جدیدترینهای «قیمت ۲۹ هزار»:

ارمودریلو موجودی است کهتوانایی های ان در موجود دیگری دیده نشده.قدرت این موجود این است که می تواند باعث لرزش زمین و زلزله شود همچنینمی تواند انرژی بعضی از بمب ها را ساعت بن تن در ایران جذب کند. موجودات خبیث فضایی، سعی دارند که زمین و انسان ها را به کلی از بین ببرند. به گزارش ایسنا، دکتر درخشه در نشست الگوی پیشرفت سیاسی کارآمد که در مرکز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با محوریت مبانی و مسائل پیشرفت سیاسی برگزار شد، به تشریح مفهوم «نظریه پیشرفت متعالیه» پرداخت و با طرح این پرسش که قلمرو اعمال قدرت سیاست کجاست، چند پرسش مهم مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، « برق و زندگی» در راستای کمک به دانش فنی در شاخه برق ساختمانی و صنعتی و با هدف کمک به افرادی است که نیازمند کسب اطلاعات اولیه برای دانستن مشکلات برقی واحدهای تجاری، مسکونی و همچنین برطرف کردن مشکلات برقی خود هستند. به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسن روشن از اساتید دانشکده معماری دانشگاه آزاد واحد لاهیجان، حاصل تلاش و تحقیقات علمی خود را در قالب کتابی با عنوان «تحقیق و پژوهش علمی در معماری» روانه بازار کتاب نمود و برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه آزاد واحد لاهیجان افزود. روشن تاثیر تکنولوژی و فناوری بر علوم مختلف علی الخصوص معماری را بسیار زیاد دانست و افزود: تحولات و رشد فرآیند علم و فنآوری در علوم مختلف از جمله معماری، نقش پژوهش را روز به روز برجسته و پر رنگتر کرده است.

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ – ۱۶:۰۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، 9 نفر از هنرمندان خوشنویسی که طی سالهای 91 تا 92 موفق به اخذ نشان هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان شدند با ارسال نامهای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تقلیل درجه نشان هنری خود توسط سیدمجتبی حسینی معاون فعلی امور هنری وزارت ارشاد، مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ – ۰۲:۱۵ استانها همدان نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان, ذوقی در چهره استاد هنگام سخن گفتن از زنده نگه داشتن این هنر بعد از 6 دهه دیده می شود که شاید با هیچ مقیاسی نتوان آنرا ارزش گذاری کرد.

ساعت بیگ بن تن به دلیل کارتون بن 10 یا همان بن 10 که یکی از پرفروش ترین کارتون های سال های اخیر بوده است در بین جوانان و کودکان محبوبیت خاصی دارد. نوع جدید ساعت مخصوص اسباب بازی های پسرانه است. همان گونه که در عکس ساعت بن تن مشاهده می کنید، این اسباب بازی دارای دو شابلون یا دیسک می باشد که هر دو موجوداتی هستند که بن تن می تواند به آنها تبدیل شود. کودکان ممکن است ساعت ها با این ساعت جذاب سرگرم باشند و این برای پدرها و مادرها بسیار مهم است که کودک می تواند با این ساعت، خلاقیت خود را بیشتر کرده و در رشد فکری او نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. چرا که در خرید ساعت واقعی بن تن از برخی فروشگاههای اینترنتی ممکن است برخی از فروشگاهها اطلاعات درستی از ساعت واقعی بن تن برای مشتری ارائه ندهند. برای خرید یک ساعت بن تن دیگر نیازی به گشت و گذار در بازار نیست، بارها گزارش شده است که مردم به دنبال یک ساعت بن تن تبدیل شدن واقعی هستند، گشت و گذار در بازار ساعت ها طول می کشد و در نهایت موفق نمی شوند.

