بهترین قالب وردپرس؛ ۲۴ پوسته وردپرس که باید بشناسید

این نه تنها افزونه خود را حذف خواهد کرد، بلکه تمام تنظیمات پلاگین را نیز حذف خواهد کرد. ما در این مقاله از هر یک از آنها پیروی خواهیم کرد. اجرا در همهجا: کد شما در هر بار بارگذاری تمام صفحات اجرا خواهد شد. به طور مشابه، شما همچنین می توانید پلاگین را از ستون غیرفعال به موارد موجود بکشید و رها کنید تا بار پلاگین را هنگامی که این فیلتر مطابقت دارد، بسازید. تکنیکهای بسیاری وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها احتمال نفوذ افراد را به سایت خود کاهش دهید، یکی از این تکنیکها قرار دادن حد تلاش برای ورود افراد میباشد به این صورت که شما مثلاً برای کاربران خود حد 3 بار را در نظر میگیرد و در صورتی که کاربر نتواند در تلاش 3 باره خود به سایت وارد شود نمیتواند تا دقایقی اقدام به ورود کند.

افزونه وردپرس

پس استفاده از این سرویسها میتواند درمواردی بهضرر سایت شما باشد. جد از روش های فوق پلاگین های مختلفی برای وردپرس وجود دارد که میتواند تصاویر موجود در سایت شما را بهینه سازی کند. دلیل آن هم این است که این افزونهها و قالبها فایلهای مختلفی را در سایت ما بارگذاری کرده و نیز پردازشهای مختلفی انجام میدهند. وردپرس آپدیتهای مختلفی ارائه میدهد تا دائم پلتفرم خود را امن و بینقص نگه دارد. پس از آن شما باید به / wp-content / plugins / plugin-organizer / lib / folder بروید و فایل را به نام PluginOrganizerMU.class.php به کامپیوتر خود دانلود کنید. برخی مواقع بروزرسانی پوسته وردپرس باعث بروز مشکلاتی میشود و مجبور میشوید بکآپهای قدیمی را بازگردانی کنید. در برخی موارد نادر، ارائه دهنده میزبانی وردپرس شما ممکن است محدودیت های پرونده ای داشته باشد که می تواند توانایی شما برای نصب یک افزونه در وردپرس از بخش پیشخوان را محدود کند.

پس از اینکه فایل را انتخاب کردید، poedit از شما میخواهد که زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. این روش بسیار سادهتر است و به شما روش بهتری برای مدیریت جداول کد فردی خود در وردپرس میدهد. سرعت بارگذاری این قالب در حد قابل قبول است و تا کنون بیش از 70 هزار وب سایت در جهان از این قالب استفاده کرده اند. فارغ از کسب و کارهای نوین که تنها خدمات خود را از طریق وب سایت ارائه می دهند، بخش بسیار مهمی از کسب و کارهای سنتی موفق نیز به صورت همگام طراحی سایت خود را انجام داده اند. گام ششم – انجام بهینه سازی پایگاه داده و کاهش محتویات دیسک. قلمرو بزرگ و طیف وسیع قابلیت های کاربردی وردپرس به سادگی می تواند منجر به کاهش سرعت و بروز ضعف در عملکرد آن گردد.

بسیاری از عملکرد های سایت شما به دست همین کد ها انجام میشود. در این مورد می توانید تصاویر و فرمت هایی که برای وب سایت مناسب نیستند و سرعت بارگذاری کمی دارند را مشاهده کنید. اگر خطایی که می بینید فهرست نشده است، سپس گام به گام راهنمای عیب یابی وردپرس را برای یافتن علت خطا و راه حل های احتمالی، امتحان کنید. اگر می خواهید پلاگین را غیرفعال کنید، می توانید آن را به سادگی کشیدن و رها کردن آن را به ستون غیر فعال کنید.

درواقع یکی از بهترین ویژگیها و مزایایی که پلتفرم وردپرس دارد متن باز بودن آن است. یکی از ویژگیهای این افزونه این است که محتوایی به کاربر نمایش میدهد که مطابق با کلمات کلیدای است که جستجو کرده است. همچنین سرور هاست شما نیز به خاطر اینکه بسیاری از فعالیت ها از دوش آن برداشته می شود، سریعتر به کاربر پاسخ خواهد داد. Cdn یا شبکه توزیع محتوا مجموعه سرورهایی در نقاط مختلف دنیا است که هر کاربر بر اساس موقعیت جغرافیایی از نزدیک ترین سرور، سایت را مشاهده کند. همانطور که قابل مشاهده است، بخش اولی که باعث کندی سرعت شده است، ریدایرکت سایت از آدرس http به https میباشد. این دستورالعمل حروف الفبا ممکن است گاهی اوقات باعث ایجاد درگیری شود، در صورتی که پلاگین ها بسته به کد های یکدیگر باشد. تنظیمات شما ممکن است نتایج غیر منتظره ای شامل اشتباهات کشنده، خطاهای نحو یا صفحه سفید مرگ را ایجاد کند.

