دانلود رایگان آموزش صفر تا صد وردپرس (فیلم فارسی+ جزوه Pdf)

کاربران را هدایت میکنیم که برای خواندن اطلاعات بیشتر در وبسایت بچرخند. گوگل وبمستر را برای وبسایت تنظیم کنید. ۵. گوگل وبمستر را برای وبسایت تنظیم کنید. اما اگر واقعا میخواهید وبسایت شما در نتایج گوگل در صدر باشد، باید به خواندن چنین مقالهای راضی شوید. گوگل نظارت سنگین و دقیقی را بر روی ۱۵۰ کلمه اول محتوای شما دارد. در نظر داشته باشید که کیفیت حرف اول را در محتوا میزند؛ پس سعی کنید در تمامی این موارد از ابزارهای با کیفیت بالا استفاده کنید. پس لطفا سعی کنید برای سئو وردپرس کلمه کلیدی خود را در ۱۵۰ کلمه اول سه بار بکار ببرید. ۳. لطفا نامک خود را تا میتوانید کوتاه انتخاب کنید. لطفا نترسید! شما باید از لینکهای خارجی در متن خود نیز استفاده کنید. بعضی اوقات شما با ورود به یک وبسایت، ممکن است با یک طراحی زیبا، قابلیت و امکانات جالبی روبهرو شوید که تمایل داشته باشید آن را در سایتتان بهکار ببرید.

دوست دارید طراحی اختصاصی داشته باشید؟

انتشار چنین مطلبی شاید در مقاطعی باعث افزایش رتبه سایت شما نزد موتورهای جستجو میشد ولی اکنون انتشار چنین مطلبی نهتنها باعث پنالتی شدن سایت شما بلکه باعث فرار کردن همان معدود کاربرانی قبلی شما نیز خواهد شد. افزونه Customify را می توانید برای اضافه کردن ویرایشگر زنده CSS ، رنگ ها ، فونت ها و گزینه های دیگر به وب سایت خود استفاده کنید. سرعت بارگذاری سایت یکی از این عوامل مهم است که هم در بهبود تجربه ی کاربری موثر است و در عین حال مستقیما به اعتبار سایت مربوط می شود. هنگام استفاده از این سیستم مدیریت محتوا شما احتمالا در سراسر صفحات برمیخورید که اغلب وقتی با آن سروکار دارید میتوانید بفهمید که تا چه میزان ناقص هستند. البته لازم به ذکر است که سیستم شما باید قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد تا بتوانید با این نرم افزارها کار کنید.

شاید برای شما دانستن این موضوع جالب و با اهمیت باشد که مشکل پایین بودن سرعت پیشخوان وردپرس یک مشکل عمومی و همگانی است، که خیلی از کاربران این سیستم مدیریت محتوا با آن روبرو هستند.که در این مقاله به روش های افزایش سرعت پیشخوان وردپرس می پردازیم. در واقع سایت هایی که پلاگین را نال می کنند، باگ امنیتی در آن قرار می دهند تا به سایت شما دسترسی داشته باشند. هر یک از روش های معرفی شده میتواند راههای مختلف نفوذ در وردپرس و هک وردپرس را محدود کرده و کار را برای هکر تا حدی که نتواند کاری انجام دهد دشوارتر کند. افزونه Yoast Video SEO وردپرس به شما کمک می کند تا به راحتی تمام ویدئوهایی که در سایت خود به کار بردهاید را سئو کنید و از این طریق بازدید و ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب نمایید. زمانی که به صفحه خانگی شما میرسد، المانهای کمتری برای شروع بهتر هستند.