البته لازم به ذکر است که برای نمایش چگونه می توانیم ساعت بن تن درست کنیم مورد نظر روی دیوار باید یکی از چهار حرف ساعت را در جای خود قرار دهید تا چراغ سبز آن کاراکتر روشن شود و نمایش اسلاید خوانده شود. با گذاشتن این هیولاها روی صفحه ساعت نمایی زیبا ایجاد کنید چون این مجسمه ها شفاف هستند باعث میشود که نور از انها بگذرد و ساعت بن تن بصورت سه بعدی نمایش داده میشود. با قرار دادن هر یک از چهار هیولای بن تن در وسط ساعت و فشردن دکمه چراغ سبز، هیولاها می درخشند و آهنگ همراه با چراغ سبز روی ساعت شروع به پخش می کند.

نرخ دلار و یورو نسبت به دیروز حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافت. سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز با ۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید. سیاست های بازارساز موقتا در روز نخست اجرای طرح در بازار جواب داد و دلار با کاهش 1000 تومانی همراه شد؛ دلار از 27 هزار و 200 تومان به 26 هزار و 200 تومان در پایان معاملات کاهش یافت. خبرگزاري آريا – موسيقي ما – دفتر سوم «رديف آوازي به روايت استاد محمود کريمي» در دستگاههاي ماهور، راستپنجگاه، سهگاه و چهارگاه با آوانويسي و اجرا براي ساز نيِ «سيامک جهانگيري» به همراه دو سيدي توسط انتشارات ماهور به بازار آمد.دربارهي اين اثر، به قلم سيامک جهانگيري ميخوانيم: «ني يکي از نزديکترين سازها به حنجرهي انسان است و شايد از اين بابت اجراي آواز يا رديف آوازي براي اين ساز مناسبتر باشد. همچنین برنامه موسیقی سنتی آذربایجانی نیز توسط هنرمندان به صورت زنده اجرا می شود. به همين خاطر، اين مجموعه براي ساز ني آوانويسي و اجرا شده است. به این ترتیب شهرستان کلاله در مسابقات یاد شده توانست با 6 مدال طلا به خانه برگردد. سعید قریشی بر ضرورت برقراری ارتباط بیشتر اساتید حوزه و دانشگاه ها و با کتابخانه های سطح شهرستان مهریز تاکید کرد.

ساعت های پیشرفته بنتون دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند که ساعت های بنتون را از سایر ساعت ها متمایز می کند. به گزارش ایکنا از مازندران عصر دیروز 16 تیرماه در برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره تخصصی اقراء که در در مسجد امام حسن عسگری(ع ) ساری با حضور مردم و قاریان و حافظان برگزار شد آقایان، سید احمد میریان، پیمان ایازی و مجید آهنگری اجازه رسمی اقرا را از دست استاد مصری شیخ محمد فهمی عبدالسید العصفور دریافت کردند.به گزارش ایکنا این مراسم که با قرائت سید صادق مسلمی قاری بینالمللی قرآن و با حضور میرزاجانی معاون شوارای عالی قرآن، مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مازندران و چند تن از مسئولان و قاریان استانی برگزار شد.

مجتبی جوهری، رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانهای در آیین کشوری فرهنگ پهلوانی که در سالن انقلاب کرج برگزار شد با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش پهلوانی گفت: ورزش پهوانی گوشهای از فرهنگ چندهزارساله ما را در جهان ترویج میکند. به گزارش ایسنا، در آیین کشوری فرهنگ پهلوانی که جمعه هشتم تیر ماه در سالن انقلاب کرج برگزار شد؛ استاد معجونی روایتی زیبا را از نبرد رستم از لشکر ایران و اشکبوس از لشکر توران و جوان مردی ایرانیان و رستم دستان نقل میکند. در سطح فضای مجازی فروشگاه های متعددی فعالیت می کنند که برخی از این فروشگاه ها در شبکه های مجازی و برخی در قالب فروشگاه های اینترنتی فعالیت می کنند. یکی خرید اینترنتی و دیگری خرید از فروشگاه های معتبر و فروشگاه های زنجیره ای. اما به هنگام خرید ساعت های بن تن اسباب بازی این نکته را در نظر داشته باشید که ساعت ها را با کیفیت بالا و به صورت اصل تهیه کنید. ساعت بن تن جدید دارای جنسی بسیار مطلوب و ضد حساسیت و از جنس ژله می باشد که برای پوست کودک شما مناسب باشد. بن تن یک مجموعه تلویزیونی و تخیلی آمریکایی است که توسط استودیوی Man of Action ساخته و توسط Cartoon Network Studios تولید شده است.

