بهترین قالب های شرکتی وردپرس معرفی 8 قالب برتر | betheme

قالب وردپرس شرکتی می‌تواند برای طراحی سایت وردپرس شرکت تولیدی نیزی به کار رود. این نوع قالب به شرکت های تولیدی کمک میکند تا بتوانند محصولات خودشان را بهتر نمایش دهند و از طریق جذب مشتری خودشان را بیشتر کنند. قالب شرکتی وردپرس به شرکت های آرایشی بهداشتی این توان را می‌دهد تا به راحتی سایت وردپرس شرکتی خودشان را طراحی کنند. این نوع قالب صاحبان شرکت ها را از طراحی سایت با کدنویسی بی نیاز می‌کند. برای فروش و معرفی محصولات یک شرکت، استفاده از برنامه مدیریتی وردپرس به همراه قالب شرکتی برتر می‌تواند بهترین گزینه باشد. با ساخت یک سایت شرکتی و به کارگیری از وردپرس هزینه‌های خود را به حداقل رسانده و از مزایاهای قابل توجه آن استفاده نمایید.

قالب شرکتی وردپرس زنبق

به صورت کلی به نظر می‌رسد این قالب برای شرکت های مشاوره‌ای مناسب تر باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که این قالب، قابلیت استفاده برای بسیاری از کسب و کارهای دیگر را نیز دارد و به همین دلیل یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به شمار می‌رود. فلاکس یکی دیگر از قالب های وردپرسی سایت شرکتی، با ظاهری جذاب و متفاوت از مجله خبری قالب بی تم وردپرس بقیه قالب هاست. دارای المان ها و ماژول های پیشرفته، ابزارک های حرفه ای، دموهای قوی، پشتیبانی از ووکامرس، افزونه های مفید و گالری تصاویر است. همچنین سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد و کاملا ریسپانسیو طراحی شده است. قالب Kalium از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که شما می‌توانید جهت وبلاگ نویسی از آن استفاده نمایید.

دانلود قالب زفایر Zephyr فارسی (+100 فونت) [+دمو آماده]

دارای پنل تنظیمات فارسی و پرقدرت، آپدیت خودکار محصولات، سازگاری با افزونه های چندزبانه وردپرس و زراحی و کدنویسی بسیار حرفه ای و تمیز می باشد. اکثر صاحبان شرکت ها از نظر وقت بسیار محدودیت دارند در نتیجه نمی تواند علاوه بر زمانی که صرف توسعه ی کسب و کار خود و درآمد زایی می کنند، زمانی زیادی را برای مدیریت سایت خود بگذارند. همانطور که گفتیم کیان تم در طراحی قالب وردپرس شرکتی خود به جزئی ترین نکات توجه نموده است از این رو یک پنل مدیریت فارسی و بسیار ساده برای هر قالب شرکتی وردپرس طراحی کرده است. پنل تنظیمات قالب ها به گونه ای است که هرفرد با چند کلیک ساده می تواند تغییرات بزرگی در سایت خودش بدهد. پس پروسه طولانی آموزش مدیریت یک سایت در چند دقیقه خلاصه خواهد شد.

قالب وردپرس شرکتی کامیار

با به کارگیری تم Webify می‌توانید صفحه‌‌ای برای خود بسازید که به صورت آنلاین به کسب و کار خود رونق بخشیده و موفق شوید. قالب شرکتی Webify 100٪ قابل تنظیم بوده و همانند سایر پوسته‌های معرفی شده از فرآیند ساده کشیدن و رها کردن برخوردار است. استفاده از هر نسخه‌ی نمایشی این قالب کاری آسان بوده و در زمان و هزینه خود نیز می‌توانید به خوبی صرفه جویی نمایید.

http://absnews.ir

چه این محیط کاری در دفتر کار فیزیکی باشد چه وب‌سایت اینترنتی مجازی و چه کاتالوگی که از محصولات خود ارائه می‌دهید. ما از دوستدارن شدید وردپرس هستیم که هدف خود را تولیدآموزش وردپرسبرای علاقه مندان به وردپرس قرار داده ایم و فعالیت جدی خود را از سال 97 آغاز کرده ایم. درآیلین وبقصد داریم که محتوای طراحی سایت با وردپرس را به صورت حرفه ای برای علاقه مندان قرار دهیم و سهم اندکی در موفقیت شما داشته باشیم. یک قاب شرکتی با امکانات و خدماتی که در اختیار طراح می گذارد به شما کمک میکند تا نمونه کار های خود را در بالا ترین کیفیت نمایش به مردم بشناسانید. مجموعه‌ی ماندگار وب فعالیت خود را از سال 1390 با انگیزه‌ی رفع نیازهای کاربران سیستم مدیریت محتوای وردپرس و ارایه‌ی خدمات رایگان به وبمستران پارسی زبان آغاز نمود.

  • قالب وردپرس که از این فروشگاه خریداری کنید شامل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه مفصل درباره آن توضیح خواهیم داد.
  • قالب شرکتی وردپرس، جزو بهترین دسته‌بندی قالب‌هایی هستند که برای سازمان‌ها، شرکت‌های خدماتی، تولیدی، ادارات، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شرکت‌های مهندسی و کمپانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • در اصل این قالب برای شرکت و کسب و کارهایی طراحی شده که خدمات مشاوره‌ای دارند.
  • با سلام و احترام ، برای سایت های دیگر قابل نصب است ولی اگر مشکلی باشد و نیاز به پشتیبانی داشته باشید به ازای هر خرید برای یک دامنه اول فقط پشتیبانی ارائه می گردد.