همچنین دوره آموزش افزایش سرعت وبسایت نیز به شما معرفی گردید که امیدوارم برای شما کاربردی باشد. به این ترتیب، تصاویر شما در نتایج جستجو نمایش داده خواهند شد. با استفاده از افزونه Yoast امکان تغییر عنوان سئو نیز وجود دارد ضمن اینکه پیشنمایش آن در گوگل نیز نمایش داده میشود. البته توجه داشته باشید که طراحی سایت با وردپرس بسیار راحتتر از دیگر روشها از جمله برنامهنویسی است و سایت را سریعتر راه اندازی خواهید کرد. دوست دارید طراحی اختصاصی داشته باشید؟ کلمهای که در ذهن دارید وارد کنید و دکمه enter را بزنید. وقتی کاربری برای اولین بار به سایت شما مراجعه میکند یک کپی از فایلهای ثابت سایت شما مثل استایلها، فایلهای جاوا اسکریپت، تصاویر در مرورگر کاربر ذخیره میشود و در مراجعه بعدی این فایلها از مرورگر بارگذاری میشوند، به این سیستم کش گفته میشود که تاثیر زیادی روی سرعت سایت شما دارد. اولین دریچه جذب کاربران و مهمترین جایی که باید کلمه کلیدی خود را در آن جای دهید عنوان مطلب است.

استفاده میکنیم.هر منو دارای یک منوی اصلی وتعدادی زیر منو میباشد. در هنگام بروز این مشکل کاربران میتوانند به منو افزونهها دسترسی داشته باشند اما نمیتوانند آنها را نصب کنند. یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت با وردپرس انتخاب قالب سایت است. برای طراحی سایت با وردپرس یک سری پیش نیاز ها وجود دارد که در جلسه 1 از فصل اول به معرفی و روش تهیه آن ها می پردازیم. درصورتیکه این گزینه را انتخاب کنید افزونه بهطور خودکار زمانی را که برای وردپرس تعیین کردهاید بهعنوان ترجمه تعیین میکنند. همچنین پیش از نامگذاری عکس، تصور کنید که مشتریان محصول شما را چگونه جستجو میکنند و بیشتر از چه الگویی برای جستجو استفاده میکنند؟ Akismet افزونه دیگری است که یک تیم وردپرسی آن را نوشته است (Matt و تیم او در Automattic). در ضمن شما بعد از پایان هر ۹۰ روز میتوانید مجددا آن را Renew نمایید.

اصلی ترین دلیلی که از این سیستم سایت ساز استفاده می شود، نصب وردپرس است که بسیار آسان است. به این ترتیب، ما به شما صفحه ساز Gutenberg را توصیه می کنیم، زیرا یکی از بهترین صفحه سازهای موجود در بازار است. رابط کاربری: یکی از بهترین موارد در مورد وردپرس این است که دارای یک رابط بصری و کاربر پسند است. اولین نکته در نوشتن یک پست جدید انتخاب نامی منحصر به فرد برای آن است – همان چیزی که در تصویر زیر با مستطیل قرمز مشخص شده و در وردپرس تحت عنوان نامک (slug) شناخته میشود. تصویر نخست سرعت سایت بدون CDN و تصویر دوم سرعت سایت با استفاده از CDN را نشان میدهد. شاید تصور کنید که با قرار دادن تعداد زیادی تصویر زیبا و با کیفیت میتوانید کاربران زیادی را در سایت خود نگه دارید.

در صورتی که وبلاگ وردپرسی دارید و یا از سیستم انتشار محتوای وردپرس بر روی سایتتان استفاده می کنید. این همان چیزی است که باید برای این تگ به کار ببرید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، میتواند وبسایت شما را تا عرش بالا برده و در مقابل، عدم انجام صحیح این کار ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به وبسایت کسب و کار شما وارد کند. و در آخر مهمترین نکته را با شما در میان خواهم گذاشت که با رعایت آن سریعترین نتیجه را خواهید گرفت، اگر وب سایت خود را تازه راهاندازی کردهاید و یا میخواهید در کلمات کلیدی که رقابت در آن شدید هست رتبه اول جستجوی گوگل را کسب کنید، پیشنهاد ما این است که حتما تمرکز خود را در ابتدا بر روی سئو کردن ویدیوها در آن کلمه کلیدی قرار دهید، چرا که وب سایتهای فارسی زبان در تولید محتوای ویدیویی عملکرد مناسبی ندارند و شما به سرعت میتوانید با اینکار به جایگاه رتبه اول گوگل در جستجوی ویدیو برسید، و بعد از مدت کمی مشاهده خواهید کرد که به مرور رتبه شما در جستجوی بخش وب هم به بالای لیست هدایت میشود.

