بهترین قالب های وبلاگ در وردپرس وبلاگ شتابان هاست وبلاگ شتابان هاست | betheme

در ادامه به ایجاد وبلاگ در وردپرس در راستای سایت اصلی خواهیم پرداخت. این مورد چون در راستای سایت اصلی شما نیست باید به نصب و فعال‌سازی یک سری از موارد مانند وردپرس و قالب و افزونه بپردازید. این کار یعنی دوباره‌کاری برای شما و برای همین است که من اصلاً این مورد را توصیه نمی‌کنم. Hestia یک تم وردپرس بسیار انعطاف پذیر رایگان برای انواع وب سایت ها است. این برنامه با یک ویزارد راه اندازی آسان و یک افزونه همراه وجود دارد که بخش توصیفات و خدمات را به وب سایت شما اضافه می کند. این قالب همراه با پشتیبانی داخلی از WooCommerce است که در صورت نیاز به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین را به وبلاگ خود اضافه کنید.

http://absnews.ir

تم وردپرس وبلاگی Hestia همچنین ووکامرس را پشتیبانی می کند، فقط در صورتی که می خواهید وبلاگ خود را به سطح بعدی برسانید. قالب وردپرس Hueman به ویژه در ایران، محبوبیت خاصی دارد و سایت های زیادی به وسیله آن راه اندازی شده اند. اگر می خواهید تأثیر گذاری بیشتری بر روی همه بازدید کنندگان وبلاگ خود ایجاد کنید با Gridx صفحه سازی کنید، این قالب بسیار منحصر به فرد است. به لطف layout ها و کد نویسی های بهینه، این قالب دارای سرعتی بالا می باشد.

معرفی 25 قالب وردپرس پرفروش سال 2022

Scratchpad همچنین دارای یک نوار کناری در سمت راست و یک قسمت دیگر در انتهای سایت است. در کل اگر به دنبال یک قالب با یک نمایش مثبت هستید، بیشتر از Scratchpad جستجو نکنید. با محبوب ترین صفحه سازها، مانند Elementor ،Beaver Builder ،Brizy و … سازگار است. از ویژگی های Stein می توان به سازگاری گوتنبرگ، هدر چسبنده، صفحه بندی، بارگذاری عملکرد بیشتر، فید اینستاگرام، ماژول تاریک و سبک و منوی مگا اشاره کرد.

  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • شما می‌توانید بقیه موارد را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.
  • Flatsome یک قالب عالی برای یک وب سایت شرکتی و به طور ایده آل برای هر کسی از یک مترجم آزاد گرفته تا یک تجارت الکترونیک مناسب است.

Illdy، در پایه و اساس خود، یک قالب وردپرس چند منظوره است و گزینه های خلاقانه زیادی در اختیار شما قرار می دهد. مانند بسیاری از قالب وردپرس های موجود در این لیست، بر روی فریم ورک بوت استرپ 3 ساخته شده است، بنابراین آن را برای موبایل و تبلت بسیار عالی می کند. ویژگی منحصر بفردی که disto را به یک قالب عالی تبدیل می کند نمایش تمام اطلاعات در یک قاب میباشد. کاملاً مجله خبری قالب بی تم وردپرس انعطاف پذیر و قابل گسترش است و با تمام ویژگی های مورد نیاز سایت شما همراه است. چندین نسخه نمایشی صفحه اصلی، حالت تاریک و سبک، پشتیبانی AMP، سازگاری RTL در قالب Disto ارائه می شود. قالب حرفه ای چند منظوره سولداد یکی از پرفروش ترین قالب های مجله، خبری و چند منظوره است که امکان راه اندازی انواع وب سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی و معرفی را به شما می دهد.

پوسته وبلاگ وردپرس

قالب لیوسا یک قالب خبری و افیلیت مارکتینگ ، حرفه ای ترین قالب ایرانی میباشد توسط این قالب میتوانید سایت های مثل دیجیاتو ، چطور، نی نی سایت، درجه، زومیت، دیجی کالا مگ را طراحی کرد. اگر می توانید انواع محتوا را مخلوط کنید و شامل پست های ویدئویی یا صوتی باشد، می توانید برای وبلاگ خود بیشتر سود ایجاد کنید. با انجام این کار، شما می توانید خوانندگان خود بیشتر کنید، حتی اگر آنها در حال حرکت هستند و زمان نشستن، استراحت و خواندن پست های وبلاگ شما را ندارند. طبق منابع مختلف، صنعت سفر سریع‌ ترین رشد را بعد از فناوری دارد. اگر تجارت مسافرتی شما وب سایت نداشته و یا به روز نباشد، مشتریان زیادی را از دست… هاست سی‌پنل و دایرکت ادمین، هر دو چارچوب پیکربندی سرور و GUI(رابط کاربری گرافیکی) را ارائه می دهند.

بهترین قالب وردپرس برای وبلاگ نویسی شخصی شما چیه؟ نتیجه تحقیقی طولانی!