قالب وبلاگ وردپرس دانگو وب | betheme

این قالب برای وبلاگ‌هایی که با بازدید کننده ارتباط دارند فوق‌العاده است. پنل‌های این قالب به قدری پیشرفته هستند که نیاز به کدنویسی را از بین می‌برد. اگر تغییری در لی‌آوت ایجاد کنید می‌توانید تغییر را به صورت زنده مشاهده کنید. قالب با صفحات رتینا سازگار است و با هر دستگاهی می‌توانید به سایت سر بزنید. خوانندگان می‌توانند از طریق افزونه MailChimp عضو خبرنامه شما شوند.

  • همچنین translation-ready است و شامل تعدادی از تغییرات layout و همچنین گزینه های سفارشی سازی متعدد است.
  • این فهرست شامل بهترین قالب های وبلاگ شخصی وردپرس است که دارای ویژگی های فراوانی هستند که وبلاگ شما را در سال 2017 ایجاد می کند.
  • از آنجایی که این تم در نسخه‌های رایگان و پولی موجود است، می‌توانید ویژگی‌های اصلی سیدنی را قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در نسخه پریمیوم این تم امتحان کنید.
  • Konte به طور خاص به عنوان یک فروشگاه زیبا و سازگار با WooCommerce طراحی شده است.
  • Crocal در مجموعه تم‌های وردپرس واکنش‌گرا ThemeForest تازه وارد است، اما بلافاصله به نمودارهای پرطرفدار رسید و در چند روز اول از صدها فروش لذت برد.

با خرید این قالب، یک تیم پشتیبانی همراه شما خواهد بود و پشتیبانی Google Analytics را هم خواهید داشت. لی‌آوت وبلاگ این قالب رنگ‌های بی‌نهایتی دارد و به صورت کلی می‌توان در ۶ حالت مختلف پست‌ها را منتشر کرد. این قالب به شما کمک می‌کند از طریق تایپوگرافی، پویایی و طراحی حرفه‌ای قصه‌های خود را تعریف کنید. از سفر تا فشن و تمامی موضوعات این بین، می‌توانند در این قالب شکوفا شوند.

ساخت وبلاگ در وردپرس با استفاده از ۲ روش

فرقی نمیکند که می خواهید برندِ شخصیِ خود را ایجاد کنید و یا علاقه خود را برای سفر یا پخت و پز به اشتراک بگذارید، وبلاگ شخصی ساده ترین راه برای نوشتن و وارد شدن به این دنیا است. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

ایجاد وبلاگ در وردپرس در راستای سایت

این کار به بهبود زمان‌های بارگذاری و بهبود امتیاز SEO و رتبه‌بندی بهتر موتورهای جستجو کمک می‌کند. Konte می‌تواند برخی از بهترین وب سایت‌های وردپرس را ایجاد کند. این یک تم تجارت الکترونیک وردپرس منحصر به فرد و مدرن است که با بوت استرپ ساخته شده و توسط صفحه ساز همیشه محبوب WPBakery طراحی شده است. Konte به طور خاص به عنوان یک فروشگاه زیبا و سازگار با WooCommerce طراحی شده است.

اشتراک گذاری پست های خود را آسان کنید

در این مقاله شما را با بهترین‌ قالب‌های وردپرس شرکتی، فروشگاهی، مجله‌ای و چند منظوره آشنا خواهیم کرد. هر سایت نیاز به یک وبلاگ برای رشد و توسعه دارد که وردپرس هم دقیقاً این امکان را برای ما فراهم می‌کند. اما مجله خبری قالب بی تم وردپرس شاید کسانی که تازه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شده‌اند ندارند که این کار در ایران به چه صورت انجام می‌شود. وقتی چنین رقابت بزرگی برای دیده شدن وجود دارد، شما نیازمند چیزی هستید که به شما برتری دهد.

http://absnews.ir