افزایش سرعت وردپرس

یکی دیگر از قالب رایگان انگلیسی وردپرس قالب اوشن است که یک قالب بسیار سبک است با قابلیت سفارشی سازی که برای هر نوع سایتی مانند وبلاگ، نمونه کار، فروشگاهی مناسب است. فروشگاه آنلاین شما با قالب Handy به معروفیت خواهد رسید. شما باید مطمئن شوید که قالب مورد نظر شما کاملاً بر طبق اصول سئو پیادهسازی شده است و میتواند به شما اجازه دهد با صرف کمی وقت به یک رتبه گوگل خوب سایت بی تم دست پیدا کنید. متاسفانه ما شاهد این مشکل هستیم که مدیران سایت با بیاحتیاطی با فایلهای پشتیبان برخورد میکنند و آنها را در مسیرهای عمومی قرار میدهند تا به راحتی قابل دانلود باشند. برای دانلود این آخرین نسخهی افزونه Yoast SEO بر روی دکمه پایین کلیک کنید.

افزونه وردپرس

مسلما ما محتوا تولید میکنیم که مطالبمان را به هم لینک کنیم با اینکار باعث ماندن کاربر در صفحاتمان خواهیم شد. با تحقیق کلمات کلیدی اصولی، شما نه تنها خواهید فهمید کدام عبارات و کلمات کلیدی وضعیت سئوی شما را بهبود میدهند، بلکه جامعه مشتریان خود را نیز بهتر خواهید شناخت. برای آنکه فاصلهی این کدها از یکدیگر مشکلی برای سایت شما ایجاد نکند، میتوانید آنها را ماینیفای یا همان فشردهسازی کنید تا تاثیر آن را بر افزایش سرعت لود وبسایت خود مشاهده کنید. این ابزار به گونی طراحی شده که شما میتوانید کارایی وبسایت خود را در موتور جستجوی گوگل از طریق آن رصد کنید. در گذشته تنها برنامهنویسان قادر به طراحی سایت بودند. البته تحلیل این تصاویر بصری به ظاهر و از نظر شما که به صورت گرافیکی آن را مشاهده میکنید ساده است؛ اما باید این مورد را در نظر بگیرید که کامپیوتر و چنین ماشینهایی قادر به شناسایی چنین تصاویری نخواهند بود و مشکل برنامهنویسان بیشتر بر روی این موضوع بود که در نهایت راهحل آن را شناسایی کردند.

گوگل وبمستر یا کنسول گوگل قدرتمندترین ابزار رایگان است که در اختیار شما قرار گرفته است. در حالی که وقتی یک کاربر تازه که برای بار اول از سایت شما بازدید میکند، چنین تجربهای نخواهد داشت. ۵. کلمه کلیدی را در ۱۵۰ کلمه اول به کار ببرید. اما سعی نکنید به زور این کار را انجام دهید. اگر در اینترنت درباره نحوه انتخاب کلمات کلیدی جستجو کنید مقالات زیادی خواهید یافت که دهها راه حل برای پیدا کردن این کلمات به شما ارائه دادهاند اما ما قصد داریم در این بخش سادهترین راه برای یافتن بهترین کلمه کلیدی را به شما معرفی کنیم کاری که خودمان همیشه در کاویمو انجام میدهیم. بنابراین سادهترین راه برای یافتن بهترین کلمه کلیدی همین موتور جستجوی گوگلی است که هر روز با آن سر و کار داریم. مطمئناً این طرز فکر کاملاً درست است، اما مسئله مهم یافتن وبسایت شما توسط کاربران است. به این فکر کنید که اگر تصویر شما به هر دلیلی لود نشود، کاربران شما چه نوشته جایگزینی را مشاهده کند یا اگر یک کاربر نابینا وارد سایت شما شد و وابسته به صدای ماشین بود، دوست داشتید که ماشین چه توضیحی در مورد عکس میداد.