سید محمد مقیمی استاد گروه مدیریت دولتی تاکید کرد: باتوجه به مفروضات دیدگاه اقتضایی، تدوین اصول و مبانی مدیریت مبتنی بر جهانبینی اسلامی برای مدیران در جهان اسلام و جوامعی که خواهان حاکمیت ارزشهای اخلاقی و معنوی در سازمانهای خود هستند، بایسته و ضروری است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، ناشر بینالمللی امرالد انگلستان، دو کتاب دکتر سید محمد مقیمی استاد گروه مدیریت دولتی دانشگاه تهران را با عناوین «اصول و مبانی مدیریت اسلامی» و «مدیریت رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی» منتشر کرد. به گزارش ایسنا، مراسم غسل و کفن حجتالاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی شامگاه امشب (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه) با حضور شخصیتهایی همچون آیتالله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، حجتالاسلام والمسلمین ابوترابیفرد، خطیب موقت نماز جمعه تهران و بیت ایشان و با حضور مردم عاشق این استاد اخلاق در حسینیه بیتالحزان (ع) برگزار شد. مراسم غسل و کفن حجتالاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی شامگاه امشب در حسینیه بینالاحزان (ع) توسط آیتالله سعیدی و بیت مکرم ایشان و با حضور مردم علاقهمند به این استاد اخلاق برگزار شد. وی افزود: نشان ملی مرغوبیت هر دو سال یکبار به کسی که در تولید صنایع دستی معیارهای مرغوبیت، اصالت و نوآوری در طرح و اجرا، قابلیت حضور در بازار و سازگاری با محیط زیست را داشته باشد اعطا میشود.

در ادامه روشهای تغییر شکل پلاستیک شدید براساس شکل محصول نهایی به چهار دسته لولهها، ورقها، مواد حجیم و کاربردهای صنعتی تقسیم و روشهای هر دسته به دقت تشریح و با یکدیگر مقایسه می شوند. مقدمه این کتاب شامل مبانی اصلی فرایندهای تغییرشکل پلاستیک شدید، مفاهیم مرتبط و معرفی مواد فوقریزدانه و نانوساختار است. جنس ساعت: به جنس ساعت نیز توجه کنید، یک ساعت مچی عقربهای بچهگانه میتواند از فلز یا پلاستیک ساخته شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، «کتاب روشهای تغییر شکل پلاستیک شدید: روشها، فرآوری و خواص» تالیف قادر فرجی عضو هیات علمی دانشکده مکانیک پردیس دانشکدههای فنی و حسام ترابزاده کاشی دانشجوی مقطع دکتری با همکاری مشترک بینالمللی دکتر کیم استاد برجسته دانشگاه پوهانگ کره جنوبی توسط انتشارات الزویر منتشر شد. فیزابی ادامه داد: دکتر اشکان رحمانی فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه مرمره ترکیه، در سالهای اخیر چندین مقاله در همایشهای بین المللی و مقالات علمی و پژوهشی را در کارنامهی علمی خود به ثبت رسانده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همزمان با دهه مبارک کرامت، دومین مراسم تست ثبت رکورد جهانی شکستن سنگ با دست در کمترین زمان ممکن، روز جمعه 29 تیر ماه ماری در مجموعه فرهنگی – گردشگری پدیده شاندیز مشهد برگزار شد که طی آن، استاد ” مهدی نمازی” رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی ” تگوک موسول ” رکورد جهانی را جابجا کرد.