قالب شرکتی وردپرس پوسته وردپرس دانلود رایگان قالب وردپرس | betheme

که باید به شما این امکان را بدهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، بدون اینکه به دلیل اجرای ضعیف یا عدم پشتیبانی مشکلی پیش بیاید. بنابراین در ادامه به معرفی قالب هایی خواهیم پرداخت که از ویژگی های بالا برخوردارند . این قالب با افزونه ووکامرس نیز سازگاری دارد، بنابراین اگر در نظر داشته باشید تا فروشگاه اینترنتی به سایت خود اضافه کنید، این امکان وجود خواهد داشت. قالب Exponent یک قالب شرکتی بسیار شیک و مدرن است که دارای بیش از ۲۰ دمو یا پیش نمایش مختلف است.

http://absnews.ir

تیم تخصصی و طراحانی که به ساخت قالب Massive Dynamic پرداخته‌اند، همه موارد را مورد توجه قرار داده و در طراحی خود نهایت دقت را داشته‌اند. شما در این قالب می‌توانید تعداد بی شماری از هدرها و پاورقی‌ها را تماشا نمایید که کاملا مفید و کاربردی هستند. Massive Dynamic بیش از 70 کد کوتاه مجله خبری قالب بی تم وردپرس کاملاً منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است و طراحی شاهکارانه آن موجب گشته که کاربران بتوانند با استفاده از یک کلیک به آن وارد شوند. فضای مدرن و جذاب و کاربرپسند این قالب بسیار مورد توجه همگان است. کلیه حقوق این پورتال محفوط و متعلق بهفروشگاه قالب وردپرس کیان تممی باشد.

دوره رایگان طراحی سایت

همچنین دارای پلاگین ووکامرس نیز هست و اگر قصد دارید در وبسایت خود فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشید، برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. ما هم به همین دلیل این قالب ها را قالب های شرکتی می‌نامیم و در ادامه بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی خواهیم کرد. قالب اسنشیالز، یک پوسته چندمنظوره شرکتی هست که دارای دموهای مختلف و جذاب است.

خصوصیات بهترین قالب های شرکتی وردپرسی

یوسف جان گفتم دوست عزیز، اگر از کابران ماندگار وب هستید، تیکت بزنید تا پشتیبانان برای شما اینکارو انجام بدن، هزینه‌ای هم نیاز نداره. در نگارش اصلی نیز امکان درج متن در پاورقی وجود ندارد حمید جان، نام ماندگار وب هم به‌عنوان پارسی ساز پوسته آمده است. اين قالب داراي فرم تماس بوده و قابليت ساختن فرم هاي ديگر را دارد که باعث ارتباط موثری با کاربران می شود.

قالب وردپرس شرکتی ایمپرزا

این تم کیفیت حرفه‌ای به کاربران خود ارائه کرده و در حال حاضر کد نویسی بسیار آسان و راحتی نیز دارد. قالب شرکتی LeadEngine بسیار مناسب سایت‌های تجاری و شرکتی بوده و به عنوان یک نسخه قدرتمند شناخته می‌شود. شما می‌توانید از صفحه ساز WPBakery جهت ارائه اعداد و ارقام و همچنین نمودارها استفاده نمایید. بهترین کارهای شما را در بهترین حالت ممکن و کیفیتی بسیار عالی به نمایش گذاشته و بازدیدکننده‌ها را شگفت زده خواهد کرد.

  • قالب Pofo یکی دیگر از بهترین قالب های شرکتی وردپرس است که ظاهری کاملاً حرفه‌ای و شیک به وبسایت شما می‌بخشد.
  • با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید.
  • ازاین‌رو، حتماً باید نام این قالب را در لیست بهترین قالب‌های شرکتی ذکر کرد.
  • از مدرسین عزیزی که این کار خیر را انجام داده اند خیلی خیلی تشکر میکنم.