پلاگین وردپرس برای دانلود این آخرین نسخهی افزونه Yoast Video SEO بر روی دکمه پایین کلیک کنید. هر زمان که کاربری وارد سایت شما شده و بخواهد این فایلها را دانلود کند، شبکه CDN آن فایلها را از نزدیکترین سرور به کاربر برایش میفرستد. بهترین گزینه جهت انتخاب قالب، استفاده از قالبهای اورجینال و سبک وردپرس هستند که نسخه اصلی قالبها را میتوانید از مارکتهایی نظیر Themeforest خریداری نمایید. طبق تحلیلی که توسط گوگل در ۱ میلیون نتیجه جستجو یافت شد، به این نتیجه رسیدند که استفاده از نامک کوتاه یا همان آدرس کوتاه بهترین رنک و امتیاز از جانب گوگل را شامل میشود. سرعت سایت برایتان اهمیت دارد: اغلب قالبهای آماده با افزودن آپشنهای متعدد برای جذب کاربران متفاوت، دارای کدهای بسیار زیادی هستند که ممکن است خیلی از آنها برای شما کاربردی نداشته باشد. آدرس سایتهایی که از ssl استفاده می کنند به جای http با https شروع می شود.

متن مقاله را بهینهسازی کنید. پلاگین WPForm، با بیش از ۳ میلیون نصب فعال، از افزونه های کاربردی وردپرس برای درج انواع فرمهای ارتباط با مشتریان در سایت شما محسوب میشود. با انتشار وردپرس 5.9 یک تم پیش فرض مبتنی بر قالب بلوکی به نام قالب وردپرس 2022 ارائه می شود. به گونه ای که امنیت بخش های مختلفی از وردپرس را بر عهده میگیرد و مانع نفوذ عوامل مخرب می شود. این بدان معنی است که شما میتوانید هر زمان که بخواهید یک افزونه را حذف ویا نصب کنید و هیچ یک از عملکردهای مرکزی وب سایت وردپرس شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. این قالب در لیست پرفروشترین قالبهای وردپرسی قرار دارد.

دیجی کالا مگ: قطعاً بزرگترین وبسایت فروشگاهی ایران، دیجی کالا را میشناسید! برای ساخت سایت فروشگاهی وردپرس، باید افزونه ووکامرس را نصب کنید. وقتی وردپرس را برای اولین بار در وب سایت نصب می کنید ، پیشخوان شما سریع بارگیری می شود. نویسنده – نویسنده می تواند نوشته ها و برگه های خودش را منتشر کند ولی نمی تواند نوشته ها و یا برگه های دیگران را مدیریت کند. ، لازم است تا از منوی “دامنه” اقدام نمایید تا بتوانید نام سایت خود را در پنل دامنه امن و قوی میهن وب هاست مدیریت کنید.

ما در بیاوردپرس تمام تلاش خودمان را می کنیم که مشتریان ما راضی و خوشحال باشند و اوقات بیادماندنی را از همکاری با ما تجربه کنند. با شروع مراحل بهینه سازی، می توانید مقدار پیشرفت عملیات را در جدول پایین صفحه مشاهده نمایید. سعی کنید با حفظ خوانایی، کلمه کلیدی را تا حد امکان به ابتدای عنوان منتقل کنید. هیچگاه کیفیت متن را فدای بهینهسازی بیش از حد نکنید. متن مقاله را بهینهسازی کنید. می تونید برای این کار به مقاله آموزش خرید هاست مراجعه کنید. افزونه سئو ویدئو توسط کمپانی Yoast seo ارائه شده و ضمیمهای است که روی افزونه Yoast Seo Perimium نصب شده و با آن کار می کند. هر جایی که استفاده از کلمه کلیدی طبیعی به نظر میرسد از آن استفاده کنید.

بر اساس داده های ایالات متحده، موبایل کم کم به پلتفرم دیجیتال غالب تبدیل می شود، به طوری که تمام فعالیت ها بر روی تلفن های هوشمند و تبلت ها 60 درصد از مصرف رسانه های دیجیتال آمریکایی را تشکیل می دهند. این افزونه به شما می گوید که چگونه عنوان صفحه خود، توضیحات متا و سایر عناصر خود را طراحی کنید. برای روشن شدن اختلاف هزینه سه روش مذکور، به بررسی هزینه ساخت سایت در شرکتهای طراحی وب، قالب فروشگاهی وردپرس راست چین و سه تا از بهترین سایت سازها میپردازیم.