دانلود قالب شرکتی Finbuzz راستچین برای وردپرس مسترکد | betheme

پیش از این نیز اشاره کردیم که کسب و کارها می‌توانند اشکال و اهداف گوناگونی داشته باشند و وقتی قالبی طراحی می‌شود که می‌خواهد همه‌ی آن ها را پوشش دهد، طبعاً باید انعطاف پذیری و تنوع بالایی داشته باشد. صاحبان شرکت طراحی وب می‌توانند با استفاده از پوسته شرکتی وردپرس سایت وردپرس خودشان را طراحی کنند. طراحی سایت وردپرس به آن‌ها کمک می‌کند تا با عدم نیاز به برنامه نویس و طراحی سایت بدون کدنویسی در هزینه هایشان صرفه جویی کنند. یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین قالب‌های شرکتی وردپرس، قالب ایمپرزا می‌باشد.

دانلود ابزار تبدیل سایت به اپلیکیشن دسکتاپ WebToDesk

بدون نیاز به هیچگونه کدگذاری شما می‌توانید مدیریت عالی داشته و کارها را نیز با سهولت و سرعت پیش ببرید. با سلام و احترام ، برای سایت های دیگر قابل نصب است ولی اگر مشکلی باشد و نیاز به پشتیبانی داشته باشید به ازای هر خرید برای یک دامنه اول فقط پشتیبانی ارائه می گردد. متوجه منظور ایشان نشده ام، میلیون ها نفر از وردپرس در سراسر دنیا در حال استفاده هستند و مشکلی مجله خبری قالب بی تم وردپرس ندارند. البته ما همواره به کاربران خود توصیه می کنیم ، برای طراحی زیبا تر و اینکه سایت سبکتر باشد ، از قالب تکی استفاده نمایند. 4- یکی از نکاتی که وب‌مسترهای فارس زبان باید به آن دقت کنند این است که قالب سایتشان امکان پشتیبانی از زبان فارسی را داشته باشد و در سایت فارسی‌زبان به هم نریزد. سرعت سایت برای رشد کسب‌وکار شما و هماهنگی با سئو بسیار ضروری است.

قالب سایت (RT-Theme)

در بخش نکات ضروری انتخاب قالب در همین مقاله، توضیح می‌دهیم که برای انتخاب قالب برای سایت باید به چه نکاتی توجه کرد. قالب شرکتی هم همان‌طور که از نامش پیداست، قالبی است برای سایت‌های شرکتی. سایت شرکتی سایتی است که می‌خواهد کسب‌وکار شما را به مشتریان معرفی کند. چیزی شبیه یک کاتالوگ مجازی اما بسیار پیشرفته‌تر و با اهدافی والاتر.

قالب شرکتی و فروشگاهی RT-Theme / قالب وردپرس آرتی تم

هر مشاغل تجاری این فرصت را دارد که محصولات خود را به صورت آنلاین و با کیفیت پیشرفته‌ای در دید عموم قرار دهد. قالب شرکتی دیگری که به شما معرفی خواهیم نمود، پوسته Infinity Pro بوده که در زیبایی همتا ندارد و کاملا مناسب و کاربردی برای وب‌سایت‌های تجاری و شرکتی می‌باشد. از جمله قابلیت‌های این قالب می‌توان به یک صفحه اصلی کاملاً گسترده، آرم سفارشی و هدرهای سفارشی و همچنین ویژگی‌های اینفینیتی پرو شامل 13 منطقه آماده ویجت اشاره نمود. اگر در کسب و کار خود به دنبال پیشرفت هستید، پیشنهاد من به شما استفاده از قالب Specular می‌باشد که بسیار روان و قابل تنظیم بوده و پاسخگو به نیازهای افراد است.

  • اما سایت شرکتی به دنبال معرفی شرکت است و می‌خواهد مشتریان و بازدیدکنندگان را با محصولات خود آشنا کند، سوابق کاری شرکت را نمایش دهد، درباره مدیران و کارکنان شرکت اطلاعاتی بدهد و نکاتی ازاین‌دست.
  • این قالب وردپرس شرکتی دارای بخش های مجزا برای نمایش فعالیت ها، خدمات، پروژه ها، نمونه کارها و … می باشد.
  • پیشتر در مقاله قالب های وردپرسی در مورد انواع قالب های وردپرسی و تفاوت های آن ها توضیح داده‌ایم.
  • در مجموع این قالب بسیار نوآورانه و خلاقانه طراحی شده و بسیار تنوع پذیر است.
  • اصلاً قبل از اینکه به فکر کیفیت خدمات باشید، ظاهر مرتب و منظم شرکت شما را جذب می‌کند.
قالب شرکتی Studio 8 با هر نوع مرورگر وب یا سیستم عامل سازگار می‌باشد و در حین حرکت محتوا امکان به‌روزرسانی را نیز برایتان فراهم می‌آورد. قالب شما از 3 ابزارک سفارشی و چندین منطقه ویجت هم برخوردار است. هرگز قالبی به انعطاف پذیری و منحصر به فردی Vantage نخواهید یافت. برای ساخت هر نوع وبسایتی که بخواهید می‌توانید از این پوسته استفاده کنید و تنها مخصوص وب سایت‌های شرکتی طراحی نگشته است. با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد که صفحه آرایی خود را به راحتی ایجاد کنند. Vantage از افزونه Site Origin page builder نیز پشتیبانی کرده و از نمادهای شبکه‌های اجتماعی هم برخوردار است.

http://absnews.ir