قالب وردپرس مجموعه ای از بهترین قالب های وردپرس به همراه پشتیبانی و آپدیت همیشگی | betheme

از این قالب می توانید جهت معرفی و یا فروش محصولات خود استفاده نمایید. این قالب وردپرسی به دلیل اینکه به صورت کاملا داینامیک طراحی شده، قابلیت تغییر تمام عکس ها و مطالب را دارد و به راحتی از طریق پنل آن که نحوه کار با آن به شما آموزش داده می شود می توانید دسته بندی ها و محصولات خود را در سایت درج نمایید و مناسب برای معرفی تمامی مشاغل و خدمات و محصولات می باشد. اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی توسط وردپرس و ووکامرس را دارید، حتما قالب KuteShop را بررسی و امتحان کنید. کات شاپ برای انواع فروشگاه، مانند پوشاک، لوازم دیجیتال، سوپر مارکت و غیره مناسب میباشد.

  • مواردی که ذکر شدند محبوب ترین و بهترین تم‌های وردپرس در بازار هستند.
  • یکی از مزیت های دانلود و خرید قالب wordpress فارسی و انگلیسی، سفارشی سازی آسان آن می باشد.
  • همین ویژگی های فرعی قالب ها که نشات گرفته از ظاهر آنهاست، زمینه های مختلفی برای کاربرد آنها ایجاد میکند.
  • دومینو پی افزونه وردپرس جامع درگاه پرداخت ووکامرس است که ۱۱ درگاه پرداخت مستقیم و واسط را شامل میشود.
  • این قالب از وردپرس ویژگی‌های عالی را برای کاربر در نظر دارد، هر زمانی که بخواهید می‌توانید به تغییر رنگ سایت خود در Admin Panel بپردازید.
  • اما با کالیوم میتوانید یک فروشگاه کاملا متفاوت نسبت به دیگر فروشگاه های ووکامرسی طراحی کنید.

در دوره دانلودی پرچمداران صفر وردپرس تمام آموزش های لازم برای مدیریت یک سایت حرفه ای را یاد می گیرید. آموزش های کامل نصب و راه اندازی سایت با بسته نصبی قالب، آموزش نصب قالب خام، آموزش نصب افزونه ها، آموزش بروزرسانی و سایر آموزش های لازم برای استفاده از قالب به صورت ویدئویی آماده شده است. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در این زمینه و نیز یافتن بهترین افزونه های وردپرس می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید. یکی از مزایای اصلی کار با وردپرس تعدد تم‌های محبوب WP است که می‌توانید استفاده کنید.

قالب وردپرس معرفی و فروشگاهی

وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. یک مجله خبری قالب بی تم وردپرس میتواند برای وبسایتهای مختلف در زمینه های گوناگون خبری، فروشگاهی، آموزشی، عکاسی، تفریحی، ویدیویی، اجتماعی و انجمن، وبلاگی، شرکتی، رزومه، دانلود، تبلیغاتی، نیازمندی، طراحی و … توسعه یابد. با توجه به اینکه ما طراح قالب وردپرس هستیم پس جای نگرانی برای خرید باقی نمی ماند و هر مشکلی که از سمت قالب به وجود آید ما امکان رفع آن را داریم و از نظر بروزرسانی وردپرس و یا ورژن php هاست نیز جای نگرانی نیست و تمام پوستها با ورژن های آینده نیز همخوانی دارد زیرا در زمان طراحی این نکات در نظر گرفته شده است. در صورتی که در رابطه با تنظیمات قالب مشکل و یا سوالی داشته باشید ما به صورت رایگان پاسخگو هستیم و اما توجه فرمایید مشکلات مربوط به اسکریپت وردپرس و یا هاست بر عهده ما نبوده. اما همین نکته را بدانید که به طراح سایت خود دسترسی دارید و میتوانید از طریق تلفن های تماس و یا ایمیل و یا ارتباط از طریق تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

نقشه راه آموزش طراحی قالب وردپرس

قالب اولترا دارای دموهای فراوان و متنوعی است که به شما این امکان را میدهد تا تنها با یک کلیک، هر یک از این دمو ها را با تمامی تصاویر، ابزارک ها، تنظیمات و غیره را روی هاستتان درون ریزی نمایید. دیوی یا Divi یک قالب بسیار قدرتمند می‌باشد و تقریبا تمام نیاز شما را میتواند رفع کند. قالب Divi که یک قالب چند منظوره است، با استفاده از صفحه ساز اختصاصی خود، به تنهایی توانسته تا تعداد بسیار بالایی از سایت های وردپرسی را به سمت خود بکشد.

۷ قالب برتر وردپرس سئو فرندلی در سال ۲۰۲۳

قالب مادر پایه و اساس سایت را بنا می‌کند و قابلیت‌های آن شخصی‌سازی نمی‌شود. طراحان سایت‌ها معمولا ترجیح می‌دهند از قالب مادر استفاده کنند زیرا می‌توانند قابلیت‌های اصلی و هسته‌ای سایت را در قالب مادر حفظ کنند و قالب فرزند را برای ایجاد ویژگی‌ها و امکانات مختلف دست‌کاری کنند. اساسا کارکردن با قالب‌های فرزند راحت‌تر است زیرا انعطاف‌پذیری بیشتری دارند.

http://absnews.ir