قالب شرکتی وردپرس پوسته شرکتی وردپرس قالب وردپرس شرکتی | betheme

این قالب قادر است نیازهای شما را در همه ادوار پاسخگو باشد و قابلیت‌های شایان ذکری نیز ارائه می‌دهد. توصیفات مشتری در صفحه اصلی، بخش نمونه کارها، چندین ابزارک سفارشی، صفحه آرایی نامحدود و 6 طرح رنگی و بسیاری دیگر از مزایا و گزینه‌هایی که همه از ویژگی‌های این قالب محسوب می‌گردند. با استفاده از پوسته Presence این امکان برای مدیران سایت وجود دارد که بتوانند در سئو و گوگل رتبه خوبی را کسب نمایند. برای وب سایت‌های تجاری و ورزشی خود می‌توانید از تم Presence استفاده کنید. این تم تجاری شیک با طراحی منحصر به فرد خود از ووکامرس پشتیبانی می‌نماید. با استفاده از این قالب نمایشگری زیبا از محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته و یک تصویر زیبا و جذاب از هدر داشته باشید.

http://absnews.ir

ده نمایش دموی جذاب و جالب و همچنین قابل تنظیم در Excitor وجود دارد که کاربردی و مفید هستند. اگر بخواهیم یکی دیگر از قالب‌های وردپرسی مدرن و پاسخگو را نام ببریم، می‌توانیم به قالب Handel اشاره کنیم. بارگذاری هوشمندانه محتوای انتخابی و طراحی بصری به همراه روندی دلپذیر از ویژگی‌های Handel است. قطع به یقین می‌توان گفت که Exponent یک قالب پیشرفته، پیچیده و کاملا حرفه‌ای است که مخصوص مشاغل بزرگ طراحی گردیده است. Exponent به عنوان یکی دیگر از بهترین تم‌های وردپرس شناخته شده است که موجب می‌گردد در گوگل به صورت آنلاین بدرخشید.

قالب سایت شرکتی وردپرس ایمپرزا (Impreza)

یکی از سؤالاتی که برخی از کاربران می‌پرسند این است که آیا ممکن است از یک قالب برای چند نوع سایت مختلف استفاده کرد؟ طبیعی است که اگر قالب شما توانایی این کار را داشته باشد، این کار ممکن است. اگر دقت کرده باشید برخی قالب‌ها را با عنوان قالب چندمنظوره می‌شناسند. این نوع قالب‌ها این امکان را دارند که هم برای سایت فروشگاهی استفاده شوند، هم سایت شرکتی، هم بلاگ و… .

تاثیر ایجاد سایت برای شرکت ها :

قابلیت تعویض هدر برای این منظور بنر مورد نظر خود را در ابعاد ۱۰۰۰px عرض و ارتفاع ۳۰۰px ارتفاع در پوشه images قالب جایگزین کنید . با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید. همین حالا به جمع کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 8474 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. دوست عزیز خواهشمندیم این پوسته را از سایت‌های دیگر دریافت کنید.

قالب وردپرس سازمانی

قالب Consultio یکی از آن قالب هایی است که ظاهر شیک و حرفه‌ای‌اش مورد توجه بسیاری قرار گرفته. همان طور که احتمالا مشخص است، نام این قالب از کلمه Consult به معنای مشورت کردن گرفته شده. در اصل این قالب مجله خبری قالب بی تم وردپرس برای شرکت و کسب و کارهایی طراحی شده که خدمات مشاوره‌ای دارند. این قالب نیز به صورت پیش فرض دارای پلاگین المنتور است و با استفاده از این پلاگین می‌توانید قسمت های مختلف سایت خود را شخصی سازی کنید.

  • خیر، تمام قالب ها به صورت اختصاصی و با سلیقه ایرانی از پایه طراحی شده و کاملا بومی بوده و دلیل کیفیت بالای قالب ها نیز عدم فارسی سازی قالب میباشد.
  • بنابراین انتخاب این قالب برای یک سایت فروشگاهی نیز مناسب است و این قالب را می‌توان در اصل یک قالب چند منظوره به شمار آورد.
  • Specular از یک سبک وبلاگ خلاقانه ایده گرفته و زیبایی چشمگیری نیز دارد.
  • انعطاف پذیری این قالب بسیار بالاست به نحوی که تمام کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • در این مقاله بر اساس ویژگی‌هایی که یک قالب مناسب باید داشته باشد، قالب‌های شرکتی مختلفی را بررسی کرده‌ایم و از میان آنها بهترین قالب‌ های شرکتی را معرفی می‌کنیم.