فهرست خواندن متن باز – اخبار وردپرس

اولین مورد در لیست ما تولید نرم افزار متن باز توسط کارل فوگل نام دارد. من فکر می کنم همه کسانی که به پروژه های FOSS کمک می کنند این را به عنوان یکی از اولین توصیه های خود دریافت کرده اند. آیا شما در حال ساختن نرم افزار باز هستید؟ بسیار عالی، شما باید تولید نرم افزار منبع باز را بخوانید. مثلاً این فقط یک جمله است که از دهان همه بیرون می آید. بنابراین این یکی از اولین کتاب های منبع باز بود که در زمان پیوستن به انجمن وردپرس به من توصیه شد. در سال 2020 به تازگی تجدید نظر شده است و از آن زمان تاکنون آن را مطالعه نکرده ام، به همین دلیل است که امسال در لیست بازخوانی من قرار دارد.

بنابراین، اولاً WordCamp Europe در این هفته برگزار می شود و امکان تماشای پخش زنده از راحتی خانه شما وجود دارد. سخنرانان باهوش و با استعدادی در این رویداد حضور دارند. بنابراین من شما را تشویق می کنم که اگر وقت دارید چند مورد را بگیرید. من پیوندی به اطلاعات پخش زنده در یادداشت‌های نمایش زیر اضافه می‌کنم، و همچنین می‌توانید همیشه در توییتر زیر نظر داشته باشید.

این کتاب بر حقوق مالکیت معنوی و هدف اصلی از داشتن چیزی مانند حق چاپ در جهان تمرکز دارد. بنابراین، درست در کوچه من! نویسندگانی که در این اثر مشارکت داشته‌اند قول کاوش در وضعیت اسفبار خلاقیت در عوام، نقش اشتراک در پیشرفت خلاقانه و مفهومی از اینکه اگر مالکیت معنوی به معنای بسته شدن دوم یک اکوسیستم در برابر پیروزی باشد، چگونه خواهد بود. از عوام

[Josepha Haden Chomphosy 00:03:14]

با این حال، اگر امسال فقط یک کتاب در این فهرست بخوانید، فکر می‌کنم این کتابی باشد که می‌خوانید.

دومین مورد این است که تیم جامعه وردپرس در حال آماده سازی نظرسنجی سالانه meetup است. بنابراین اگر در رویدادهای ملاقات شرکت می‌کنید، مراقب آن باشید زیرا بازخورد شما به ما کمک می‌کند تا برنامه‌هایی برای بهبود آن برنامه داشته باشیم تا برای شما بهتر کار کند. و به شما کمک می کند وردپرس را بهتر یاد بگیرید و با آنچه که از این طریق به دنیا می آورید احساس اطمینان بیشتری کنید.

سومین کد کد: مالکیت مشارکتی و اقتصاد دیجیتال نام دارد. توسط ریشاب آییر قوش ویرایش شده است. من مطمئن هستم که این نام را قصاب کردم. و بنابراین من از طرف خودم از همه کسانی که می دانند درست گفته ام یا نه عذرخواهی می کنم.

این یک کتاب جدید برای من است که به نظر می رسد درست با یکی از کتاب های مورد علاقه من برای توصیه به رهبران در فضای منبع باز مطابقت دارد. از بررسی‌های مربوط به آن، دریافته‌ام که ارزش گوش دادن و درخواست توضیح در دنیایی که برای یک برداشت داغ ناخواسته ارزش بالایی قائل است، نگاه دقیقی دارد.

و سپس مورد سه از یک مورد کمتر است. منظورم این است که این یک آیتم است زیرا در این لیست قرار دارد، اما کمتر چیزی است که باید بدانید و بیشتر یک چیز کلی است که باید از آن آگاه بود. این یک آیتم آگاهی عمومی است. در حال حاضر چیزهای زیادی در وردپرس در حال انجام است. می توانم ببینم این روزها پیگیری برخی از این چیزها چقدر سخت است.

[Josepha Haden Chomphosy 00:06:40]

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:00]

و این گروهی است که به نوعی مانند یک لیست اولیه بازگشت به FOSS است. بنابراین در صورتی که بخواهید یک نسخه را برای فرار بعدی خود بسته بندی کنید، چند مورد برتر خود را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:54]

این ما را به لیست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند. بیایید ببینیم امروز در ترکیب قدیمی چه چیزی به دست آوردیم.

