناخت. احتراماً محصول مورد نظر بصورت GPL بوده و نیازی به فعال سازی ندارد. اگر سؤالی در مورد بهترین قالب‌ های شرکتی و یا هر نوع قالب دیگری داشتید که فکر می‌کردید جای آن در این مقاله خالی است می‌توانید آن را در بخش نظرات با کارشناسان افضلی وردپرس در میان بگذارید تا با هم این موضوع را هم بررسی کنیم. علاوه بر این، بیش از ۸۰۰ Layout مختلف دارد که به کمک آنها می‌توانید هرکدام از این ۱۰۰ سایت خود را شخصی‌سازی کنید. اگر بازهم راضی نشدید، می‌توانید با کمک بیش از ۴۰ ابزار موجود در صفحه ساز اختصاصی این قالب، خودتان دست‌به‌کار شوید و سایتتان را طبق سلیقه خود طراحی کرده و بسازید.

قالب دیوی وردپرس – قالب Divi فارسی (+100 فونت) [+127 دمو آماده]

اگر به دنبال یک قالب شرکتی برای وبسایت خود هستید، قالب هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند. اگر قصد راه اندازی یک سایت خبری، وبلاگی، مجله اینترنتی، ورزشی، روزنامه ای و هرنوع سایتی که می خواید مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید و با بهترین قالب برای مخاطب به نمایش درآید پیشنهاد مجله خبری قالب بی تم وردپرس می کنم از این قالب استفاده کنید. دارای عملکرد سریعی ست، حتی به یک خط کدنویسی برای این شرکتی با آن نیاز ندارید، از نطر خدمات سئو سایت کاملا بهینه شده است و با سیستم AMP گوگل سازگار است. قالب شرکتی Qube بدون ایجاد هیچ‌گونه محدودیتی با قدرت و سرعت بسیار و عملکردی عالی در رفع نیازهای کسب و کارها کمک شایانی می‌کند.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس معرفی ۸ قالب برتر

برای ساخت سایت برای خود با این قالب نیاز به هیچ مهارت کدنویسی ندارید. یک قالب چند منظوره فوق العاده کاربردی و پراز امکانات است که دارای بیش از 300 دموی مختلف آماده است. با نصب آن بدون داشتن دانش کدنویسی می توانید خیلی راحت وبسایت خود را تولید کنید. قالب ووکامرسبرای تبدیل به سایت فروشگاهی را دارد و با افزونه های چند زبانه وردپرس سازگاری دارد. Jevelin قالب شرکتی بسیار قوی و قدرتمندی است که گزینه‌های پیشرفته و حرفه‌ای را به خود اختصاص داده است. تنظیمات قابل تنظیم، دستیابی به سطوح حرفه‌ای سفارشی سازی گرافیک و برطرف نمودن نیازهای خاص صنعت از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد Jevelin می‌باشد.

ویژگی های اختصاصی قالب های وردپرس باران