هر طرح و عنصری کاملاً واکنشگرا است و در هر دستگاهی خوب به نظر میرسد. همچنین به شما اجازه می دهد طرح های مختلف برای هر پروژه واحد را در نمونه کارها خود انتخاب کنید. بعد، شما باید به / wp-content / mu-plugins / folder بروید و فایل را از رایانه خود آپلود کنید. بعد، شما باید یک نام را برای گروه وارد کنید و پلاگین هایی را که می خواهید در آن اضافه کنید را انتخاب کنید. بعد، پیش بروید و پست پست، صفحه یا پست سفارشی را که میخواهید تغییر دهید ویرایش کنید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید. Organizer Plugin همچنین به شما امکان می دهد پلاگین ها را در یک پست پست، صفحه یا یک پست سفارشی بارگیری یا غیرفعال کنید. در فایل منیجر میتوانید تمام پوشهها و فایلهای داخل هاست را مشاهده کنید.

پلاگین وردپرس

رفع مشکلات امنیتی با استفاده از نسخههای جدید امکانپذیر است. افزونه WP-Live Chat by 3CX از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است که امکان برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان سایت را به شما می دهد. تاریخ هایی را که قالب سایتتان و در بخش های مختلف نمایش نوشته و ارشیو ها نمایش می دهید را به تاریخ شمسی تبدیل خواهد کرد تا سایت شما کاملا فارسی نمایش داده شود که این کار برای کاربران فارسی زبان شما بسیار مفید و کاربردی است. از جمله ویژگیهای یک قالب خوب همچنین میتوان به واکنشگرا (ریسپانسیو) بودن و قابلیت شخصی سازی اشاره کرد.

برای اطمینان از امنیت قالب وردپرس خود می توانید از افزونه Theme Check استفاده کنید . این موضوع به این معنی است که شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن محتوای خود به بازدیدکنندگان و قانع کردن آنها برای سپری کردن زمان بیشتر در سایت خود در اختیار دارید. از وب سایت های با ترافیک بسیار بالا گرفته تا صرافی های معاملات دارایی های مالی و غیره و غیره. شاید بتوان گفت دلیل این امر این است که وردپرس بیشترین میزان کنترل و انعطاف را در زمینه راه اندازی وب سایت، مدیریت آن و توسعه ترافیک آن در اختیار شما قرار می دهد.

برخی افراد چون نمی توانند پسوردهای سخت و پیچیده را به خاطر بسپارند از انواع ساده استفاده می کنند که احتمال هک شدن آنها بالاست. بخش بزرگی از افرادی که از وردپرس استفاده میکنند، نه طراح وب هستند و نه برنامهنویس؛ در واقع، اکثر افراد بدون داشتن دانش برنامهنویسی شروع به استفاده از آن میکنند زیرا این پلتفرم امکانات بسیار عالی و ویژهای را برای طراحی سایت به کاربران ارائه میدهد که یکی از آنها، ارائهی قالبهای مختلف است. آن را پیدا کردید؟ Nivo Slider یکی از بهترین و معروفترین پلاگینهایی است که میتوانید پیدا کنید. اینطور میتوانید برای هر عملکرد یا قابلیتی که در سایتتان میخواهید، یک افزونه پیدا کنید.

در بخش تنظیمات، شما می توانید انتخاب کنید که آیا این فیلتر همچنین URL های کودک از permalinks شما اضافه شده است. شما همچنین می توانید پلاگین ها را با هم با انتخاب «ایجاد گروه جدید» از منوی کشویی در بالای صفحه گروه بندی کنید. شما باید یک نام برای فیلتر پلاگین خود را ارائه دهید و سپس پیوندهای پیوسته (URL ها) را که می خواهید توسط این فیلتر تحت تاثیر قرار گیرد اضافه کنید. علاوه بر این، شما می توانید این فیلتر را در داخل یک گروه فیلتر ذخیره کنید. این فیلترها به شما امکان میدهد پلاگینهایی را که با URLهای خاص مطابقت دارند فعال یا غیرفعال کنید. ابتدا باید مطمئن شوید که پشتیبانی پست نوع را در صفحه تنظیمات «تنظیمات پلاگین» فعال کرده اید. Organizer Plugin اجازه می دهد تا به صورت دستی تنظیمات پلاگین و پلاگین های گروه را تغییر دهید. Organizer Plugin اجازه می دهد تا پلاگین ها را فعال کنید اما آنها را غیرفعال نگه دارید.