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

منابع

رونوشت

من در مورد چیزی صحبت می کنم که سه سال بعد، پنج سال بعد به آن نگاه می کنیم. بزرگترین دغدغه های امروز، فردا و آینده-آینده. و بسیار آسان است که فراموش کنیم وردپرس چقدر موفقیت داشته است و مشارکت کنندگانی که از ما حمایت می کنند در طول تاریخ طولانی و داستانی ما چقدر رشد داشته اند.

و این، دوستان من، کوچکترین چیزهای بزرگ شماست. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. و چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.


منبع: https://wordpress.org/news/2022/05/episode-32-an-open-source-reading-list/

منظورم این است که واضح است که این یکی خواندنی بسیار سبک است. شما می توانید این موضوع را به سمت چای نوش جان کنید و همه نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید. با این حال، این یکی برای من یک کتاب واقعاً جالب به نظر می رسد و من فقط برای خواندن آن بسیار آماده هستم.

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:24]

برای ارزش مسافت پیموده شده شما ممکن است در آن متفاوت باشد. من متوجه شدم که من مانند چیزهای متن باز زندگی می کنم و نفس می کشم. و بنابراین صرفاً به این دلیل که من از انبوه توضیحات او درباره چیزها فلج نشده‌ام، لزوماً به این معنی نیست که شما تجربه مشابهی خواهید داشت. و بنابراین من فقط می خواهم ادعا کنم که فیل در اتاق برای همه ما وجود دارد.

[Josepha Haden Chomphosy 00:07:50]

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:40]

و بنابراین، من دوست دارم به آن برگردم فقط برای اینکه به خودم زمینه ای برای پیشرفتمان بدهم، و همچنین ایده ای برای اینکه چگونه می توانیم با هم به جلو برویم را دریافت کنم. به طوری که آن یکی به صورت آنلاین نیز در دسترس است. همچنین تحت مجوز Creative Commons ShareAlike و ارزش خواندن را نیز دارد. من پیوندی به آن را با دیگری در یادداشت های نمایش نیز به اشتراک خواهم گذاشت.

بنابراین من این را دوباره می خوانم تا زمانی که کار در حال انجام شدن است، همه آن را به ذهنم بازگردانم. و دلیل دوم این است که من صادقانه دوست دارم گاهی اوقات به خودم یادآوری کنم که چقدر پیشرفت کرده ایم. من اغلب در مورد کارمان صحبت می کنم. و من همیشه در مورد چیزی که در حال حاضر روی آن کار می کنیم صحبت می کنم.

اما، اگر می خواهید از این به عنوان فرصتی برای مشارکت استفاده کنید، ما در واقع به افرادی نیاز خواهیم داشت که بتوانند نظرسنجی ها را نیز ترجمه کنند. بنابراین من پیوندی به برخی اطلاعات در مورد آن در یادداشت های نمایش می گذارم. اگر همه این موارد در مورد مشارکت هیچ منطقی نداشت، پس مانند سازماندهی جلسه خود را زیر نظر داشته باشید و آنها مطمئن شوند که شما آن نظرسنجی را انجام داده اید تا بتوانید صدای شما شنیده شود.

دومین موردی که در این فهرست قرار دارد، کتابی است به نام Humble Inquiry.

[Josepha Haden Chomphosy 00:04:19]

در سی و دومین قسمت از جلسه توجیهی وردپرس، جوزفا هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس، لیست خواندن متن باز خود را برای آن زمان تعطیلی اروپا پس از WordCamp به اشتراک می گذارد.

و من به عنوان کسی که تمام روز هر روز به این موضوع نگاه می کند می دانم که، بله، زیاد است. و بدست آوردن یاتاقان شما سخت است. بنابراین، اگر تیمی دارید که قبلاً در آن مشارکت کرده‌اید، فراموش نکنید که با یکدیگر تماس بگیرید، فقط برای ثبت نام. گاهی فکر نمی کنیم کمک بخواهیم. گاهی اوقات فکر نمی کنیم کمکی ارائه کنیم و می دانید، اگر در آن لحظه کسی به کمک شما نیاز نداشته باشد، یک سلام کوچک نیز می تواند روز کسی را روشن کند.

