دانلود قالب وردپرس شرکتی | betheme

یوسف جان گفتم دوست عزیز، اگر از کابران ماندگار وب هستید، تیکت بزنید تا پشتیبانان برای شما اینکارو انجام بدن، هزینه‌ای هم نیاز نداره. در نگارش اصلی نیز امکان درج متن در پاورقی وجود ندارد حمید جان، نام ماندگار وب هم به‌عنوان پارسی ساز پوسته آمده است. اين قالب داراي فرم تماس بوده و قابليت ساختن فرم هاي ديگر را دارد که باعث ارتباط موثری با کاربران می شود.

قالب شرکتی

پیشنهاد می کنم با شرکت تماس حاصل فرمایید تا بتوانیم دقیق تر شما را راهنمایی کنیم. حال وقت آن شده که سری به قالب‌های شرکتی وردپرس بزنید و آن‌ها را بررسی کنید، مقایسه انجام دهید و یک گزینه را برای سایت خود انتخاب کنید. تمام قالب‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم ریسپانسیو هستند و ابعاد صفحه طبق نمایشگر تنظیم می‌شود. البته گاهی بعد از انجام تغییرات در قالب، این ویژگی به‌درستی کار نمی‌کند و نیاز است که طراح سایت این به هم ریختگی‌ها را درست کند.

http://absnews.ir

تیم تخصصی و طراحانی که به ساخت قالب Massive Dynamic پرداخته‌اند، همه موارد را مورد توجه قرار داده و در طراحی خود نهایت دقت را داشته‌اند. شما در این قالب می‌توانید تعداد بی شماری از هدرها و پاورقی‌ها را تماشا نمایید که کاملا مفید و کاربردی هستند. Massive Dynamic بیش از 70 کد کوتاه کاملاً منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است و طراحی شاهکارانه آن موجب گشته که کاربران بتوانند با استفاده از یک کلیک به آن وارد شوند. فضای مدرن و جذاب و کاربرپسند این قالب بسیار مورد توجه همگان است. کلیه حقوق این پورتال محفوط و متعلق بهفروشگاه قالب وردپرس کیان تممی باشد.

قالب شرکتی Airi Health Coach فارسی

با به کارگیری این تم وب سایت خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید و از کار خود لذت ببرید. Corporate Plus از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی همچون پس زمینه اختلاف منظر، یک صفحه تماس است و یک بخش وبلاگ پشتیبانی می‌نماید. به طور قطع می‌توانیم بگوییم که گرافیک قالب Corporate Plus بسیار بالا بوده و فونت‌های جذاب و مفیدی به مشتریان ارائه می‌دهد.

  • با توجه به مقوله جلب نظر و رضایت بازدیدکنندگان، رقابتی بودن وبسایت‌های مشابه و در نهایت دریافت جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجوی سرعت در قالب وردپرس شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • خیر ، کار کردن با سایت بسیار ساده و آسان است ، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  • پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق بخش تیکت پروفایل کاربری انجام میشود.
  • امروزه بیشتر کسب و کار ها و شرکت ها دنبال ایجاد یک سایت هستند تا این که محصول و برند خود را در عرصه معرفی و تبلیغات با سرعت بیشتری جلو ببرند که این کار باعث رشد و شناخته شدن بیشتر آن شرکت خواهد شد .
  • این قالب نیز دارای بیش از ۲۵ دمو یا پیش نمایش مختلف است که از بین آن ها می‌توانید طرح مورد نظر خود برای سایتتان را انتخاب کنید.
  • قالب ووکامرسبرای تبدیل به سایت فروشگاهی را دارد و با افزونه های چند زبانه وردپرس سازگاری دارد.

این تم کیفیت حرفه‌ای به کاربران خود ارائه کرده و در حال حاضر کد نویسی بسیار آسان و راحتی نیز دارد. قالب شرکتی LeadEngine بسیار مناسب سایت‌های تجاری و شرکتی بوده و به عنوان یک نسخه قدرتمند شناخته می‌شود. شما مجله خبری قالب بی تم وردپرس می‌توانید از صفحه ساز WPBakery جهت ارائه اعداد و ارقام و همچنین نمودارها استفاده نمایید. بهترین کارهای شما را در بهترین حالت ممکن و کیفیتی بسیار عالی به نمایش گذاشته و بازدیدکننده‌ها را شگفت زده خواهد کرد.