از قابلیت های مهم این افزونه می توان به افزودن لینک ها در محیط ویرایشگر ، افزودن ورژن های مختلف یک فایل ، ثبت لینک ها دانلود از سرورهای دیگر ، نمایش تعداد دانلود به بازدیدکنندگان توسط کد میانبر ، قابلیت دسته بندی فایها ، ثبت تعداد دانلود صحیح و اقدام برای دانلود ، دانلود فایل ها فقط برای اعضا و … ابتدا باید به صفحه Plugin Organizer «Plugin Filters بروید و روی« افزودن افزونه فیلتر »کلیک کنید. شما می توانید URL های متعدد را با کلیک بر روی دکمه افزودن پیوند ثابت اضافه کنید. این سایت که در بین 500 سایت برتر ایران قرار دارد به طور تخصصی بر روی ورد پرس کار میکند و این امکان را به شما میدهد که با هر خواستهای و در هر کسب و کاری که هستید، قالبهای مورد نظرتان را از سایت خریداری کنید.

افزایش سرعت وردپرس

برندهای معتبر و سازمان هایی نظیر Stanford، The National Archives، Creative Commons، Sony Music، Fortune و حتی وب سایت رسمی کاخ سفید برای پیاده سازی سایت خود از وردپرس استفاده می کنند. سایت های فروشگاهی از ظاهر و کاربری متفاوتی به نسبت سایر سایت ها برخوردار هستند. روش FTP منیجر برای مبتدیان از کمترین مطلوبیت برخوردار است. در نتیجه زمانی موفق خواهید بود که از یک وردپرس پر سرعت برخوردار باشید. اگرچه باید گفت که استفاده صرف از این پلتفرم بدون شک کافی نخواهد بود. اما استفاده از همین افزونهها بیتاثیر نخواهد بود. وردپرس به زبان php نوشته شده است و برای ذخیره اطلاعات از دیتابیس MySQL استفاده می کند. ایده این است که همه عناصر صفحه را به یکباره بارگذاری نکنید زیرا باعث استرس روی سرور میشود و در نتیجه زمان بارگذاری کندتر میشود.

سازنده پلاگین به شما امکان می دهد پلاگین را براساس آدرس URL فعال یا غیرفعال کنید. پلاگین های فعال برجسته می شوند و در بالای صفحه نمایش داده می شوند. موتور های جستجوگر نظیر گوگل نیز کاربر را اولویت اصلی در نمایش وبسایت ها قرار داده اند و از سال ۲۰۱۴ این موضوع را اعلام کرده که سرعت سایت را در نتایج جستجو مهم می داند و از آن در رتبه بندی وبسایت ها کمک می گیرد. این افزونه به شما امکان میدهد تا از تمامی ابزارهای لازم برای افزایش سرعت سایت استفاده کرده و آن را بهینه کنید. فراموش نکنید که بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید یا دکمه به روز رسانی برای ذخیره تغییرات خود را.

برای اکثر اشتباهات، به فهرست جامع ما از رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها مراجعه سایت بی تم کنید. برای کنترل اینکه کدام پلاگین ها در نوع پست خاص کار می کنند، شما باید از Plugin Organizer بازدید کنید »صفحه پلاگین نوع پست. برای این کار در پنل ادمین به قسمت افزونهها یا پلاگین بروید و افزودن جدید را بزنید. Gravity Forms یک روش عالی دیگر برای افزودن امکان تماس به سایت است. وقتی که این کارها را انجام دادید نوبت به تنظیمات امنیتی سایت و شخصی سازی قالب وردپرس میرسد.

شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اگر چه در مقابل مزیتهای آن چندان چشمگیر نیستند اما دانستن آنها نیز خالی از لطف نیست. اگر این مقدار را به 100% افزایش دهیم، این تغییر روی همه برگههای سایت اعمال میشود که مطابق نیاز ما نیست. این پلاگین توسط وب سایت شبکه های اجتماعی مختلف پشتیبانی می شود و می توانید آیکون ها را در محتوای پست ها به صورت منوی شناور اضافه کنید. برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله افزونه Quick and Easy FAQs را مطالعه کنید. اگر بخواهید سایت تان را بر پایه آن بسازید قطعا نیاز به یک Developer یا توسعه دهنده وب سایت دارید که به زبان برنامه نویسی تسلط کامل داشته باشد و سایت را بر اساس کد نویسی بسازد و هر وقت هم بخواهید تغییری در آن ایجاد کنید باید با توسعه دهنده وب سایت در ارتباط باشید از او بخواهید کد های جدید برایتان اضافه کند که کاری هزینه بر و وقت گیر است.