قالب شرکتی وردپرس حرفه ای آلفا طراحی سایت دارکوب | betheme

سرعت بارگذاری بالای سایت را در قالب انتخاب شده به طور کاملا دقیق مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. ما در راست چین به شما کمک می کنیم کسب و کار آنلاین خودتان را با قالب های وردپرس، افزونه های کاربردی و اسکریپت های حرفه ای سریع، مجله خبری قالب بی تم وردپرس ساده و ارزان بسازید. برنامه نویسان راست چین تلاش می کنند راه اندازی وب سایت به یک تجربه حرفه ای از کیفیت و خدمات پشتیبانی تبدیل شود. مدرن ترین متدهای طراحی وب در قالب هزاران محصول آماده طراحی سایت هم اکنون در دسترس شماست.

قالب شرکتی Airi Health Coach فارسی

قالب شرکتی وردپرس برای طراحی انواع سایت های معرفی برند،شخصی،معرفی محصولات مناسب هستند،اما پیشنهاد ما اینکه از این قالب ها برای طراحی سایت های خبری و فروشگاهی استفاده نکنید. هم اکنون می توانید با بررسی لیست معرفی شده و مشاهده پیش نمایش آن ها بهترین قالب شرکتی وردپرس فارسی را با توجه به نیازها و سلایق خود انتخاب کنید. تمام قالب های ارائه شده به صورت اختصاصی توسط وردپرس باران فعال سازی شده اند و امکانات آن ها از جمله درون ریزی دموها در دسترس هستند. بنابرین امکان راه اندازی سایت با ظاهری حرفه ای و جذاب با چند کلیک وجود دارد. همچنین تمام قالب ها دارای بسته نصبی آسان می باشند که امکان نصب سریع قالب مشابه نسخه پیش نمایش را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این امکان درخواست نصب رایگان قالب توسط پشتیبانی فنی جهت راحتی کاربران پیش بینی شده است.

پیش نمایش آنلاین قالب

این قالب وردپرس شرکتی دارای بخش های مجزا برای نمایش فعالیت ها، خدمات، پروژه ها، نمونه کارها و … می باشد. این قالب شرکتی وردپرس حرفه ای آلفا یک قالب مناسب برای ارائه و نمایش خدمات و نمونه کارهای شما می باشد. هر جایی از سایت را که بخواهید تغییر دهید یا این که اگر بخواهید صفحه جدیدی در سایت بسازید، می‌توانید این کار را با کمک افزونه ویژوال کامپوزر انجام دهید. این قالب سازگاری کاملی با این افزونه دارد و به شما اجازه می‌دهد به صورت بصری و بدون احتیاج به هر گونه کدی، وبسایت خود را ویرایش کنید. ضمن این که این قالب با افزونه ووکامرس نیز سازگاری دارد و قابلیت ایجاد فروشگاه در آن نیز وجود دارد. یکی از قالب های شرکتی محبوب است که با صفحه ساز المنتور ویرایش می شود.

http://absnews.ir

بنابراین، قالب‌های شرکتی بیشتر شبیه یک کاتالوگ معرفی هستند در مقاله «معرفی بهترین قالب‌ های فروشگاهی وردپرس» چند مورد از این قالب‌ها را معرفی کرده‌ایم و درباره هرکدام توضیح داده‌ایم. قالب شرکتی وردپرس از پایه طراحی شده است و تمامی اصول سئو و بهینه سازی نیز در آن رعایت شده است. به ارتقاء کسب و کار خود فکر کنید و تمام ایران را با خدمات خود آشنا کنید , هزینه راه اندازی یک سایت شرکتی با قالب وردپرس بسیار اندک اما بازگشت سرمایه 1000 برابری و حتی بیشتر را شاهد خواهید بود. این قالب که بخشی از خانواده تم‌های Themeisle است یکی از بهترین انتخاب ها برای شرکت هایی می باشد که قصد دارند محصولاتشان را آنلاین عرضه کنند. از ویژگی های خوب آن میتوان به مواردی مانند پشتیبانی از المنتور و سایر صفحه سایزهای معروف، بهره‌مندی از ابزارک برای سایدبار و فوتر و جابجایی آسان آیتم ها می باشد.همچنین دمو های مختلف از این قالب برای طراحی سایت های مختلف مفید می باشد.

  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس سیستمی است که با استفاده از آن می توانید زمان و انرژی خود را بهینه سازی کنید.
  • قالب موودو یک قالب با کیفیت و عالی برای شرکت ها، فریلنسرها، آژانس های تبلیغاتی، عکاس ها و وبلاگ نویس ها و بسیاری دیگری از حرفه هاست.
  • داشتن پنل مديريتي، که می توانید تمامی عکس ها و مطالب را بنا به نیاز خود تغییر دهید.
  • این تم مخصوص آژانس‌‌های دیجیتال و استارتاپ‌ها و همچنین وب سایت‌های شرکتی طراحی گردیده است و کاملا پاسخگو و قابل تنظیم می‌باشد.
  • وجود یک نوار لغزنده تمام صفحه در بخش اصلی سایت به زیبایی آن افزوده و یک فرم رزرو در پایین صفحه نیز قرار گرفته است تا کارکردن با آن برای کاربران آسان باشد.

این قالب نیز دارای بیش از ۶۰ دمو یا پیش نمایش سایت های مختلف است که می‌توانید یکی از آن ها را برای سایت خود برگزینید. بنابراین دست شما برای انتخاب طرح و الگوی اولیه سایت، بسیار باز خواهد بود. ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن ها می‌توانید قسمت های مختلف سایت را شخصی سازی کنید. با افزونه صفحه ساز المنتور نیز سازگاری کامل دارد و با استفاده از این افزونه می‌توانید قسمت های مختلف سایت را ویرایش کنید یا صفحه های جدید برای آن بسازید. این قالب با افزونه صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد و همچنین با افزونه محبوب Contact Form 7 نیز سازگار است. در طراحی قالب، مسائل مربوط به بهینه سازی سئو نیز به صورت کامل در نظر گرفته شده است.

پیاده سازی سایت وردپرس شرکت طراحی دکوراسیون با قالب وردپرس شرکتی