قالب شرکتی وردپرس : لرن دی ال | betheme

Visionary به وسیله طراحان گرافیک به بهترین نحو ممکن ساخته شده و ابزارک‌های سفارشی و الگوهای طراحی قابل توجهی نیز دارد. در هنگام استفاده از این قالب شما می‌توانید از در بستر چارچوب مستحکم، قوی و قابل اعتماد کار خود را پیش برده و به موفقیت دست یابید. از دیگر قالب‌های شرکتی که از لحاظ ظاهری و زیباشناسی حرف اول را می‌زند، قالب Montblanc است که چند منظوره، شفاف و منحصر به فرد می‌باشد. این قالب از ویژگی‌هایی همچون 4 سبک سرآیند خلاقانه، 5 طرح صفحه اصلی و چندین طرح نمونه کار تشکیل شده است و هر کدام نیز وظایف به خصوصی را بر عهده دارند.

http://absnews.ir

بله ، برای حذف کپی رایت می توانید از طریق بخش پشتیبانی اقدام نمایید. شاید یکسری تصور می کنند که امنیت وردپرس پایین است و برای همین هم هستش که تا جایی که بتوانند می خواهند به سمت طراحی… همین حالا که شما دارید این مقاله را می خوانید، در حال استفاده از یک مرورگر هستید.

شما میتوانید همین حالا اشتراک ویژه مسترکد مارکت را تهیه کرده و به دانلود محصولات سایت مشغول شوید. پوسته موردی ندارد، این پوسته را در لوکال هاست پارسی‌سازی کرده‌ایم، مشکل از لوکال هاست شما هست. من این قالب رو نصب کردم خیلی هم عالی هست و تشکر میکنم از سایت شما. مجله خبری قالب بی تم وردپرس زمانیکه پوسته به‌دست ماندگار وب بروزرسانی گردد، زمان تازه‌ترین بروزرسانی در پایان همین نوشته درج خواهد شد. در مجموع این قالب بسیار نوآورانه و خلاقانه طراحی شده و بسیار تنوع پذیر است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد.

قالب سایت آرکی (Archi)

این قالب مناسب انواع شرکت ها در حوزه های مختلف کاری از جمله تجاری، مهندسی، سازمانی، حقوقی، شخصی، واردات و صادرات، مذهبی و غیره می باشد. دارای مگامنو و پنل قدرمند تنظیمات است و با افزونه ووکامرس سازگاری دارد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که صاحب کارخانه، شرکت و یا موسسه‌ای محسوب می‌شوید، قطعا طراحی وب سایت شرکتی جهت پیش برد در کار و شناساندن آرم تجاری و محصولات به دیگران از ضروریات خواهد بود. وردپرس یکی از قدرتمندترین ابزارهای مدیریت محتوا محسوب می‌گردد و برای به کارگیری آن شما هیچ نیازی به دانش کد نویسی نخواهید داشت.

  • استفاده از هر نسخه‌ی نمایشی این قالب کاری آسان بوده و در زمان و هزینه خود نیز می‌توانید به خوبی صرفه جویی نمایید.
  • Amaryllis همراه با تایپوگرافی واضح که دارد، وب سایت شما را خیره کننده کرده و به افزایش رتبه سئو در گوگل نیز کمک شایانی می‌نماید.
  • پارالکس به شدت پویایی دارد و دارای بیش از 50 المان اختصاصی است.
  • استفاده از ترکیبات طراحی نامحدود جهت ایجاد پی زمینه‌ای شیک و مدرن قطعا با قالب Roxima محقق خواهد شد.
قالب زفایر و قالب ایمپرزا، از بهترین قالب های وردپرسی هستند که در زمینه چند منظوره وجود دارد. قالب زفایر از برترین قالب های وردپرسی در جهان است که سئو و سرعت بسیار عالی دارد. قالب Avada با صفحه ساز اختصاصی خود، به شما امکان می‌دهد هر جای سایت خود را که می‌خواهید ویرایش کنید. از صفحه اصلی و Header و Footer گرفته تا صفحات اختصاصی و برگه‌ها. این قالب Woocommerce Builder هم دارد و با استفاده از آن می‌توان صفحاتی که با فروشگاه ساز ووکامرس ساخته‌اید را هم ویرایش کنید.

قالب Neptune – شرکتی دیجیتال مارکتینگ + دمو فارسی