با این حال، روزهای اولیه رهبری پروژه وردپرس و توسعه دهندگان اصلی آنها و برخی از فلسفه های اساسی وردپرس را شکل داد. همه اینها به صورت آنلاین، تحت مجوز مشترک خلاقانه، ShareAlike در دسترس است. و بنابراین ارزش خواندن را دارد. من پیوندی به آن در یادداشت‌های نمایش می‌گذارم تا در صورتی که ساحل ترجیحی شما خوانده می‌شود، پیدا کردن آن برای همه آسان باشد.

و اگر تا به حال سعی کرده‌اید با موضوع پیچیده‌ای مانند این برخورد کنید، می‌دانید که دستیابی به کاربردهای عملی واقعاً سخت است و اگر آن برنامه‌های کاربردی را نداشته باشید، اغلب درک آن دشوار است. و به همین دلیل است که این یکی در لیست خوانده شده و بازخوانی من امسال است.

دومین کتاب این فهرست کتابی از نادیا اقبال است. او گزارش عالی جاده‌ها و پل‌ها را نوشت که احتمالاً خواندن ساحلی سبک نیست، اما می‌دانید، این یکی در فهرست من برای خواندن تابستان امسال است زیرا اقبال همیشه حقایقی را در مورد واقعیت حفظ نرم‌افزار محبوب، نرم‌افزار محبوب و منبع باز ارائه می‌دهد. به گونه ای که دسترسی به آن و پردازش آن برای من آسان است، نه اینکه در اثر هنگفت آن فلج شوم.

و سپس در نهایت کتاب وردپرس Milestones.

بنابراین این یک پلاگین بی شرمانه برای وردپرس به نظر می رسد. و از یک طرف، کل این پادکست در مورد وردپرس است. و بنابراین، بله! اما از طرف دیگر، من در واقع این را به دو دلیل خاص می خوانم. در واقع دارم دوباره این را می خوانم. زمانی که برای اولین بار به Automattic پیوستم آن را خواندم. و بنابراین اولین دلیل از دو دلیلی که امسال آن را دوباره می خوانم این است که جلد دوم از این، مانند دهه دوم وردپرس در حال حاضر، در حال تحقیق و نگارش برای آماده سازی برای تولد 20 سالگی وردپرس در سال آینده است.

این امر اهمیت ایجاد رابطه اعتماد بالا را که در قلب هر سازمان بین فرهنگی آگاه است، قرار می دهد. و برای افرادی که مدتی با من کار کرده‌اند، می‌دانید که ایجاد رابطه بخش مهمی از انتظارات رهبری من از خودم است. بنابراین ایجاد رابطه را در جلو و مرکز قرار می دهد و وعده کاربردهای عملی برای زندگی روزمره را می دهد.

[Josepha Haden Chomphosy 00:08:33]

با نزدیک شدن به وقفه های مختلف میانسالی و دورنمای سرگردانی برای سفری ایمن و ترمیمی، فهرست خواندن و بازخوانی خود را به روز کرده ام. وقتی داشتم به کتاب‌های در صف تابستان نیمکره شمالی‌ام نگاه می‌کردم، موضوعات مشترکی وجود داشت، عمدتاً در مورد رهبری، اما مانند بخشی نیز وجود دارد که در مورد تئوری و اقتصاد گروه‌های متقابل فرهنگی است، و سپس مانند برخی کتاب‌های ساحلی، اما یکی وجود دارد. به خصوص گروهی که ممکن است برای همه شما جالب باشد.

سلام به همه. و به جلسه توجیهی وردپرس خوش آمدید. پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی درباره برخی از ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس و جامعه اطراف آن را مشاهده کنید. و همچنین لیست کوچکی از چیزهای بزرگی که در دو هفته آینده در راه است را دریافت کنید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم!

بحث های زیادی وجود خواهد داشت، گفتگوهای زیادی در آنجا وجود خواهد داشت. و بنابراین شما می توانید با افرادی که در آن زمان آنجا هستند تعامل داشته باشید و به آن مکالمات پی ببرید، در زمان خود به آن سخنرانی ها توجه کنید، همانطور که در روز شما مناسب است.